Lip-gel-injection

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب ؛ افزایش سن باعث تغییرات زیادی در بدن ، پوست و صورت شما به خصوص لب های شما می شود. ناحیه اطراف لب یکی از اولین جاهایی است که ممکن است متوجه کاهش حجم، افتادگی پوست و چین و چروک شود. لب ها شروع به نازک شدن می کنند و پیرتر به نظر می رسند. همه می دانند که لب ها یکی از قسمت های کانونی و مهم درصورت هستند. لب هایی که آویزان می شوند یا نازک به نظر می رسند ، نشانه ای از پیری هستند. با این حال ، از دست دادن حجم لب نیز ممکن است ناشی از چندین عامل محیطی و ژنتیکی باشد. با گذشت زمان، لب های حجمی و انعطاف پذیر می توانند نازک ، صاف و بی شکل شوند.

در موارد بسیاری هم شما از ظاهر لب های خود راضی نیستید یا میخواهید آن را فرم دهید تا زیبایی صورت شما را چندین برابر کند.

 برای افرادی که به دنبال راه حلی برای ظاهر مورد علاقه ی  لب‌ های خود هستند، بزرگ کردن لب باتزریق ژل ظاهری پرتر و جوان‌ تر به لب ‌ها و کل صورت می‌ دهد. تزریق ژل لب به همین ترتیب باعث بهبود خطوط و چین و چروک ‌هایی می ‌شود که اغلب در اطراف لب‌ های بالا و پایین وجود دارند. تزریق ژل لب بسته به ترجیح شما می تواند تغییرات ظریف یا نتایج چشمگیری را ارائه دهد.

پر کردن لب نامی است که به فرآیند تزریق بافت پوستی به قسمت داخلی لب با استفاده از روش‌های مختلف داده می‌شود. پرکردن لب یکی از روش های زیبایی است که امروزه اغلب برای اهداف مختلف انجام می شود. این کار با هدف حجیم کردن لب ها، جوان تر نشان دادن لب ها، مشخص کردن خطوط با حجیم کردن لب ها و از بین بردن ناهنجاری های لب انجام می شود. به طور طبیعی، لب بالا نازک تر از لب پایین است. هنگام انجام عمل زیبایی پرکننده لب، به طور کلی حجم لب بالا افزایش می یابد. با این روش از نظر زیبایی ظاهری زیباتر به دست می آید. پر کردن لب با وجود پیری لب ها انجام می شود.

 

پرکردن پوست در اطراف و داخل لب ها به منظور شکل دادن به ساختار لب یا حجم دادن به لب ها انجام می شود. فیلر مورد استفاده در این عمل زیبایی به طور کلی اسید هیالورونیک است. این اسید ساختاری سازگار با لب دارد. اسید هیالورونیک که برای پر کردن لب استفاده می شود به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارد. کلاژن نیز از جمله مواد مورد استفاده در جراحی زیبایی لب است. با این حال، امروزه دیگر زیاد استفاده نمی شود. اسید هیالورونیک بیشتر استفاده می شود زیرا ایمن و طولانی مدت است. کارشناسان نیز استفاده از این اسید را ترجیح می دهند.

 

ژل تزریق لب چیست؟

آن ها محصولات پوستی هستند که به لب های شما حجم می دهند و زیبایی چندین برابر را به صورت شما می بخشند. حجم اضافه شده باعث می شود لب ها صاف تر و حجیم تر به نظر برسند. چین و چروک های لب شما صاف می شود و لب های شما به طور کلی جوان تر به نظر می رسند.

در مطب دکتر هاشمی از ژل(فیلر)برند و مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا استفاده میشود.ژل هایی که حساسیت زا نیست و تورم دوره ای ندارد و در کشور امریکا مجوز تزریق دارد.

