m/بهترین ژل برای تزریق چانه

بهترین ژل برای تزریق چانه

بهترین ژل برای تزریق چانه؛فک در تعیین شکل و زیبایی ظاهری صورت اهمیت حیاتی دارد. موقعیت چانه باعث می شود که شکل و فرم آن هم بر ظاهر صورت و هم بر هماهنگی سایر عناصر روی صورت تأثیر بگذارد. این یک وضعیت رایج است که چانه و نوک چانه به مرور زمان از شکل ایده‌آل خود دور می‌شوند که این امر بستگی به افزایش سن و عوامل ژنتیکی دارد. این همچنین به معنای از دست دادن هارمونی صورت و تناسب زیبایی است.

تعداد افرادی که از روش پر کردن چانه بهره مند می شوند در حال افزایش است تا به چانه فرم لازم داده شود و همچنین عیوب ساختاری پوشانده شود و چانه متناسب با بار شکل بگیرد. از آنجایی که پرکننده چانه نیازی به عمل جراحی ندارد، فرآیند اعمال و عواقب آن بسیار راحت است. با این حال، برای داشتن یک روند بهبودی سریع و سالم، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. مواردی که در طول فرآیند بهبودی پس از عمل پر کردن چانه باید به آنها توجه کنید را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

  • توصیه می شود تا ۲۴ ساعت اول بعد از عمل پرکننده چانه دوش نگیرید.
  • مشاهده قرمزی خفیف در ناحیه اعمال پس از درمان پرکننده چانه طبیعی است. چنین عوارض جانبی معمولاً ظرف چند ساعت پس از تزریق خود به خود برطرف می شوند.
  • اگرچه ممکن است تورم خفیف به دلیل تزریق ایجاد شود، اما نتایج درمان بلافاصله قابل مشاهده است.
  • در طول فرآیند بهبودی پس از پر کردن چانه، فرد نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد.
  • تا ۳ روز پس از درمان نباید ویتامین ها و مسکن مصرف کرد.
  • ورزش های سنگین نباید انجام شود و در روزهای اول الکل مصرف نشود.
  • در ۳ روز اول پس از پر کردن چانه باید از حمام بخار، سونا، حمام ترکی و استخر خودداری کنید.
  • می توان آرایش را انجام داد به شرطی که مراقب باشید و در صورت عفونت زیاده روی نکنید.
  • از آنجایی که ناحیه ای که تزریق فیلر در آن اعمال می شود حساس است، باید مراقب بود تا از اثرات احتمالی در طول فرآیند بهبودی جلوگیری شود.
  • اجتناب از انجام فعالیت‌های شدید به مدت تقریباً ۱ تا ۲ هفته مورد نیاز برای ته نشین شدن پرکننده چانه، ماندگاری اثر پرکننده را تضمین می‌کند.

 

چرا پر کردن چانه انجام می شود؟

بهترین ژل برای تزریق چانه؛ پرکردن چانه یکی از متداول‌ترین روش‌های زیبایی پزشکی است که به منظور داشتن ظاهری زیباتر به چانه انجام می‌شود. از پرکننده چانه می توان برای اصلاح نابرابری، عدم تقارن و فرورفتگی در چانه و فرم دادن به چانه هماهنگ با فرم صورت استفاده کرد.

به خصوص نوک چانه تأثیرات قابل توجهی در ظاهر چهره دارد. اگر نوک چانه بیشتر از حد طبیعی باشد یا ظاهر مشخصی نداشته باشد، این امکان وجود دارد که ظاهر صورت ممکن است از نظر زیبایی شناختی ناراحت کننده باشد. با توجه به چنین شرایطی، قسمت هایی از صورت مانند پیشانی، بینی و استخوان گونه ممکن است بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند. برای از بین بردن چنین مشکلاتی، اغلب از روش پر کردن چانه استفاده می شود. با درمان پرکننده چانه، می‌توان ظاهری شاداب‌تر به چهره داد، تمام شکایات مربوط به چانه را از بین برد و به استخوان فک شفافیت بخشید.

اندازه فک و عدم قطعیت خط فک از جمله ناهنجاری های رایج در ناحیه فک است. بسته به خصوصیات فیزیکی و ساختار استخوانی فرد، ممکن است عدم تقارن در ناحیه چانه دیده شود. علاوه بر این، افتادگی زیر چانه ممکن است در طول زمان به دلایل مختلف رخ دهد.

شاید دوست داشته باشید درباره قیمت فیلر گونه و چانه بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

با از بین بردن ناهنجاری های رایج در ناحیه چانه می توان از پرکننده های چانه برای ایجاد ظاهری زیبا استفاده کرد. علاوه بر این، در مواردی که ساختار چانه ضعیف است، ناحیه زیر چانه چروکیده است و یا انحناها و چین های روی چانه مشخص نیست، می توان از پرکننده چانه استفاده کرد. گودی چانه نیز ممکن است با درمان پرکننده چانه اصلاح شود.

