مزایای لیفت صورت

تاثیر لیفت صورت بر زیبایی چهره

لیفت مایع صورت، روشی است که در آن از طریق تزریق غیر جراحی ترکیباتی برای لیفت کردن پوست سالخورده استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، در این روش تزریق یک ترکیب “مایع”  یا ژل صورت می گیرد. در بسیاری از بیماران ، بازگرداندن حجم از دست رفته با روش لیفت مایع صورت، جوانسازی چشمگیری  بدون آثار تخریبی جراحی حاصل می گردد.با استفاده از لیفت صورت مایع  می توانید با بازگرداندن چین و چروک ها جوانی خود را دوباره به دست آورید! 

مزایای لیفت صورت 

در علم زیبایی شناسی ، بیماران ما از نتایج خارق العاده ای که می توانند با لیفت مایع صورت به دست آورند، شگفت زده شوند. لیفت صورت بدون جراحی علاوه بر اینکه به شما کمک می کند احساس  زیبایی داشته باشید ، مزایای زیر را نیز دارد:

 غیر تهاجمی است.

لیفت صورت با ژل

بر خلاف روش های سنتی ، لیفت مایع  صورت نیازی به جراحی ندارد. این بدان معنی است که هیچ گونه برش ، بیهوشی عمومی و بخیه ای در آن وجود ندارد. همچنین خطر عوارضی مانند عفونت، خونریزی یا زخم در آن بسیار کم تر است.

هدفمند است.

هنگامی که از روش لیفت مایع صورت استفاده می کنید ، می توانید تعیین کنید که دقیقاً کدام قسمت های صورت خود را بازیابی کنید. اگرچه امکان درمان کل صورت وجود دارد اما می توانید این روش را در مناطق مشکل دار مانند گونه ها یا فک که به عنوان “لیفت میانی صورت” نیز شناخته می شوند محدود کنید.

دوره ی نقاهت ندارد.

لیفت مایع صورت یک روش سرپایی است که مدت زمان بهبودی طولانی ای ندارد. شما می توانید صبح وارد کلینیک شوید و بعد از اتمام مراحل آن بعد از ظهر به کار خود بپردازید. تنها عوارض جانبی موقتی  ممکن است تجربه کنیدکه شامل تورم، کبودی یا قرمزی مختصر است.

نتایج  آن فوری هستند.

مزایای انجام لیفت صورت

به جای این که هفته ها برای دیدن نتایج حاصل از لیفت صورت با  روش جراحی منتظر باشید ، لیفت صورت مایع به شما این امکان را می دهد که در طی چند ساعت صورت جدید خود را ببینید! بعد از کم شدن تورم اولیه ، می توانید از ظاهر و طراوت خود ،که نتایج آن از چهار ماه تا دو سال به طول می انجامد،لذت ببرید.

مقرون به صرفه است.

با وجود هزینه هایی از جمله دستمزد جراحان ، بیهوشی ، اتاق های بیمارستانی و داروها ، هزینه عمل جراحی بسیار بیش تر خواهد شد. لیفت صورت مایع به طور قابل توجهی ارزان تر است و تنها هزینه های آن شامل تهیه کردن سرنگ و  دستمزد متخصص ماهر در این کار  است. 

ظاهر طبیعی دارد. 

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت با ژل همان قدر که به شما کمک می کند که جوان تر به نظر برسید در عین حال آن قدر ظریف است که هیچ کس گمان نمی کند که شما کاری انجام داده باشید. و چون هیچ گونه برشی ایجاد نمی شود دیگر نیاز نیست نگران به جا ماندن اسکار های ناخوشایند باشید.

برخی از متخصصان می گویند که عاشق کارایی این محصولات هستند ، زیرا که سایر فیلر های پوستی برای بازیابی حجم از دست رفته در روند پیری قابل استفاده نیستند. Juvederm همچنین با”لیفت” ملایم چهره ، به شما ظاهری آرام تر و جوانی که به دنبال آن هستید را ، می بخشد.

تزریق ژل ژوویدرم

بیشتر بخوانید

                                           مراحل انجام تزریق ژل ژوویدرم به لب توسط دکتر رعنا هاشمی را در لینک زیر مشاهده نمایید.

جدیدترین متد تزریق ژل لب

لیفت صورت از چه سنی ؟

اگر شما مثل اکثر افرادی هستید که مشغول لیفت صورت هستند ، سپس متوجه شدید که باید  این کار را در سن خاصی انجام دهید احتمالا تعجب کرده اید.اگرچه افراد در اواسط دهه ۴۰ اغلب بهترین نتیجه را می بینند ، اما سن مطلوب برای لیفت صورت بسته به شرایط هر فردی که از نظر چهره منحصر به فرد است متفاوت می باشد.

در بیشتر موارد ، افراد در دهه های ۴۰ ، ۵۰ و ۶۰ بهترین کاندیدهای انجام جراحی لیفت هستند. با این وجود ، هرکسی که از وضعیت سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و شاهد شروع علائم پیری روی صورت خود باشد ، می تواند کاندید لیفت صورت گردد . بنابراین ، به جای تمرکز بر روی یک سن خاص ، به دنبال نشانه های پیری باشید تا بهترین زمان برای لیفت را تعیین کنید. اغلب، نشانه های پیری به شکل های زیر روی صورت پدیدار می شوند:

لیفت صورت برای رفع چین و چروک

لیفت صورت چقدر دوام دارد ؟

نتایج لیفت مایع صورت دائمی نیستند ، اما این ترکیب می تواند بیش از یک سال دوام‌ بیاورد. محل تزریق و انواع روش های تزریقی که استفاده می شوند در ماندگاری اثر درمان نقش ایفا می کنند. برای افزایش طول عمر درمان  مراجعات مرتب توصیه می شود.

به دنبال مراجعات مرتب به دلیل افزایش تولید کلاژن طبیعی ، فیلر ها دوام بیشتری پیدا می کنند. این مراجعات باید به صورتی برنامه ریزی شوند که هنوز کمی ماده فیلر در پوست باقی مانده باشد.

خبر جالب در مورد لیفت مایع صورت این است که ترکیب فیلر ها و بوتاکس در هنگام استفاده با هم ، روی طول هر یک از این درمان ها نسبت به وقتی که جدا گانه به کار می روند ،تاثیرگذار است. 

قیمت تزریق ژل ژوویدرم

قیمت یک سی سی ژل ژوویدرم اصل ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. برای لیفت صورت حداقل ۳ سی سی ژل ژوویدرم لازم است.

برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر خود را بنویسید

مشخصات شما منتشر نخواهد شد. فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.