m/تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل برای صورت لاغر؛ تزریق ژل یک عمل زیبایی است که با تزریق ماده خاصی به زیر پوست انجام می شود. تزریق توسط پزشک زیبایی انجام می شود. در طول عمل، از یک سوزن یا کاتتر نازک استفاده می شود و فیلر زیر پوست قرار می گیرد. پرکننده عموماً برای اصلاح چین و چروک صورت، افزایش حجم یا تزریق ژل برای گودی‌های پوست استفاده می‌شود.

انواع تزریق ژل برای صورت لاغر چیست؟

پرکننده ها شامل مواد مختلفی مانند اسید هیالورونیک، هیدروکسی آپاتیت کلسیم و اسید پلی لاکتیک می باشند. هر یک از آنها برای اهداف مختلف استفاده می شود و بر اساس توصیه کارشناس انتخاب می شود. پرکننده های اسید هیالورونیک روشی است که اغلب برای جوانسازی پوست و بهبود ظاهر آن ترجیح داده می شود. در طی فرآیند تزریق ژل اسید هیالورونیک، یک ماده ژل مانند حاوی اسید هیالورونیک با کمک یک سوزن نازک یا کاتتر به زیر پوست تزریق می شود. این ماده تزریقی باعث افزایش حجم زیر پوست، پرکردن چین و چروک، رطوبت رسانی به پوست و تجدید بافت پوست می شود. کسانی که پرکننده‌های اسید هیالورونیک دارند، این روش زیبایی محبوب را ترجیح می‌دهند تا ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به پوست خود ببخشند.

مزایای درمان تزریق ژل چیست؟

– بدون نیاز به بیحسی یا حداقل بیحسی استفاده می شود.

– فرآیند سریع است و نتایج فوری می دهد.

– به حداقل زمان ریکاوری نیاز دارد.

– ظاهری جوان تر و شاداب تر را ارائه می دهد.

– بلافاصله پس از تزریق می توانید به فعالیت های عادی بازگردید.

آیا درمان تزریق ژل دائمی است؟

درمان تزریق ژل به طور کلی دائمی نیست. فیلرها به مرور زمان جذب بدن می شوند و اثر آنها کاهش می یابد. با این حال، برخی از فیلرها ممکن است بیشتر از بقیه دوام داشته باشند، اما ممکن است اغلب نیاز به تکرار در طول سال ها داشته باشند.فیلر های دائمی عوارض بسیاری دارند و اکنون در زیبایی کاربردی ندارد.

m/تزریق ژل برای صورت لاغر

فیلر صورت چیست؟

فیلر صورت یک عمل زیبایی است که برای کاهش چین و چروک و خطوط روی پوست، افزایش حجم و بهبود ظاهر کلی صورت استفاده می شود. در طی این روش یک فیلر مخصوص زیر پوست تزریق می شود. فیلرها با افزایش حجم زیر پوست، پرکردن گودی و یا شفاف کردن خطوط صورت به دستیابی به نتایج دلخواه کمک می کنند. پس از فیلر صورت، پوست احیا، صاف تر و با کاهش چین و چروک می شود. تغییر و رضایت افراد را می توان با تصاویر قبل و بعد از پرکننده های صورت به وضوح درک کرد.

روش فیلر صورت را می توان در موارد زیر استفاده کرد:

– صاف کننده چین و چروک و خطوط: از پرکننده صورت می توان برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک روی صورت مانند خطوط پیشانی، پنجه کلاغی، چین و چروک بینی و خطوط ماریونت استفاده کرد.

– افزایش حجم در پوست: از فیلر صورت می توان برای جبران کاهش حجم صورت به دلیل روند پیری یا عوامل ژنتیکی استفاده کرد. این ممکن است شامل نواحی مانند استخوان گونه، گونه ها و لب ها باشد.

– تزریق ژل لب: تزریق ژل لب نوعی روش پرکردن صورت است که برای پرکردن و جذاب‌تر کردن لب‌ها استفاده می‌شود.

– برجسته کردن استخوان گونه: پرکردن میانی صورت نوعی روش پرکردن صورت است که برای افزایش حجم قسمت میانی صورت، گونه‌ها و استخوان‌های گونه و اصلاح خطوط و گودی‌ها استفاده می‌شود. این روش عموماً برای افرادی استفاده می شود که می خواهند کاهش حجم صورت به دلیل روند پیری یا عوامل ژنتیکی را جبران کنند، خطوط صورت را برجسته تر کرده و ظاهری جوان تر و شاداب تر به دست آورند. با عکس های قبل و بعد پرکننده گونه و فیلر گونه می توانید تغییر را مشاهده کنید.

– اصلاح خط فک: از فیلر صورت می توان برای اصلاح یا برجسته کردن خط فک استفاده کرد.

– پرکردن زیر چشم: روشی است که با تزریق ژل خط گودی  فرورفتگی زیر چشم را از بین می برد. این روشی است که بلافاصله بعد از عمل نتیجه می دهد. کبودی زیر چشم هم تا حدی اصلاح می شود.

ماندگاری فیلر صورت چقدر است؟

فیلر صورت نیز می تواند بسته به فیلر مورد استفاده متفاوت باشد، اما به طور کلی بین ۶ تا ۲۴ ماه ماندگاری دارد.

با پوشیدن اثر پرکننده های صورت چه اتفاقی می افتد؟

اثر فیلر صورت با گذشت زمان کاهش می‌یابد و بسته به ساختار پوست، سن و ماده پرکننده اعمال ‌شده ممکن است به حالت قبلی خود بازگردد. تزریق ژل را می توان تکرار کرد.