 

این یک روش زیبایی پزشکی است که می تواند برای یکسان کردن نقاط برجسته و به دست آوردن خطوط نرم تر و همچنین پر کردن سوراخ های چانه با پرکننده چانه استفاده شود. در صورت کمبود حجم در چانه، اگر چانه بزرگتر از آنچه باید باشد، اگر خط فک نامشخص، نامتقارن یا افتاده باشد، سایر قسمت های صورت ظاهر متفاوتی پیدا می کنند.

داشتن فرم و خط فک قوی و شفاف باعث جذابیت بیشتر مردان و زنان می شود. علاوه بر این، به این ترتیب فرد جوان تر و سرزنده تر به نظر می رسد. برای رسیدن به این ظاهر، استخوان فک باید در جهت مناسب و به صورت متقارن قرار گیرد. اگرچه استخوان فک منظم است، اما اگر مشکلی در بافت پوست یا لایه چربی روی استخوان فک وجود داشته باشد، ظاهر فک ممکن است مخدوش شود. پرکردن چانه روشی موثر است که می توان برای رفع تمامی این مشکلات ترجیح داد.

 

پر کردن چانه چگونه انجام می شود؟

بهترین ژل برای تزریق چانه؛به لطف روش پرکردن چانه که با تزریق مواد پرکننده مخصوص به چانه انجام می شود، می توان به ظاهر دلخواه چانه و هماهنگ با ویژگی های صورت فرد دست یافت. پرکننده چانه را می توان برای افرادی که شکایت دارند استفاده کرد که با تزریق فیلر قابل اصلاح است.

تصمیم در مورد مناسب بودن پرکننده چانه پس از ارزیابی فردی بیمار گرفته می شود. برای این کار ابتدا از زوایای مختلف از چهره بیمار عکسبرداری می شود و نیاز بیمار مشخص می شود. هنگامی که عیوب ساختاری با بیشترین دقت تشخیص داده شد، مناطقی که تزریق پرکننده چانه در آن اعمال می شود مشخص می شود.

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک به طور کلی در درمان پر کردن چانه استفاده می شود. در برخی موارد می توان از پرکننده هایی با خواص مختلف مانند کلاژن گاوی یا سلول های چربی که از بدن خود بیمار به دست آمده و فرآوری شده، هیدروکسیل پاتیت کلسیم و پلیمرهای زیست تخریب پذیر استفاده کرد.

قبل از تزریق فیلر چانه، کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد. پس از اثرگذاری کرم، فیلر با استفاده از سوزن های کوچک به نقاط از پیش تعیین شده تزریق می شود. پر کردن چانه یک روش بدون درد است که تقریباً در ۱۵ دقیقه تکمیل می شود. معمولاً به صورت یک جلسه استفاده می شود. اما در طول معاینه کنترلی پس از تزریق فیلر چانه، در صورتی که پزشک لازم بداند، ممکن است تزریق اضافی در نظر گرفته شود.

پرکننده مورد استفاده در محدوده درمان پر کردن چانه چه مدت دوام خواهد داشت. ممکن است بسته به خواص پرکننده مورد استفاده، ویژگی های ساختاری بیمار، دوز تزریق شده و درجه مشکلی که باید حل شود، متفاوت باشد.با این حال، برای اطمینان از ماندگاری بیشتر پرکننده، باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد و از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خودداری کرد. علاوه بر این، پوست باید به طور مرتب مرطوب شود و با مصرف مقدار کافی آب مراقب باشید تا رطوبت پوست متعادل شود.

شاید دوست داشته باشید درباره تزریق بوتاکس دیسپورت بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

در محدوده درمان پرکردن چانه، فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک که در زیر پوست بیمار تزریق می‌شوند، به تدریج در مدت زمان معینی جذب بدن می‌شوند. در پایان این دوره خط فک حالت تزریق پیش پرکننده خود را به دست می آورد. در این مرحله بسته به درخواست بیمار، پر کردن چانه ممکن است دوباره انجام شود.

از آنجایی که بهترین ژل برای تزریق چانه نیازی به عمل جراحی ندارد، می توان آن را به سرعت و به صورت عملی اعمال کرد. با تزریق فیلر چانه می توان تغییراتی در ظاهر فعلی چانه بیمار ایجاد کرد و به او اجازه می دهد ظاهر زیبایی شناختی و هماهنگ تری با ویژگی های صورت داشته باشد. پس از درمان، بیمار در زندگی روزمره خود دچار وقفه نمی شود. با برجسته تر شدن خط فک، صورت بیمار جوان تر می شود. پس از یک جلسه استفاده می توان به مزیت از بین بردن ناهنجاری های فک در مدت زمان کوتاهی دست یافت. نتایج موفقیت آمیز و از نظر زیبایی شناختی رضایت بخش را می توان در نتیجه اعمال پر کردن چانه توسط پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه خود به دست آورد.

شاید دوست داشته باشید درباره قیمت مزوتراپی مو  بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

نظر خود را بنویسید

مشخصات شما منتشر نخواهد شد. فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.