فواید پرکننده های که در لب به کار می روند چیست؟

لب های پر اغلب با زیبایی و جوانی همراه بوده است. مزایای تزریق ژل لب برای لب ها عبارتند از:

کنترل حجم لب: میزان ژل تزریق شده به لب قابل کنترل است و بنابراین پزشک کنترل بهتری بر میزان حجم ایجاد شده در لب دارد.

پیشرفت تدریجی درمانتزریق ژل لب را می توان به تدریج و در طول زمان انجام داد تا زمانی که نتایج مطلوب حاصل شود.

برآمدگی ها به راحتی برطرف می شوندهر گونه برآمدگی ایجاد شده در اثر حرکت لب ها به راحتی برطرف می شود.

کبودی کمترژل های موجود در کلینیک دکتر هاشمی در مقایسه با سایر پرکننده ‌ها کبودی و تورم کمتری ایجاد کنند.

نتایج ماندگارنتایج تزریق ژل لب تقریباً شش ماه باقی می ماند. بد از گذشت شش ماه اگر نیاز به ترمیم ژل خود داشتید میتوانید مجدد اقدام به تزریق ژل لب کنید.

کاهش خطر واکنش آلرژیکاز آنجایی که ژل های مورد استفاده در کلینیک ما از موادی مشابه مواد طبیعی در بدن ساخته می‌ شوند، بعید است که باعث واکنش آلرژیک شوند.

 

چه مواردی در طول تزریق ژل لب انتظار می رود

روش‌ های بزرگ ‌کردن لب را می ‌توان به سرعت و به راحتی در یک مطب مانند مطب زیبایی دکتر هاشمی انجام داد.  قبل از تزریق ، پزشک مراقبت از پوست شما در مطب زیبایی دکتر هاشمی، یک عامل موضعی بی حس کننده را روی لب ها تزریق می کند تا به کاهش هر گونه ناراحتی احتمالی که ممکن است در طول تزریق تجربه کنید، کمک کند. پس از علامت گذاری دقیق نواحی هدف تزریق ، از سوزن های بسیار ریز برای تزریق ژله ا به لب های شما استفاده می شود پس از انجام این تزریق شما فورا متوجه این تفاوت شوید.

What_Is_Permanent_Lip_Augmentation_637365406530725751

فواید ژل لب

پرکننده های لب فواید بسیار زیادی هم دارند. آن ها می توانند به شما کمک کنند علائم پیری و ناخوشایند را پنهان کنید. پرکننده‌ های لب با پر کردن خطوط و چین و چروک ‌ها و افزایش حجم بیشتر به لب‌ ها ، روشی غیرتهاجمی برای تقویت ناحیه لب شما ارائه می‌ کنند. تزریق ژل لب یک روش معمول و ایمن است که می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش داده و ظاهر شما را بهبود ببخشد.

تزریق ژل لب همچنین برگشت پذیر می باشد ، زیرا در صورتی که نتایج را دوست نداشته باشید ، میتوانید از پزشک بخواهید آن را اصلاح کند یا ازبین ببرد.

 

  1. لب های طبیعی کوچک را بزرگ کنید

اگر همیشه لب‌ های کوچکی داشته ‌اید، ژنتیک مهم ترین علت آن استتزریق ژل ، حجم لب را افزایش می دهد تا ظاهری لطیف تر و زیبا تر داشته باشید.

 

  1. لب های نامتقارن خود را با تزریق ژل یک دست تر کنید

برخی از افراد با لب ‌هایی به دنیا می ‌آیند که به طور طبیعی ناهموار هستند و لب‌ های بالایی یا پایینی بزرگ‌ تری دارند، یا این عدم تقارن ممکن است در نتیجه ضعیف شدن ماهیچه ‌های صورت یا بیماری رخ دهد تزریق ژل لب فوایدی بیش از تقویت لب‌ ها انجام می ‌دهند. آنها همچنین می توانند با تغییر شکل و ساختار لب ها را متعادل تر نشان دهند.