آیا فیلرهای صورت مضر هستند؟

فیلرهای صورت معمولاً وقتی به درستی انجام شوند بی خطر هستند. با این حال، در صورت استفاده ضعیف یا استفاده از مواد اشتباه، ممکن است نتایج نامطلوبی رخ دهد. خطر عفونت و واکنش های آلرژیک که ممکن است بعد از عمل رخ دهد را می توان به عنوان اثرات مضر فیلرهای صورت در نظر گرفت. در مورد مواردی که بعد از تزریق ژل صورت باید در نظر بگیرید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

چه کسانی نمی توانند فیلرهای صورت داشته باشند؟

قبل از استفاده از فیلرهای صورت، اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، اگر به فیلر یا سایر مواد مورد استفاده در این روش حساسیت دارید، اگر عفونت دارید یا اگر مشکل سلامتی جدی دارید، توصیه نمی شود که از فیلرهای صورت استفاده کنید. بهتر است با مشورت پزشک اقدام شود.

آیا پرکننده دائمی صورت وجود دارد؟

گزینه‌های فیلر دائمی صورت وجود دارد، اما معمولاً دائمی نیستند و ممکن است با گذشت زمان اثرات آنها کاهش یابد. هنگامی که از پرکننده های دائمی استفاده می شود، نتایج غیر قابل برگشتی ممکن است رخ دهد. بنابراین، باید با دقت، با بررسی طولانی مدت و توسط پزشک انتخاب شود.پر کننده های دائمی پلی اکریلی و سنتیک عوارض بسیاری دارند.(مثل ژل پاژ) و امروز در زیبایی کاربردی ندارند.

آیا فیلر صورت درد دارد؟

اغلب ممکن است در حین عمل پرکننده صورت، ناراحتی یا درد خفیفی وجود داشته باشد. با این حال، این ناراحتی به طور کلی قابل تحمل است و در طول عمل از بی حسی موضعی استفاده می شود. پزشک اطلاعات لازم را در مورد کارهایی که نباید بعد از تزریق ژل صورت انجام دهید به شما می دهد.

تزریق ژل لب چیست؟

پرکردن لب یک عمل زیبایی است که برای افزایش حجم لب ها، فرم دادن به آن ها یا ظاهری پرتر استفاده می شود. در طی این روش یک فیلر مخصوص به لب ها تزریق می شود.

پرکاربردترین پرکننده اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در پوست است و به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند. در طی عمل تزریق ژل لب، اسید هیالورونیک یا فیلر مشابه از طریق یک سوزن نازک یا کاتتر به پوست لب تزریق می شود. این کار باعث افزایش حجم لب ها، کاهش خطوط ریز و چین و چروک شده و لب ها پرتر می شود و به داشتن ظاهری جوان کمک می کند.

چه کسانی نباید فیلر لب  انجام دهند؟

فیلر لب نباید برای افرادی که باردار هستند، شیرده هستند، به فیلر حساسیت دارند یا عفونت دارند، انجام شود. همچنین ممکن است برای کسانی که مشکلات سلامتی خاصی دارند مناسب نباشد.

آیا اولین فیلر لب بلافاصله جذب می شود؟

اولین فیلر لب معمولاً با استفاده از پرکننده هایی ساخته می شود که سرعت جذب کمتری دارند، بنابراین بلافاصله جذب نمی شوند. با این حال، پرکننده های لب ممکن است به مرور زمان محو شوند و ممکن است نیاز به تکرار داشته باشند. بهترین مارک های پرکننده لب، پرکننده های لب مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند که پری طبیعی و طولانی مدت را فراهم می کنند و همچنین محلول هایی هستند که لب ها را کاملاً فرم داده و مرطوب می کنند.بهتر است از فیلر هایی استفاده کنید که مورپ تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است و کاملا ایمن می باشد.

آیا تزریق ژل لب روی لبخند تاثیر می گذارد؟

هنگامی که پرکننده لب به خوبی انجام شود، تأثیر منفی بر لبخند نمی گذارد. با این حال، ممکن است با استفاده نادرست از پرکننده لب، نتایج نامطلوبی رخ دهد. پس از پرکننده لب می توان به لبخندی پرتر و جذاب تر دست یافت. رضایت را می توان با تصاویر قبل و بعد از پرکننده های لب به وضوح درک کرد.

آیا تزریق ژل لب خیلی درد دارد؟

ممکن است در حین عمل تزریق ژل لب کمی ناراحتی یا درد وجود داشته باشد. با این حال، معمولاً در طول عمل از کرم بی حس کننده یا بی حسی موضعی استفاده می شود، بنابراین درد کاملا قابل تحمل است.

عفونت ممکن است، هرچند به ندرت، پس از تزریق ژل لب رخ دهد. علائم عفونت پس از تزریق ژل لب ممکن است شامل شکایاتی مانند تورم، قرمزی، درد، افزایش دما یا تشکیل چرک باشد.

بیشتربدانید:هزینه مزوتراپی موقیمت فیلر گونه و چانهمراقبت های بعد از مزونیدلینگ مومزونیدلینگ موی سر

آیا تزریق ژل باعث سرطان می شود؟

هیچ شواهد علمی مبنی بر اینکه فیلرها باعث سرطان می شوند وجود ندارد. با این حال، عفونت ها یا عوارض ممکن است در نتیجه اقدامات نادرست یا ضعیف رخ دهد. بنابراین لازم است قبل از انجام فیلرهای صورت از یک پزشک مجرب کمک بگیرید.فیلر های استاندارد هرگز سرطان زا نیستند و تست ها و آزمایشات لازم روی آنها انجام شده است.

1403.1.20.22

تزریق ژل برای صورت لاغر در یوسف آباد

تزریق ژل برای صورت لاغر در یوسف آباد ؛فیلرها پرکننده های پوستی هستند که به صورت موضعی زیر پوست تزریق می شوند و عیوبی که در لب، چانه، گونه ها و زیر چشم را اصلاح و زیبا می کنند. فیلرها چربی هایی هستند که یا از بدن خود فرد گرفته می شوند و به ناحیه ای که نیاز به حجم دارد تزریق می شوند و یا می توان آنها را توسط پزشک تهیه و به سادگی تزریق کرد. با این حال، طبق باور عمومی، فیلر همان ژل است .

البته یکی از بهترین و نیز دائمی ترین فیلرها چربی است که از بدن خارج می شود و عوارضی مانند آلرژی ایجاد نمی کند. اگر پزشک در برداشت، تهیه و تزریق چربی ماهر باشد، این درمان می تواند با نتایج دائمی همراه باشد.

