Injection-of-gel-under-the-eye-in-the-vein

تزریق ژل زیرچشم در ونک

تزریق ژل زیرچشم در ونک ؛ اگر متوجه سیاهی یا گودی زیر چشم خود شده اید که موحب ایجاد نارضایتی شما از ظاهر خود می شود، ممکن است بخواهید درباره تزریق ژل زیر چشم بیشتر بدانید. در حالی که پرکننده‌ها در میان بیماران جوان‌ تر محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، شما می‌توانید در هر سنی این درمان را انجام دهید.

پرکننده زیر چشم ، یک درمان زیبایی محبوب است که به بهبود ظاهر چشم ها، حلقه‌های تیره دور چشم، افتادگی پوست و چین و چروک‌های ریز اطراف چشم کمک می‌کند و پوستی صاف ‌تر، جوان ‌تر و درخشان ‌تر را برای شما به ارمغان می آورد. این روش کم تهاجمی شامل استفاده از یک کانول (کانول سوزن پلیمری است که نوک آن تیز نیست و ریسک پاره کردن رگ با آن کمتر است.) برای تزریق یک ماده ژل مانند به نواحی خاص اطراف چشم برای ایجاد نتایج طولانی مدت (شش تا هجده ماه) است.

در مطب دکتر هاشمی از ژل(فیلر)برند و مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا استفاده میشود.ژل هایی که حساسیت زا نیست و تورم دوره ای ندارد و در کشور امریکا مجوز تزریق دارد.

تزریق ژل زیر چشم

ژل زیر چشم یک درمان تزریقی است که برای رفع گودی در ناحیه زیر چشم استفاده می شود. این ژل یک پرکننده از نوع اسید هیالورونیک است، یک ماده ژل مانند که به طور طبیعی در بدن همه ی ما وجود دارد و می تواند به شما درخشندگی طبیعی بدهد.

همانظور که گفتیم اسید هیالورونیک یک پروتئین طبیعی در بدن است که به پوست شادابی و زیبایی میبخشد پس پرکننده های پوستی از جنس اسید هیالورونیک برای تقویت شادابی و صافی پوست زیر چشم طراحی شده اند.

در این روش، فیلر پوستی به ناحیه زیر چشمی به آرامی از طریق یک کانول که اسید هیالورونیک را به ناحیه مورد نظر منتقل می کند تزریق میشود.

مزایای تزریق ژل زیر چشم چیست؟

مزایای استفاده از پرکننده های زیر چشم عبارتند از:

  • کاهش سیاهی دور چشم
  • بازگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم
  • بهبود افتادگی پوست زیر چشم
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم
  • بهبود ظاهر خسته و جوان کننده چشم ها
  • ایجاد نتایج فوری پس از درمان
  • ایجاد شادابی پوست
  • بدون درد و غیر تهاجمی
  • تولید کلاژن را تقویت می کند و کیفیت پوست را بهتر می کند
  • نتایج طولانی مدت – تا ۱۸ ماه
gozalti-isik-dolgusu-nedir-scaled-1-1200x800

در چه شرایطی میتوانیم تزریق زیر چشم انجام دهید

اگر حلقه های تیره، افتادگی پوست و ظاهری خسته در اطراف چشم خود دارید، ممکن است پرکننده زیر چشم برای شما مناسب باشد.

فرآیند تزریق ژل زیر چشم چگونه است؟

فرآیند درمان سیاهی دور چشم با فیلرهای پوستی، نسبتا ساده و بدون درد است. ابتدا دکتر برای مشاوره اولیه و  ارزیابی ناحیه درمان و همچنین تعیین یک برنامه درمانی بهینه برای نیازهای خاص موردنظرتان با شما ملاقات خواهد کرد.

 بسته به ترجیح بیمار، تزریق فیلر زیر چشم را می توان در روز مشاوره انجام داد و یا می توان یک نوبت درمانی جداگانه تعیین کرد.