 

  1. کاهش اثرات پیری با تزریق ژل لب

پرکننده های لب همچنین برای رفع خطوط ظریف لب و چین و چروک روی لب یا اطراف آن مفید هستند. معمولاً لب ها صاف ، نازک و خالی می شوند زیرا اسید هیالورونیک ، کلاژن و الاستین در لب ها به دلیل پیری طبیعی از پوست تخلیه می شوند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز می تواند موجب ایجاد چین و چروک در اطراف لب ها بشود.

 

  1. با تزریق ژل لب ها را براق تر کنید

خشکی یا کدر شدن لب‌ های افراد به خصوص اگر در آب و هوای سرد زندگی می ‌کنند، طبیعی است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پرکننده های لب این است که می توانند لب های خشک ، ترک خورده را براق تر نشان دهند.

 

  1. ۵. راحتی در تزریق ژل لب

تزریق لب در درمان های سریع و در مطب کامل می شود. نگهداری و حفظ آن آسان است و به راحتی می تواند میزان ژل تزریق شده را کنترل کند.

 

عوارض و خطرات تزریق ژل لب

عوارض جانبی مرتبط با پرکننده‌ های اسید هیالورونیک موقتی است و در بیشتر موارد فقط چند روز طول می ‌کشد. عوارض جانبی رایج برای تزریق ژل لب ممکن است شامل مواردی باشد که در زیر بیان می کنیم:

  • خونریزی محل تزریق
  • تورم و کبودی
  • حساسیت یا قرمزی در محل تزریق یا اطراف آن

عوارض جانبی یا خطرات شدیدتر تزریق ژل لب که ممکن است ظاهر شود شامل موارد زیر می باشد:

  • عدم تقارن لب ها (قسمت هایی از لب ها اندازه های متفاوتی دارند)
  • تورم یا کبودی شدید و طولانی مدت بیش از ده روز
  • برآمدگی ها و یا بی نظمی در لب ها
  • عفونت
  • تزریق به رگ خونی که می تواند منجر به از دست دادن بافت شود
  • زخم یا سفت شدن لب

 

آیا تزریق ژل لب برای شما مناسب است؟

اگر به تزریق لب فکر می کنید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چرا می خواهید لب های خود را اصلاح کنید. اگر چه در برخی موارد موقتی است، اما بزرگ کردن لب تغییری در ظاهر شما ایجاد می کند و نباید بدون توجه و مشورت یک پزشک انجام شود.

اگر عفونت فعال دهانی مانند تبخال دهان (زخم سرد)، دیابت، لوپوس یا مشکلات لخته شدن خون دارید، ممکن است کاندیدای مناسبی برای این روش نباشید. همچنین اگر در گذشته تبخال دهانی داشته اید (زیرا این روش می تواند تبخال شما را دوباره فعال کند)، آلرژی های شناخته شده به لیدوکائین، سایر آلرژی ها، و هر دارویی که مصرف می کنید، از جمله بدون نسخه ، باید به متخصص پوست خود اطلاع دهید.

 

هزینه های ژل لب

هزینه های پرکننده لب به نوع ژل سفارشی که توسط پزشک مجرب شما برای شما طراحی شده است بستگی دارد. ما مشتاقانه از شما دعوت می کنیم تا در این مورد با ما مشورت کنید.

Untitled-design-4-1

بیشتر بخوانید

تزریق ژل زیرچشم

تکنیک های درمانی

ابتدا، با پزشک مشورت خواهید کرد تا بهترین برنامه درمانی را برای نیازها و صورت فردی خود ایجاد کنید. تزریق پرکننده لب معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

برای این روش، یک بی حس کننده موضعی روی لب های شما اعمال می شود تا آن ها را بی حس کند. پس از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه منتظر ماندن برای اثرگذاری کرم بی حس کننده، تزریق ژل انجام میشود. پزشک شما ممکن است از یک سوزن یا کانول برای تزریق ژل استفاده کند. یک کانول بلندتر از یک سوزن با نوک صاف است. از یک سوزن برای ایجاد محل تزریق استفاده می شود و سپس یک کانول ممکن است پرکننده را پخش کند و کبودی را به حداقل برساند. پس از تزریق، ممکن است به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت ورم داشته باشید. تمام علائم تورم و کبودی باید ظرف یک هفته از بین بروند.