دکتر رعنا هاشمی از پزشکان ماهر و حرفه ای در تزریق انواع ژل و فیلر های زیبایی هستند بنابراین در صورت نیاز  تزریق ژل برای صورت لاغر در یوسف آباد میتوانید با شماره های مطب تماس بگیرید تا زیبایی و حجم دلخواد خود را به صورت خود ببخشید.تزریق چربی باید در کلینیک های مجهز و بیملرستان ها انجام شود و در مطب ما انجام نمیشود.

آیا تزریق فیلر دائمی است؟

 فیلرهای پوستی موادی هستند که می توانند برای ترمیم فرورفتگی ها، خطوط چین و چروک و بافت از دست رفته استفاده شوند. علاوه بر این، اگر تمایل به افزایش حجم در ناحیه ای از صورت یا بدن وجود دارد، تزریق فیلر بهترین راه حل برای دستیابی به حجم بیشتر و شکل بهتر است. در ادامه این بحث به معرفی کامل فیلرها و نیز کاربرد آنها پرداخته می شود.میزان ماندگاری فیلر بسته به نوع فیلر است . فیلر های پلی اکریلی که دائمی هستند،بسیار پر عارضه می باشند.

فیلرهای تزریقی چه کار می کنند؟

پرکننده ها دارای ۴ زمینه اساسی استفاده به شرح زیر هستند:

  1. پرکننده ها با خواص پرکننده خود؛ می توانند چین و چروک و خطوط صورت را به خوبی پر و پوشش دهند. خطوط اخم، خطوط خنده و خطوط افقی روی پیشانی به خوبی پوشانده شده و با تزریق فیلر محو می شوند.
  2. از این مواد می توان برای اصلاح اسکارهای آتروفیک یا فرورفته به همراه روش هایی مانند سابسیژن نیز استفاده کرد.
  3. یکی از کاربردهای اصلی تزریق فیلر، کانتورینگ صورت است. در بسیاری از افراد، گونه ها، شقیقه ها و یا لب ها به دلایل مختلف متقارن نیستند. تزریق فیلر می تواند نواحی صورت را جذاب تر کند و تعادل و روشنایی را حفظ کند که یکی از اصول زیبایی است.
  4. رایج ترین استفاده از تزریق فیلر برای افرادی است که می خواهند به حجم بیشتر و فرم بهتری در قسمتی از صورت یا بدن خود برسند. این کاهش حجم یا از ابتدا وجود داشته و ژنتیکی است و یا می تواند ناشی از سن، کاهش وزن، سبک زندگی و … باشد میتوان گفت این مشکلات به دلایلی در طول زمان شکل گرفته است. در هر صورت تزریق فیلر می تواند با بهترین نتیجه برای بدست آوردن این موارد همراه باشد.

فیلر در چه نواحی تزریق می شود؟

برای جوان سازی بدن ، فیلرها به نقاطی از بدن مانند صورت و پشت دست ها تزریق می شود. نقاطی از صورت که با تزریق فیلر جوان شده و با افزایش حجم همراه است به شرح زیر است:

  • تزریق فیلر گونه، چانه و فک برای فرم دهی یا مدل سازی صورت
  • تزریق فیلر لب
  • تزریق فیلر خط خنده
  • تزریق فیلر زیر چشم
  • تزریق فیلر خطوط اخم و خطوط افقی پیشانی
  • تزریق فیلر به خطوط اطراف چشم
  • تزریق دز شقیه
m/تزریق ژل برای صورت لاغر در یوسف آباد

پر کردن برنامه های کاربردی

زمینه های استفاده از فیلر به شرح زیر است:

۱) رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی دور چشم

۲) اصلاح خط لبخند

۳) افزایش حجم نواحی صورت مانند لب ها، چانه و گونه ها

۴) رفع چین و چروک و خطوط اخم در ناحیه پیشانی

۵) اصلاح فرم بینی بدون جراحی

۶) طراوت و شادابی پوست

۷) جوان سازی دست ها

۸) درمان گودی و کبودی زیر چشم

۹) ترمیم خط اخم

۱۰) فرم دهی، زاویه دار شدن و مدل سازی صورت

۱۱) اصلاح چانه

۱۲)اصلاح شقیقه های گود

انواع پر کردن

ما سه نوع پر کردن داریم:

فیلرها با توجه به مدت زمان ماندگاری فیلر در پوست به چهار دسته تقسیم می شوند:

۱) فیلرهای کوتاه اثر: فیلرهای کوتاه اثر کمتر از ۶ تا ۱۲ ماه بسته به نوع آن در پوست باقی می مانند و سپس ناپدید می شوند.

۲) فیلرهای طولانی اثر: ماندگاری این نوع فیلرها بین ۶ تا ۱۸ ماه است (پرکننده هایی از کلاژن وجود دارد (از جمله مواد گاوی و بیولوژیکی) به دلیل ایجاد واکنش های آلرژیک استفاده نمی شود.

۳) نیمه دائمی فیلرها: ۲ الی ۳ سال در پوست باقی می مانند.

۴) فیلرهای دائمی: پس از تزریق از بین نمی روند و به طور دائم در پوست باقی می مانند و بسیار پر عارضه می باشند

بیشتربدانید:تزریق فیلر دور چشم در ولیعصرقیمت فیلر گونه و چانههزینه تزریق فیلر به صورت لاغرهزینه مزوتراپی مو

انواع پرکننده با توجه به نوع ماده مصرفی:

۱) چربی اتولوگ انسان:

در این پرکننده، چربی از خود بدن گرفته می شود. به عبارت دیگر، برخی از بافت ها و سلول های چربی مربوط به رانیا ناحیه شکم تحت شرایط خاصی برداشته شده و به پوست شما تزریق می شود.

۲) هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید (HA)

یکی از معروف ترین پرکننده ها است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست افراد یافت می شود و به پوست حجم و رطوبت می دهد و نقش مهم و اساسی در تغذیه پوست دارد.