قبل از تزریق یک کرم بی حس کننده موضعی روی محل تزریق قرار میگیرد تا هر گونه ناراحتی و درد را کاهش دهد.

پرکننده پوستی را می توان به یکی از دو روش در ناحیه زیر چشم تزریق کرد:

می توان فیلر را مستقیماً در ناحیه مورد نظر تزریق کرد یا می توان آن را از طریق میکرو کانولا تزریق کرد. میکرو کانولا دارای نوک صافی است که از لایه های طبیعی پوست بالای استخوان گونه برای توزیع یکنواخت ژل اسید هیالورونیک استفاده می کند. روش میکرو کانولا فقط به یک سوزن کوچک نیاز دارد تا سوراخی برای میکرو کانول ایجاد کند، بنابراین خطر کبودی در این روش بسیار کاهش می یابد.

از آنجایی که کبودی یک عارضه جانبی رایج است، به شما آموزش می دهیم که بلافاصله بعد از درمان، یخ را در ناحیه تحت درمان قرار دهید. همچنین پس از تزریق ژل زیر چشم می‌توانید فعالیت عادی خود را از سر بگیرید و روز خود را ادامه دهید. با این حال، ما توصیه می کنیم که بیماران حداقل ۲۴ ساعت از انجام ورزش های سنگین یا گذراندن یک روز طولانی در گرما خوداری کنند.

چه مقدار ژل برای زیر چشم لازم است؟

تزریق بیشتر از نین سی سی زیر هر چشم ممنوع می باشد.پس ماکزیمم مجاز یک سی سی برای هر دو چشم است.

اصلاح زیر چشم هم باید ۵۰درصد باشد.اصلاح بیشتر سبب پف زیر چشم مشود.

خطرات تزریق ژل زیر چشم چیست؟

عوارض ناشی از تزریق ژل زیر چشم ممکن است رخ دهد. از آنجایی که از یک سوزن کوچک برای این کار استفاده می شود، بروز قرمزی، کبودی یا تورم در روزهای بعد از تزریق طبیعی است. سایر عوارض جانبی بسیار نادر تزریق ژل زیر چشم شامل درد، واکنش های آلرژیک است. در حالی که خطرات معمولاً برای تزریق ژل زیر چشم کم است، اما مهم است که به یک مرکز پزشکی یا زیبایی دارای مجوز مراجعه کنید.

 

اگر تزریق فیلرهای پوستی توسط یک تزریق کننده بی تجربه انجام شود، خطر عوارض جانبی جدی تر افزایش می یابد.

زمان بهبودی پس از تزریق ژل زیر چشم چه مقدار است؟

پس از تزریق ژل زیر چشم نیازی نیست که کارهای رایج خود در زچطول روز را عقب بیندازید و شما می توانید پس از انجام عمل به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردید. ناحیه زیر چشم شما بلافاصله پرتر و زیبا تر به نظر می رسد، اما ممکن است ۱ یا ۲ هفته طول بکشد تا نتایج نهایی را ببینید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

مراقبت‌ های پس از پرکننده ‌های مناسب برای به حداقل رساندن کبودی و تورم پس از درمان و کمک به بهبود پوست در اسرع وقت ضروری است. هرچه پوست شما سریعتر بهبود یابد، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود. ممکن است مقداری تورم، کبودی و قرمزی را تجربه کنید، اما تمام این عوارض جانبی جزئی در عرض چند روز بهبود خواهند یافت.

بعد از تزریق ژل زیر چشم چه باید کرد؟

در زیر چشم هرگز از ژل های غیر برند استفاده نکنید.زیرا سبب تورم و حساسیت تاخیری و دوره ای میشود.در مطب دکتر هاشمی از ژل های برند(ژوویدرم،رستیلن،بلوترو،تئوسیال،ریوانس و استایلیج) برای تزریق زیر چشم استفاده میشود.