پر کردن لب چگونه انجام می شود؟

عمل پر کردن لب باید توسط متخصصین پوست یا جراحان پلاستیک انجام شود. استفاده از پرکننده لب توسط افراد متخصص و مجهز برای نتایج خوب و ایمنی سلامت بسیار مهم است. قبل از انجام این روش، ابتدا باید مشخص شود که چه نوع پر کردن مورد نظر است. پس از تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع نتیجه ای از کاربرد انتظار می رود، شکل لب مناسب برای ساختار صورت مشخص می شود. برای جلوگیری از درد در حین عمل، یک کرم بی حس کننده به صورت موضعی روی لب ها اعمال می شود. این فرآیند باید حداقل نیم ساعت قبل از پر کردن اعمال شود. بنابراین، هیچ احساس درد در طول عمل وجود ندارد. سپس هیالورونیک به راحتی با یک سوزن با نوک ظریف به لایه میانی پوست لب تزریق می شود. این نرم افزار بدون درد در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود.

فرآیند پر کردن لب برای همه افراد یکسان نیست. این روش را می توان بر اساس نیاز فرد در ناحیه لب پایین یا بالایی و یا در ناحیه کانتور لب اعمال کرد. مدت کوتاهی پس از اتمام عمل پرکننده لب، اثر خود را نشان می دهد. به تدریج، لب ها شروع به شفاف شدن می کنند و حجم آنها شروع به افزایش می کند.

اگر می‌خواهید پرکننده لب داشته باشید و لب‌های حجیم‌تری داشته باشید، می‌توانید در این مورد از پزشکان بیمارستان بین‌المللی اکتیف اطلاعات کسب کنید و عمل پرکننده لب خود را با خیال راحت انجام دهید.

کارهایی که باید قبل از پر کردن لب انجام دهید

قبل از استفاده از پرکننده لب، نکاتی وجود دارد که باید برای یک نتیجه سالم در نظر بگیرید. این نکات به شرح زیر است.

قبل از پر کردن، شخصی که برنامه را انجام می دهد باید متخصص و مجهز باشد. عمل پر کردن لب باید پس از بررسی ایمنی انجام شود.

هرگز نباید قبل از پر کردن لب از آسپرین و داروهای مشابه استفاده کرد.

مراقبت از پوست نباید در روز استفاده انجام شود. مراقبت از پوست را می توان یک روز قبل از استفاده انجام داد.

در مواردی که تبخال روی لب وجود دارد نباید از پرکننده لب استفاده کرد. با این حال، اگر مشکل تبخال مداوم وجود دارد، باید قبل از استفاده از کرم های ضد ویروسی مناسب استفاده شود.

اقدامات درمانی دندان نباید همزمان با پرکردن لب انجام شود. درمان های دندانپزشکی نباید نزدیک به پرکردگی انجام شود.

کارهایی که باید بعد از پر کردن لب انجام دهید

بعد از عمل پر کردن لب باید به نکاتی توجه کرد. این موارد به شرح زیر است:

پس از پر کردن لب نباید از آسپرین و داروهای مشابه استفاده کرد.

پس از استفاده، لازم است ۱ یا ۲ ساعت در وضعیت عمودی بمانید.

باید مراقب بود که پس از استفاده از انجام حرکات ورزشی سنگین خودداری شود. در واقع، در روز عمل نباید ورزش کنید.

مراقبت از پوست نباید تا یک هفته پس از استفاده انجام شود.

به دلیل خطر عفونت باید مراقب بود که حداقل تا دو روز وارد استخر نشوید.

پس از پرکننده لب، مواد آرایشی و برس ها را نباید تا یک روز پس از درمان استفاده کرد.