۳) کلسیم هیدروکسیل آپاتیت (CAHA)

کلسیم هیدروکسیل آپاتیت برای پرکردن چین و چروک های متوسط ​​و بزرگ خطوط اطراف استفاده می شود. این ماده معمولاً هیچ حساسیتی در فرد ایجاد نمی کند. این ماده بیشتر در استخوان های بدن انسان یافت می شود که برای چین و چروک های معمولی و چروک های شدید و همچنین افزایش حجم  استخوان گونه و چانه استفاده می شود. تزریق این فیلر در خطوط اخم و لب ها ممنوع است.

۴) پلی-ال-لاکتیک اسید

این فیلر با ژل اسید هیالورونیک متفاوت است. به این ترتیب خاصیت جوان کنندگی و نیز حجم دهنده بالایی دارد و ماندگاری بیشتری دارد. این فیلر متشکل از پلی ال لاکتیک اسید به طور طبیعی پس از مدتی باعث کلاژن سازی جدید در پوست شده و پوست را ترمیم می کند.

پر کردن در چه مناطقی از صورت اعمال می شود؟

فیلرها به قسمت های مختلف صورت افراد  تزریق می شوند که هر کدام را بررسی می کنیم.

تزریق فیلر زیر چشم:

فیلر زیر چشم یک فیلر تزریقی است که از اسید هیالورونیک طبیعی (بافت بسیار نرم) تشکیل شده است. این فیلر بسیار نرم است و باید با تکنیک خاصی تزریق گردد.

تزریق فیلر گونه:

تزریق فیلر گونه روشی مناسب برای حجم دادن به صورت است. از این نوع پرکننده برای رفع چین و چروک نیز استفاده می شود. این محصول بسته به کیفیت آن بین ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارد.

تزریق فیلر لب:

روشی برای افزایشحجم  می باشد  که با تزریق فیلر به لب های شما مشکلات موجود در ظاهر لب ها را اصلاح کرده و در عین حال لب ها را زیبا می کند. این مواد از ماده ای به نام اسید هیالورونیک ساخته شده اند.

تزریق فیلر چین و چروک:

تزریق فیلر چین و چروک به طور موقت چین و چروک های پوست را از بین می برد. تزریق فیلر صورت به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود.

مواد پرکننده خطوط لبخند:

اگر لبخند از چهره ما پاک شود نیمی از زیبایی و طراوت صورت از بین می رود اما علاوه بر این کم کم و به مرور زمان این مشکل خطوط عمیقی در اطراف لب و دهان ایجاد می کند و باعث زشتی صورت می شود.

دکتر رعنا هاشمی از پزشکان ماهر و حرفه ای در تزریق انواع ژل و فیلر های زیبایی هستند بنابراین در صورت نیاز  تزریق ژل برای صورت لاغر در یوسف آباد میتوانید با شماره های مطب تماس بگیرید تا زیبایی و حجم دلخواد خود را به صورت خود ببخشید.

تزریق فیلر چه کاری می تواند انجام دهد؟

۱) لب های نازک را حجیم می کند.

۲) خطوط صورت را مشخص می کند و کانتور می دهد.

۳) چین و چروک صورت را از بین می برد.

۴) اسکار آکنه را التیام می بخشد.

۵) ناهنجاری های صورت را اصلاح می کند.

۶) باعث از بین رفتن یا کاهش سیاهی زیر چشم می شود.

۷)حجم دادن گونه و چانه

پرکننده چانه:

تزریق فیلر چانه یکی از روش‌های کم آسیب‌تر است زیرا فیلر اسید هیالورونیک است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می‌شود.

پرکننده اخم:

با گذشت زمان، خطوط اخم عمیق تر می شوند. اخم یکی از ساده ترین مشکلاتی است که با تزریق فیلر برطرف می شود. تزریق فیلر اخم حدود یک هفته طول می کشد تا عمل کند و به طور کلی نتایج خوبی به همراه دارد. باید بدانید خط اخم یکی از نقاط پر زیسک برای تزریق فیلر است . 

مراحل تزریق فیلر

ابتدا پزشک محل لازم برای تزریق را معاینه و تعیین می کنددر مرحله آخر نواحی مشخص شده برای تزریق کاملا تمیز می شوند و برای جلوگیری از تورم و کبودی از کمپرس آب یخ استفاده می شود.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

مراقبت های بعد از تزریق فیلر بسیار مهم  می باشد زیرا در صورت عدم رعایت این موارد این احتمال وجود دارد که فرد دچار عوارضی شود و یا اثر فیلر تزریقی کاهش یابد.

مواردی که پس از تزریق باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

۱) استفاده از کمپرس آب یخ

۲) پس از تزریق فیلر، ناحیه اعمال شده را ماساژ محکم ندهید و فشار وارد نکنید زیرا اعمال فشار باعث حرکت و حرکت فیلر می شود.

۳) به مدت ۲۴ ساعت از مواد آرایشی بر روی تزریق فیلر استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث آلودگی و عفونت در محل زخم شود.

۴) شستن یا شستشوی محل تزریق فیلر با آب گرم یا سرد اشکالی ندارد.

۵) پس از تزریق فیلر،  فعالیت های سنگین را برای مدت تعیین شده (یکی و دو روز) توسط پزشک انجام ندهید.تا از کبودی جلوگیری شود.

نتایج و ماندگاری تزریق فیلر

بسیاری از عوامل موثر بر ماندگاری فیلرهای تزریقی، نوع فیلر، غلظت فیلر و ناحیه مورد استفاده و متا بولیسم بدن است.

موارد منع مصرف پرکننده ها

  • بارداری و شیردهی
  • وجود عفونت در ناحیه تزریق
  • سابقه واکنش آنافیلاکتیک یا حساسیت به محتوای فیلر
  • منع مصرف برای افرادی که از اختلالات تغییر شکل بدن رنج می برند
  • بیماران مبتلا به اگزما فعال و ویتیلیگو

عوارض احتمالی پس از تزریق فیلر

  • ممکن است تجربه کنید واکنش های آلرژیک
  • کبودی و گاهی هماتوم
  • بیرون زدگی قسمتی که ژل تزریق شده است
  • مرتبط نبودن
  • ظاهر تورم زیر پوست که در برخی موارد ممکن است دائمی باشد.