بعد از تزریق ژل چه کاری نباید انجام داد؟

حداقل تا ۶ ساعت پس از درمان، ناحیه زیر چشم خود را لمس نکنید

در ۴۸ ساعت اول یخ را روی ناحیه زیر پلک های خود قرار دهید تا تورم بهبود یابد.

حداقل تا چند ساعت اول پس از درمان از آرایش یا هر گونه محصول مراقبت از پوست خودداری کنید

حداقل تا چند روز از ورزش سنگین یا کشیدن سیگار خودداری کنید

ناحیه ای که در آن ژل تزریق شده است را در معرض گرمای زیاد یا سرمای زیاد قرار ندهید.

از خوابیدن رو به پایین خودداری کنید.

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم چقدر است؟

تزریق ژل زیر چشم معمولا بین ۶ ماه تا ۱۸ماه ماندگار می باشد، اگرچه نتایج در بیماران مختلف متفاوت است. اغلب، بیماران متوجه می شوند که پرکننده زیر چشم طولانی ترین ناحیه برای تزریق ژل زیر چشم است. طول عمر پرکننده اسید هیالورونیک به ناحیه تزریق شده، تعداد سرنگ های استفاده شده و متابولیسم بیمار بستگی دارد. اثرات پرکننده به آرامی کاهش می یابد زیرا بدن به طور طبیعی محصول را متابولیزه می کند، بنابراین یک بار در سال تزریق ژل زیر چشم برای حفظ ظاهر جوان شده مداوم توصیه می شود. جهت انتخاب یک مطب زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم در ونک با مطب دکتر هاشمی تماس بگیرید.

Lip-gel-injection

بیشتر بخوانید

تزریق ژل لب

سوالات متداول

آیا پرکننده‌ها چین و چروک ها را نیز کاهش می‌دهند؟

از آنجایی که با تزرزق ژل در زیر چشم پوست شما هیدراته تر می شود، چشمان شما حجیم تر به نظر می رسند. اسید تزریق هیالورونیک تولید کلاژن را تحریک می کند و به پوست شما را هیدراتاسیونی می کند تا ناحیه زیر چشم شما جوان تر، روشن تر و کمتر خسته به نظر برسد.

 

آیا پرکننده های پوستی برای سیاهی دور چشم موثر هستند؟

بله، پرکننده های زیر چشم یک راه عالی برای درمان حلقه های سیاه، گودی زیر چشم هستند. تزریقات هیالورونیک اسید یک روش ایمن و غیر تهاجمی و در چندین مورد جایگزین معتبری برای جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر شما و حفظ آناتومی طبیعی صورت شما است.

 

آیا استفاده از پرکننده های پوستی برای دور چشم بی خطر است؟

بله، پرکننده پوستی را می‌توان به‌ طور با خیال راحت زیر چشم تزریق کرد تا ظاهری جوان‌ تر و درخشان‌ تر به چهره شما بدهد. با این حال، ناحیه زیر چشم بسیار ظریف و دارای رگ های خونی بسیار است. ممکن است برخی از عوارض جانبی رایج مانند کبودی و تورم موقت را تجربه کنید که معمولا در عرض چند روز برطرف می شود.

 

کبودی بعد از تزریق ژل برای زیر چشم چقدر طول می کشد؟

کبودی در محل تزریق، اگر رخ دهد، معمولاً تنها چند روز پس از درمان ادامه می‌یابد. به منظور جلوگیری از هرگونه کبودی ناشی از تزریق ژل زیر چشم ، توصیه می کنیم که بیماران حداقل دو هفته قبل از تزریق ، از مصرف مولتی ویتامین ، هر داروی رقیق کننده خون از جمله آسپرین ، ایبوپروفن یا ادویل خودداری کنند. پس از درمان ، استفاده از یخ در ناحیه اطراف محل تزریق برای کاهش تورم و کبودی مفید است.

 

نظر خود را بنویسید

مشخصات شما منتشر نخواهد شد. فیلد هایی که با * مشخص شده اند را باید تکمیل کنید.