M/قیمت آمپول دیسپورت 500

قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰

قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰ ؛بوتاکس دیسپورت سم بوتولینوم است که ساختار مولکولی آن متفاوت است. اگرچه فرمول های اصلی بوتاکس ها متفاوت است، اما مزایای یکسانی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، دیسپورت ساختار مولکولی کوچکتری نسبت به بوتاکس های دیگر دارد. همچنین مشخص شده است که در زمان کوتاه تری نسبت به استفاده از بوتاکس های دیگر موثر است. دیسپورت بوتاکس استانداردی است که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد.

از آنجایی که Dysport ساختار مولکولی کوچک تری دارد، می تواند در ناحیه وسیع تری نسبت به بوتاکس های دیگرانتشار  یابد و در برخی از پوست ها مزیت و در برخی دیگر مضرات ایجاد کند.

درمان بوتاکس های دیگر در نواحی کوچکتر موثرتر است. برعکس، Dysport یک برنامه کاربردی است که در مناطق کوچک چندان موثر نیست. Dysport در مناطق درمانی وسیع تری استفاده می شود زیرا ساختار مولکولی کوچک تری دارد.

مهم ترین تفاوت بین بوتاکس و دیسپورت این است که استفاده از دیسپورت اثر سریع تری ایجاد می کند. اگرچه برخی از بیماران نمی توانند به وضوح تفاوت بین آنها را متوجه شوند، بسیاری از بیماران دریافته اند که کاربرد دیسپورت در اطمینان از استفاده از حالات صورت مؤثرتر و موفق تر است. در تزریق دیسپورت حالت صورت طبیعی تر است.

Dysport ممکن است هزینه بیشتری نسبت به بوتاکس های دیگرداشته باشد. با این حال، از آنجایی که ساختار مولکولی کوچک تری دارد، لازم است مقدار بیشتری از محصول عرضه شود که هزینه درمان دیسپورت را افزایش می دهد.

Dysport و بوتاکس های دیگرهر دوی آنها در درمان چین و چروک هایی که به دلایل مختلف روی بدن ظاهر می شوند استفاده می شود.

استفاده از بوتاکس های دیگر و دیسپورت چین و چروک ها را کاهش می دهد، بنابراین ممکن است کمی حالات صورت نیز کاهش یابد. آنها در قسمت های مختلف بدن اعمال می شوند.

استفاده از بوتاکس های دیگر و دیسپورت کاربردهای دائمی نیستند. اثر موقتی روی ناحیه درمان دارد. با این حال، تکرار این نزریق در فواصل منظم باعث افزایش سطح ماندگاری می شود.تزریق زودتر از ۳ ماه دیسپورت و بوتاکس های دیگر ممنوع است.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس ها داروهایی هستند که حاوی سم بوتولینوم هستند که توسط باکتری موسوم به کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و هدف آنها شل کردن عضلات است. برخلاف تصور رایج، هیچ ربطی به سم مار ندارد.

اگرچه بوتاکس بیشتر برای اهداف زیبایی برای جلوگیری از چین و چروک ترجیح داده می شود، اما کاربردهای آن در بسیاری از زمینه های پزشکی نیز افزایش یافته است.

درمان بوتاکس Dysport چیست؟

Dysport به عنوان یک برنامه کاربردی با ویژگی های مشابه بوتاکس های دیگر ظاهر می شود. جلوگیری از چین و چروک کمک می کند.

اگرچه اثرات همه بوتاکس ها تقریباً مشابه است، اما تفاوت جزئی بین واحدهای دوز وجود دارد و اینکه بسیار مهم است که یک بوتاکس استاندارد و مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا باشد. مهم ترین تفاوت بین بوتاکس های دیگر و دیسپورت این است که استفاده از دیسپورت اثر سریع تری ایجاد می کند و حالت چهره طبیعی تر است.

چه مدت از بوتاکس برای اهداف زیبایی استفاده می شود؟

بوتاکس تقریباً ۲۰ سال یا حتی بیشتر در بخش های مختلف دنیای پزشکی برای جلوگیری از انقباضات عضلانی و کاهش چین و چروک استفاده می شود. از سال ۱۹۹۲ در زمینه زیبایی و پوست رایج شده است.

بوتاکس دیسپورت در چه مناطقی اعمال می شود؟

درمان های بوتاکس دیسپورت برای رفع چین و چروک در بسیاری از قسمت های بدن استفاده می شود. این مناطق:

چین و چروک دور چشم

چین و چروک در ناحیه پیشانی

چین و چروک در ناحیه بین ابروها

چین و چروک در کناره بینی

خطوط گردن

لیفت نوک بینی

چین و چروک روی لب بالایی

چین و چروک در ناحیه چانه.

به عنوان یک درمان تعریق ، می توان آن را روی کف دست، پا و زیر بغل اعمال کرد.