تزریق فیلر یا بوتاکس کدام بهتر است؟

فیلرها ممکن است نتایج طولانی تری نسبت به بوتاکس داشته باشند، اما عوارض جانبی بیشتری نسبت به بوتاکس دارند. بوتاکس خطوط متحرک و فیلر خطوط ثابت را ازبین می برد.

دکتر رعنا هاشمی از پزشکان ماهر و حرفه ای در تزریق انواع ژل و فیلر های زیبایی هستند بنابراین در صورت نیاز  تزریق ژل برای صورت لاغر در یوسف آباد میتوانید با شماره های مطب تماس بگیرید تا زیبایی و حجم دلخواد خود را به صورت خود ببخشید.در مطب ما فقط فیلرهای برند که دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ی آمریکا می باشد استفاده میشود.

m/تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک

تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک

تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک؛ تزریق اسید هیالورونیک یکی از روش هایی است که برای ایجاد ظاهری صاف و انعطاف پذیر به پوست انجام می شود. پرکننده ها اغلب توسط افراد در کاربردهای زیبایی پزشکی ترجیح داده می شوند. پرکردن اسید هیالورونیک یکی از رایج ترین کاربردها در میان این روش ها است و انتخاب خوبی برای رفع بسیاری از ناهنجاری ها و شکایات روی پوست است.

اسید هیالورونیک که در هر بافت بدن ما قرار دارد، برای پوست ما اهمیت حیاتی دارد. مهمترین عمل این ماده در بدن ما جلوگیری از پیری پوست است. کاهش اسید هیالورونیک و کلاژن در پوست ما به دلیل افزایش سن باعث تغییراتی در ظاهر ما می شود. با پر کردن اسید هیالورونیک، مناطق مشکل دار روی پوست با استفاده از کانول ها و سوزن های کوچک درمان می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک به مطالعه این مقاله ادامه دهید:

هیالورونیک اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

اسید هیالورونیک ماده خاصی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و نقش آن در مرطوب کردن پوست بسیار مهم است. این ماده ضروری که برای بدن مهم است، یکی از اجزای اصلی بافت همبند موجود در پوست است. اسید هیالورونیک که در مایع مفصلی نیز یافت می شود، برای سلامت مفاصل حیاتی است.

 

امروزه اسید هیالورونیک که به طور مکرر در روش هایی مانند مراقبت از پوست، لوازم آرایشی و تزریق فیلر استفاده می شود، به دلایلی مانند کاهش چین و چروک روی پوست، افزایش کلاژن در پوست و تامین رطوبت ترجیح داده می شود. استفاده از این ماده اولیه به عنوان یک ماده کمکی یا یک عنصر اصلی در تمام برنامه های ضد پیری بسیار رایج است.

چگونه هیالورونیک اسید تزریق کنیم؟

به طور کلی، اسید هیالورونیک ، از طریق سوزن به زیر پوست تزریق می شود. در این روش که یک روش بدون درد ۲۰-۳۰ دقیقه ای است، به طور کلی نیازی به بی حسی موضعی نیست و می توان آن را با کرم بی حس کننده اعمال کرد.

پس از استفاده از درمان با اسید هیالورونیک، شادابی فوری به پوست داده می شود؛ قرمزی خفیف ممکن است پس از عمل ایجاد شود. با این حال، هیچ وضعیتی وجود ندارد که بلافاصله پس از عمل بر زندگی روزمره تأثیر بگذارد.

فواید هیالورونیک اسید چیست؟

اسید هیالورونیک یکی از مواد مهم برای سلامت پوست است. نه تنها برای پوست، بلکه برای سلامت مفاصل نیز اهمیت حیاتی دارد. چین و چروک های ریز یا عمیق روی پوست به خصوص در ناحیه صورت را پر می کند و خطوط لب را برجسته می کند. با بازیابی حجم از دست رفته پوست در ناحیه گونه، چانه و چشم، اسکار آکنه را از بین می برد. مزایای دیگر به شرح زیر است:

فیلر هیالورونیک اسید که به صورت ژل است به پوست حجم می دهد و پتانسیل احتباس آب آن را افزایش می دهد.

این تضمین می کند که پوست فرمی صاف، بدون چین و چروک و سفت به دست می آورد.

این اثر از اسکار آکنه، بدشکلی های ناشی از تحریک و تشکیل ادم جلوگیری می کند.

بافت ها را ترمیم می کند تا از پیری پوست جلوگیری کند.

به پوست کمک می کند تا تعادل رطوبت را به دست آورد. مرطوب کننده ها که محصولات آرایشی هستند نیز حاوی اسید هیالورونیک هستند.

تولید کلاژن را تحریک می کند و به پوست اجازه می دهد ساختاری الاستیک به دست آورد.

به دلیل افزایش سن، سرعت میتوز که امکان تجدید سلول ها را فراهم می کند، کاهش می یابد. اسید هیالورونیک از این امر جلوگیری می کند و به تسریع آن کمک می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک به مطالعه این مقاله ادامه دهید:

m/تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک

تزریق ژل در کدام مناطق انجام می شود؟

اسید هیالورونیک اغلب در ناحیه صورت اعمال می شود، که به شرح زیر می باشد:

ظاهر منفی چین و چروک و خطوط ریز در ناحیه صورت را از بین می برد و به آن حجم می بخشد.

به لب ها حجم می دهد و کانتور آنها را شفاف می کند.

این دارو در ناحیه ای به نام نازولبیال، ناحیه بین لب و بینی و خطوط عمودی ایجاد شده بین ابروها اعمال می شود.