باید مراقب بود تا ۴ ساعت پس از استفاده به صورت دراز نکشید.

درمان های دندانپزشکی نباید بلافاصله پس از استفاده انجام شود. این درمان ها را می توان حداقل یک هفته بعد انجام داد.

بعد از درمان می توان از کرم ضد آفتاب استفاده کرد.

درمان لیزر پس از پر کردن را می توان دو روز بعد انجام داد.

در روز پر کردن باید از مصرف زیاد الکل خودداری کرد.

انواع پر کردن لب

روش های پر کردن لب به دو دسته تقسیم می شوند. این پرکننده‌های لب دائمی و پرکننده‌های موقت لب هستند. روش های اعمال شده بر روی لب ها بسته به نوع فیلر لب مورد نظر متفاوت است. سیلیکون در فرآیند پر کردن دائمی لب استفاده می شود. در پر کردن موقت لب از مواد مختلفی استفاده می شود. با این حال، رایج ترین ماده مورد استفاده در پرکننده های موقت لب، اسید هیالورونیک است، زیرا ایمن و طولانی مدت است. علاوه بر این، فیلرهای لب اشکال مختلفی دارند. اینها با توجه به نیاز و فرم صورت فرد اعمال می شوند. نام این پرکننده ها به شرح زیر است:

کدام پرکردن لب ماندگارتر است؟

پر کردن لب به دو صورت موقت و دائمی وجود دارد. اسید هیالورونیک در پر کردن موقت لب استفاده می شود. مدت ماندگاری این اسید ۸-۶ ماه می باشد. بنابراین، این نوع فیلر باید هر ۶ تا ۸ ماه یکبار تمدید شود تا از ظاهر یک فیلر دائمی لب اطمینان حاصل شود. با این حال، به صورت اختیاری، سیلیکون در پرکننده های لب دائمی استفاده می شود. این پرکننده های لب با توجه به فرم صورت فرد اعمال می شوند.

در چه شرایطی نباید پر کردن لب انجام شود؟

برای افراد بالای ۱۸ سال تا زمانی که مشکلی نداشته باشند می توان لب پر کرد. با این حال، برخی از موقعیت ها ممکن است از پر شدن لب جلوگیری کنند.

در صورت بروز آلرژی،

در دوران بارداری و شیردهی،

افرادی که مشکلات لخته شدن خون دارند،

در موارد تبخال در ناحیه دهان،

افراد مبتلا به بیماری های عصبی و عضلانی،

در بیماری های بافت همبند.

پرکننده های لب برای افرادی که سیستم ایمنی سرکوب شده دارند استفاده نمی شود.

بیشتربدانید:هزینه مزوتراپی موقیمت فیلر گونه و چانهمراقبت های بعد از مزونیدلینگ مومزونیدلینگ موی سر

سوالات متداول درباره ژل لب

آیا ژل لب درد دارد؟

ممکن است درد خفیفی در محل تزریق داشته باشید، اما کرم بی‌ حس ‌کننده باید به کاهش درد در طول درمان کمک کند.

این روش چقدر طول می کشد؟

روش های پرکننده لب معمولاً از شروع تا پایان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد، از جمله زمان بی حس کردن قبل از درمان و مراقبت های پس از درمان.

مدت زمان نقاهت پرکننده لب چقدر است؟

شما باید بلافاصله پس از درمان بتوانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید، اما باید به طور دوره ای برای دو روز اول  بر روی لب های خود یخ بگذارید. حداقل تا ۲۴ ساعت پس از درمان باید از انجام ورزش های سنگین اجتناب کنید.

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

ژلها از مواد نرم و ژله ای مانند ساخته شده اند و معمولاً برای کاهش چین و چروک یا بازگرداندن حجم صورت استفاده می شوند. آنها یک روش بسیار محبوب و غیر جراحی برای تقویت لب ها، به ویژه در میان افراد جوان هستند. ماندگاری پرکننده لب ۶ تا ۱۸ ماه بستگی به برنامه درمانی شما و محصولات استفاده شده دارد.