M/قیمت آمپول دیسپورت 500

بعد از درمان بوتاکس دیسپورت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بعد از درمان دیسپورت یا هر بوتاکس دیگری باید قائم باشید و در صورت تمایل می توان از آرایش استفاده کرد. اجتناب از محیط های بسیار گرم و نور خورشید به مدت ۱-۲ روز پس از استفاده از بوتاکس دیسپورت بسیار مهم است.

مدت زمان درمان بوتاکس و دیسپورت چقدر است؟

بوتاکس دیسپورت درمانی است که مدت اثر آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. مدت زمان اثر بوتاکس دیسپورت بسته به مصرف سیگار و الکل، داروهایی که به طور منظم استفاده می کند، بیماری هایی که دارد و الگوهای خواب و تغذیه متفاوت است. اما در کل اگر لازم باشد بازه زمانی بدهیم بین ۳ تا ۴ ماه است.

عوارض جانبی درمان های بوتاکس دیسپورت چیست؟

در درمان بوتاکس دیسپورت تقریباً هیچ عارضه جانبی ندارد. فقط برخی از بیماران ممکن است بعد از عمل دچار سرگیجه خفیف شوند. علاوه بر این، ممکن است یک کبودی خفیف در ناحیه درمان ظاهر شود که می توان آن را با یک کانسیلر ساده پوشاند.افتادگی پلک از عوارض نادر است.

آیا بعد از درمان بوتاکس دیسپورت، حالات صورت از بین می رود؟

نتایج به‌دست‌آمده پس از درمان بوتاکس دیسپورت و اینکه آیا حالت‌های صورت از بین می‌رود، بسته به ناحیه‌ای که تزریق در آن اعمال می‌شود و میزان تزریق متفاوت است.

ماهیچه هایی که برای ایجاد حالات صورت در ناحیه پیشانی و ابرو استفاده می شوند ممکن است تا حدی مسدود شوند، اما در صورت تمایل، انجام عملی با دوز کمتر مناسب است تا عضلات کمی متحرک باشند. در استفاده از بوتاکس دیسپورت، فقط عضلات ناحیه درمان تحت تاثیر قرار می گیرند. در مناطق دیگر حرکتی وجود ندارد.برای اطلاع از قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰ تماس بگیرید.

دریافت بوتاکس دیسپورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

استفاده از بوتاکس دیسپورت برای زنان باردار یا مادران شیرده توصیه نمی شود. در عین حال، انجام این روش برای افرادی که دارای برخی از اختلالات عصبی-عضلانی، مشکلات خونریزی مختلف و افراد مبتلا به بیماری های پوستی جدی در ناحیه ای هستند که درمان انجام می شود، مناسب نیست.

 

بوتاکس دیسپورت چگونه اعمال می شود؟

بوتاکس دیسپورت درمانی است که بر روی ماهیچه‌هایی تمرکز می‌کند که ما را قادر می‌سازند حالات مختلف صورت داشته باشیم و با کاهش حالات صورت، چین و چروک‌ها را با همان سرعت کاهش می‌دهد. پس از تزریق ماده فعال بوتاکس دیسپورت به پوست، کشش پوست ایجاد شده و از افزایش چین و چروک جلوگیری می شود.

گاهی قبل از استفاده از بوتاکس دیسپورت، یک کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه درمان زده می شود تا فرد درمان راحت تر شود و ناحیه درمان بی حس می شود. پس از آن بوتاکس دیسپورت به روشی تقریبا بدون درد در ناحیه درمان تزریق می شود.

درمان دیسپورت بوتاکس به طور کلی یک کاربرد بدون درد است. با این حال، بسته به آستانه درد برخی از بیماران، ممکن است پس از آن از کمپرس یخ در ناحیه درمان استفاده شود.

نتایج بوتاکس دیسپورت چیست؟ چه چیزی باید انتظار داشت؟

استفاده از بوتاکس دیسپورت حالات صورت را کاهش می دهد، چین و چروک ها را به وضوح از بین می برد و پوست را نرم می کند. با این حال، نباید فراموش کرد که این درمان یک درمان دائمی برای مادام العمر نیست.

تکرار این روش هر ۴ تا ۶ ماه باعث افزایش اثربخشی آن می شود. به طور خاص، اثر دیسپورت معمولاً در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به بوتاکس ناپدید می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر:تزریق بوتاکس چانهچند سی سی ژل برای زیر چشمتزریق بوتاکس دیسپورت در ولیعصرتزریق بوتاکس دیسپورت در ونک

قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰

درج قیمت در سایت های خود توسط مراکز مورد تایید وزارت بهداشت کار دشواری است چرا که برای تعیین قیمت باید ناحیه درمان و مقدار بوتاکس مورد نیاز مشخص شود که این موارد از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰ می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید

برچسب‌ها: بدون برچسب

نظر خود را بنویسید

مشخصات شما منتشر نخواهد شد. فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.