تزریق اسید هیالورونیک یک فیلر دائمی نیست. این ماده در بدن ما وجود دارد. این به طور طبیعی در بالاترین سطح در چشم، پوست و مفاصل یافت می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل برای صورت لاغر در ونک به مطالعه این مقاله ادامه دهید:

چه کسی نباید آن را انجام دهد؟

تزریق اسید هیالورونیک برای افراد زیر توصیه نمی شود:

افراد مبتلا به عفونت تبخال دهان در ناحیه تحت درمان یا در ناحیه صورت

کسانی که مشکلات لخته شدن خون دارند

بیماران مبتلا به دیابت کنترل نشده

زنان باردار یا شیرده

تزریق اسید هیالورونیک برای افرادی که واکنش آلرژیک به هر یک از مواد تشکیل دهنده آن دارند، تجویز نمی شود. درافرادی که داروهای  تضعیف کننده  سیستم ایمنی  بدن مصرف میکنند نباید تزریق گردد.

قبل از درخواست چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

قبل از عمل، پوست و سابقه سلامتی شما به طور دقیق توسط پزشک بررسی می شود. مهم است که پوست بیمار قبل از استفاده تمیز باشد. در صورت وجود هرگونه عفونت در ناحیه تحت درمان، پس از انتظار برای فرآیند بهبود، استفاده از آن انجام می شود. بیمارانی که از داروهای رقیق کننده خون یا مکمل های گیاهی استفاده می کنند باید۱ هفته قبل از تزریق مصرف را قطع کنند. انجام این اقدامات احتیاطی برای به دست آوردن حداکثر کارایی از فرآیند مهم است.

تزریق چقدر طول می کشد؟

زمان تزریق اسید هیالورونیک به پوست تقریباً ۳۰ تا ۴۵دقیقه است. این دوره بسته به منطقه ای که عمل در آن انجام می شود متفاوت است. برنامه هیچ وقفه ای در زندگی فرد ایجاد نمی کند. فرد می تواند پس از عمل به زندگی روزمره و زندگی تجاری خود بازگردد. بعد از عمل هیچ درد یا ناراحتی وجود ندارد. به طور کلی، تورم یا قرمزی ممکن است رخ دهد، اما این یک اثر موقتی است. در عرض چند روز خود به خود ناپدید می شود.

قبل و بعد از تزریق فیلر

تزریق اسید هیالورونیک به صورت چگونه انجام می شود؟

مواردی که باید در مورد تزریق هیالورونیک اسید در ناحیه صورت بدانید:

قبل از انجام تزریق، بیمار با رویکردی جامع معاینه می شود. اگر منشا مشکل شکایت روی پوست در ناحیه دیگری باشد، ابتدا آن ناحیه درمان می شود.

از دست دادن حجم در ناحیه بیرونی گونه ها می تواند منجر به افتادگی در قسمت پایین صورت و کاهش دید استخوان گونه شود. درمان با مداخله در ناحیه میانی گونه آغاز می شود.

از آنجایی که پر کردن دائمی نیست، مواردی که نیازی به عمل جراحی ندارد. فبلر ترجیح داده می شود زیرا یک روش سالم و راحت در ناحیه صورت است.

گزینه های زیادی در تزریق اسید هیالورونیک استفاده می شود. مناسب ترین محصول با توجه به شرایط و شکایت بیمار توسط پزشک استفاده می شود.

چه زمانی تزریق هیالورونیک اسید روی صورت تاثیر می گذارد؟

اثر و مدت تزریق اسید هیالورونیک به صورت از فردی به فرد دیگر متفاوت است. شرایطی مانند ناحیه ای که تزریق در آن اعمال می شود، محتوای و ویژگی های ساختاری فیلر اعمال شده، ساختار پوست بیمار، شکایات و سن و متابولیسم بدن  مدت زمان اثر عمل را تعیین می کند. ماندگاری نیز با بسیاری از پارامترها مانند این متفاوت است.

بیشتربدانید:هزینه مزوتراپی موقیمت فیلر گونه و چانهمراقبت های بعد از مزونیدلینگ مومزونیدلینگ موی سر

مثلا؛ در حالی که پرکننده‌ای که روی لب‌های فرد اعمال می‌شود به مدت ۶ ماه اثر دائمی دارد، اما می‌تواند بیش از ۱ سال در نواحی منحنی یا چین‌وچروک‌ها اثر بگذارد. هنگامی که برای افزایش حجم روی گونه ها اعمال می شود، ممکن است تا ۱ سال اثر ماندگاری داشته باشد. برای تداوم همان اثر، فرد باید این روش را تکرار کند یا جلسات بیشتری داشته باشد.نوع فیلر خباب مهم است.

آیا استفاده از آن روی صورت عوارض و خطراتی دارد؟

به ندرت اتفاق می افتد که اسید هیالورونیک، که به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود، عوارض جانبی بر روی پوست ایجاد کند. پس از عمل، عوارض کوتاه مدت مانند ادم، کبودی یا قرمزی ممکن است رخ دهد. این واکنش ها که در صورت قابل مشاهده است، بدون ایجاد هیچ گونه اثر دائمی، خود به خود از بین می روند.

اگر پس از عمل واکنشی به ماده موجود در پرکننده رخ دهد، ممکن است درمان دارویی اعمال شود. اگر اثر فوری بسیار شدید بر روی پوست فرد ایجاد شود، فیلر در آنزیم حل می شود. این مشکل معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از فیلر رخ می دهد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی مهم است که با پزشکان متخصص در زمینه خود مشورت کنید.

قیمت کاربرد هیالورونیک اسید

قیمت درمان پرکننده اسید هیالورونیک، که یک درمان ضد پیری غیرجراحی برای پوست در نظر گرفته می‌شود، می‌تواند طی ارزیابی پزشک از تجزیه و تحلیل پوست شخصی شما تعیین شود. از آنجایی که ممکن است فرآیندهای متفاوتی برای هر پوست وجود داشته باشد، اگر کاندید مناسبی برای پر کردن اسید هیالورونیک هستید، می توانید در جلسه مقدماتی خود در مورد قیمت با پزشک خود مشورت کنید.مهم ترین عامل در قیمت:

  1. نوع فیلر و قیمت آن و استاندارد هایی که دارد
  2. تکنیک تزریق 
  3. هنر دست است

 

m/تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر

تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر

تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر؛ زیبایی فیلر صورت که با تزریق فیلر به زیر پوست انجام می شود، موادی هستند که برای از بین بردن چین و چروک های ریز و عمیق روی پوست، درمان جای زخم، از بین بردن فرورفتگی های پوست، ضخیم شدن لب های نازک و پر شدن گونه ها استفاده می شوند.