انواع مختلفی از پرکننده های لب وجود دارد که به شما کمک می کند به ظاهر دلخواه خود برسید. چه بخواهید لب هایی حجیم داشته باشید و چه بخواهید خطوط اطراف دهان خود را برای داشتن ظاهری طبیعی و جوان پر کنید، انواع پرکننده های لب برای انتخاب وجود دارد. یک پزشک خوب و با تجربه می تواند با شما کمک کند تا بهترین نوع پرکننده لب را برای تزریق لب خود انتخاب کنید.

پرکننده های لب روشی غیرتهاجمی برای افزودن حجم، رطوبت و جوانی به صورت شما با حجیم کردن لب ها و پر کردن خطوط در ناحیه دهان ارائه می دهند.

مهمترین بخش فرآیند تصمیم گیری شما این است که یک پزشک مراقبت از پوست را پیدا کنید که واجد شرایط و با تجربه در انجام تزریقات باشد. بزرگ کردن لب، اگرچه به طور کلی بی خطر است، اما می تواند خطر قابل توجهی را برای فرد تزریق کننده بی تجربه یا فاقد صلاحیت ایجاد کند.

اگر به بزرگ کردن لب فکر می کنید و می خواهید در مورد این روش بیشتر بدانید، امروز با ما در مطب زیبایی دکتر هاشمی تماس بگیرید. ما زمانی را برنامه ریزی می کنیم تا به شما در مورد بزرگ کردن لب مشاوره بدهیم و در مورد اینکه آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر صحبت خواهیم کرد.

بعد از فیلر لب از چه کرمی استفاده کنیم؟

پس از پر کردن لب از کرم مرطوب کننده توصیه شده توسط پزشک برای اطمینان از رطوبت لب استفاده می شود. از کرم های آرنیکا یا هیرودوئید حاوی ویتامین K نیز می توان برای تورم و کبودی استفاده کرد.

 

چه مدت طول می کشد تا پرکننده های لب از بین بروند؟

پرکننده لب بلافاصله پس از استفاده اثر خود را نشان می دهد. پس از ناپدید شدن تورم و ادم، شکل لب در عرض ۷-۱۰ روز کاملاً جا می‌افتد.

 

چند روز بعد از فیلر لب باید رژ لب بزنم؟

پس از پر کردن لب، لب ها باید به مدت چند روز با حساسیت خاصی درمان شوند. بنابراین، رژ لب را می توان دو روز پس از پر کردن استفاده کرد.

 

چند ساعت بعد از پرکننده لب می توانم سیگار بکشم؟

توصیه می شود ۲۴ ساعت پس از فیلر لب سیگار نکشید. برای جلوگیری از خستگی لب ها پس از چند روز باید حداقل تعداد دفعات مصرف شود.

 

چه مدت طول می کشد تا پرکننده های لب حل شوند؟

متوسط ​​دوره ماندگاری فیلر لب ۱ سال است. اسید هیالورونیک به کار رفته در پرکننده موقت لب با جذب شدن توسط بدن در طول زمان حل می شود.

 

چند روز طول می کشد تا پرکننده های لب خوب شوند؟

پس از پرکننده لب، پرکننده لب در عرض ۷-۱۰ روز مشخص میشود. بهبودی کامل حدود یک ماه طول می کشد.

 

چند روز طول می کشد تا ادم پرکننده لب برطرف شود؟

ادمی که پس از پرکردن لب ایجاد می شود پس از ۲-۳ روز از بین می رود.

 

چه مدت طول می کشد تا پرکننده های لب ازبین بروند ؟

اسید هیالورونیک مورد استفاده در پر کردن لب در عرض ۶-۵ ماه حل می شود.

نظر خود را بنویسید

مشخصات شما منتشر نخواهد شد. فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.