پس از فیلر صورت، در مدت زمان کوتاهی ظاهری جوان تر به دست می آید. زیبایی پرکننده صورت باعث از بین رفتن حالت خستگی در صورت می شود.در طول سال ها چین و چروک و افتادگی به دلیل کاهش الیاف الاستیک، الیاف کلاژن، لایه چربی و اسید هیالورونیک در پوست رخ می دهد. چین و چروک و افتادگی به ویژه در ناحیه اطراف چشم، دهان، چانه، گردن، بینی و پیشانی ایجاد می شود. فیلر صورت را می توان با موفقیت برای افتادگی و چین و چروک قسمت های پایینی صورت استفاده کرد.

تزریق فیلر صورت برای ایجاد ظاهری پرتر و جوان تر به لب ها اعمال می شود. همچنین می توان از آن برای از بین بردن جای زخم های عمیق و آکنه روی پوست استفاده کرد.

پر کردن صورت برای از بین بردن فرورفتگی پوست زیر ناحیه ای که چین و چروک یا نقص پوستی وجود دارد انجام می شود. چین و چروک ها و فرو رفتگی های این ناحیه با اثر پرکننده کاهش یافته یا از بین می روند. گاهی اوقات پرکننده ممکن است اثر فزاینده ای بر تولید کلاژن داشته باشد.

بسیاری از مولکول های مختلف به عنوان پرکننده پیشنهاد شده اند، اما برخی از آنها به دلیل عوارض جانبی خطر بالای آلرژی یا ایجاد بافت سخت از بین رفته اند.

هیالورونیک اسید یک پرکننده موثر و در حال حاضر کاملا بی خطر است که به طور فزاینده ای در سراسر جهان محبوب است. در حالی که این فیلر به لب ها حجم و پری می دهد، می تواند در چین و چروک های اطراف دهان و بینی بسیار موثر باشد.

اسید هیالورونیک به مقدار بسیار کم با استفاده از یک سوزن نازک به خطوط چین و چروک یا لب ها تزریق می شود. اثر فیلر صورت اسید هیالورونیک ماندگار است.

خطر آلرژی و نیز سفت شدن پوست  در این موارد بسیار کم است.

تزریق فیلر صورت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد. پس از درخواست، فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های معمول خود بازگردد. اگرچه مدت ماندگاری در افراد مختلف متفاوت است، اما تقریباً ۶-۹ ماه است.

 

دکتر رعنا هاشمی از پزشکان ماهر و حرفه ای در تزریق انواع ژل و فیلر های زیبایی هستند بنابراین در صورت نیاز  تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر میتوانید با شماره های مطب تماس بگیرید تا زیبایی و حجم دلخواد خود را به صورت خود ببخشید.در مطب ما فقط فیلرهای برند که دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ی آمریکا می باشد استفاده میشود.در مطب ما فقط فیلرهای برند که دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ی آمریکا می باشد استفاده میشود.

هیالورونیک اسید چیست؟

این دارو به شکل ژل با pH 7 تهیه می شود که حاوی اسید هیالورونیک و سرم فیزیولوژیکی به عنوان پرکننده است. اسید هیالورونیک موجود در فیلرها به هیچ وجه منشا حیوانی ندارد. بنابراین خطراتی مانند انتقال برخی از بیماری های که منشاء حیوانی دارند را به همراه ندارد. از آنجایی که این ماده از قبل در بدن ما وجود دارد، احتمال ایجاد آلرژی بسیار کم است.

دکتر رعنا هاشمی از پزشکان ماهر و حرفه ای در تزریق انواع ژل و فیلر های زیبایی هستند بنابراین در صورت نیاز  تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر میتوانید با شماره های مطب تماس بگیرید تا زیبایی و حجم دلخواد خود را به صورت خود ببخشید.

فیلر چگونه کار می کند؟

این ماده با ایجاد پری ناحیه ای که روی صورت اعمال می شود عمل می کند.اثر پرکنندگی، خاصیت احتباس آب اسید هیالورونیک، باعث می شود مقدار فزاینده ای آب روی مولکول ها نگه داشته شود.این امر دوره ماندگاری طولانی آن را توضیح می دهد.

کدام نواحی را می توان با تزریق فیلر درمان کرد؟

  • خطوط پیشانی
  • خطوط بین ابروها
  • چین و چروک اطراف دهان
  • خطوط نازولبیال (چروک‌هایی که از پره های بینی تا گوشه‌های لب امتداد می‌یابند)
  • چین و چروک هایی که از گوشه دهان تا چانه امتداد دارند
  • فرم دادن به ابرو
  • برجسته سازی استخوان گونه
  • تاکید بر فرم لب و افزایش حجم آن و اصلاح لب های نامتقارن از موارد اصلی استفاده می باشد.
  • اصلاح صورت های لاغر با تزریق در شقیقه و گونه و زیر چشم
m/تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر

پرکننده پوست صورت چگونه انجام می شود؟

ژل اسید هیالورونیک به ناحیه مورد نظر تزریق می شود تا با یک سوزن نازک اصلاح شود. ژل چین و چروک را پر می کند. فرآیند تزریق فیلر معمولاً نیازی به بیحسی ندارد. با این حال، ممکن است بیحسی در ناحیه لب مورد نیاز باشد. این فرآیند تا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد. شما پس از تزریق بلافاصله نتیجه را خواهید دید.

بعد از پر کردن صورت باید به چه نکاتی توجه کنم؟

به جز پرهیز از گرمای شدید (مانند آفتاب گرفتن، سولاریوم) و سرما تا چند روز پس از درمان، نیازی به توجه زیادی نیست.

عوارض جانبی فیلرهای صورت چیست؟

عوارض جانبی نادر هستند و در صورت بروز به سرعت از بین می روند. تورم موقت، قرمزی، کبودی و حساسیت ممکن است در ناحیه اعمال مشاهده شود.

این یک روش پزشکی است که با روش حجم دادن برای فرم دادن به صورت و خلاص شدن از شر چین و چروک هایی که با افزایش سن ایجاد می شوند انجام می شود.

در این کاربردها فرآیند تزریق موادی به زیر پوست است که در ساختار پوست یافت می شوند و بدن آنها را طبیعی می داند و واکنش پس زدن ایجاد نمی کند. ابتدا با در نظر گرفتن نواحی مورد نظر، چین و چروک ها، حفره ها و نقاطی که حجم آن به مرور زمان کاهش می یابد، مناسب ترین شکل و فرم برای صورت انتخاب می شود و بر این اساس برنامه ریزی درمانی انجام می شود.

انواع فیلرها ؛

  • هیالورونیک اسید
  • پلی لاکتیک اسید
  • پرکننده های کلاژن
  • تزریق چربی
  • پرکننده های مصنوعی و پلی الکریلی و سنتینیک

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک توسط مایر و پالمر در سال ۱۹۳۴ کشف شده است. این ساختار یک پلی ساکارید است، یعنی یک قند طبیعی که به وفور در ساختار بدن افراد یافت می شود و به طور طبیعی در بدن انسان و بسیاری از موجودات زنده دیگر نیز یافت می شود. اسید هیالورونیک عملکردهای بسیار مهمی همانند تقسیم سلولی، روان کننده مفاصل و سفت نگه داشتن پوست دارد.

تزریق در پوست با همراه با لیفت صپرت و تعیین شکل زیبایی شناختی مناسب انجام می شود. پس از تزریق، هیالورونیک اسید می تواند هزار برابر بیشتر از حجم خود آب در ساختار خود نگه دارد و شکل خود را برای مدت طولانی در جایی که تزریق می شود حفظ می کند.البته فیلر های برند میزان جذب آب شان حساب شده است و تورم گاهگاهی ایجاد نمی شود.

عوارض جانبی که ممکن است در فرآیندهای پر کردن با اسید هیالورونیک نیز رخ دهد، درد، تورم، ندول و تغییر رنگ در محل تزریق است. به ندرت ممکن است گرانولوم و آبسه ایجاد شود.اگر فیلر توسط افراد غیر پزشک و افراد غیر ماهر انجام شود اختمال انسداد عروقی وجود دارد.

بیشتربدانید:هزینه مزوتراپی موقیمت فیلر گونه و چانهمراقبت های بعد از مزونیدلینگ مومزونیدلینگ موی سر

تزریق در کدام مناطق کاربرد دارد؟

با احساساتی مانند عصبانیت، تعجب، شادی ونیز هیجان، عضلات صورت روی صورت ما منقبض میشوند و خطوط پویا را روی پوست ایجاد می کنند. این خطوط نامطلوب اجتماعی با گذشت زمان عمیق تر می شوند ، فرد را دائماً غمگین، خسته و همچنین مسن تر از سن خود نشان می دهد. تزریق که به همه کسانی که می‌خواهند به سنی که احساس می‌کنند به نظر برسند توصیه می‌کنیم، فیلر با گذشت سریع سال‌ها از فرسودگی صورت شما جلوگیری می‌کند.

تزریق برای حجم دادن بیشتر در چه مواردی استفاده میشود؟

  • خطوط نازولبیال (خطوط امتداد یافته بین بینی و لبه لب)
  • خطوطی که از لبه های لب به پایین می روند (خطوط ماریونت)
  • خطوط عمودی بالای لب (خطوط اطراف لب)
  • آکنه و جای زخم عمیق
  • پر شدن لب
  • روی استخوان گونه و گونه ها اعمال می شود.
  • ایجاد زاویه فک
  • اطراف خطوط پنجه کلاغی چشم
  • تزریق در شقیقه
  • تزریق در چربی های عمیق صورت

دکتر رعنا هاشمی از پزشکان ماهر و حرفه ای در تزریق انواع ژل و فیلر های زیبایی هستند بنابراین در صورت نیاز  تزریق ژل برای صورت لاغر در ولیعصر میتوانید با شماره های مطب تماس بگیرید تا زیبایی و حجم دلخواد خود را به صورت خود ببخشید.در مطب ما فقط فیلرهای برند که دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ی آمریکا می باشد استفاده میشود.

m/تزريق بوتاكس ديسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت؛ معمولا چین ‌وچروک صورت در اثر حرکات و انقباض مکرر عضلات نواحی زیر پوست به وجود می آیند. تزریق مقادیر کم سم بوتولینوم در طی فرآیند بوتاکس، می‌تواند موجب مسدود کردن سیگنال‌های عصب به عضله و شل کردن عضلات شود. با آرام کردن عضلات زیرین، ظاهر پوست ناحیه مورد نظر صاف ‌تر به نظر می رسد. بنابراین بعد از تزریق نیز می‌توانید مثل همیشه اخم کنید، لبخند بزنید و یا متعجب به نظر برسید، فقط بدون وجود چین‌وچروک! نتایج بوتاکس به قدری طبیعی به نظر می‌رسند که این روزها به یک درمان غیر تهاجمی بسیار رایج تبدیل شده است.

می‌توان به صراحت اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ده ها نوع بوتاکس در مطب های زیبایی وجود دارد. بوتاکس دیسپورت (Dysport) یک برند اروپایی می باشد که توسط شرکت داروسازی ipsen در انگلیس تولید می‌شود. جالب است بدانید که استفاده از این نوع بوتاکس در ۶۹ کشور جهان مورد تایید قرار گرفته است و این بوتاکس تقریبا ۲۵ سال سابقه در زمینه‌ی کارایی بالینی دارد و روشی نسبتا بدون درد می باشد که زمان بهبودی سریعی دارد. بوتاکس دیسپورت مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است.

تفاوت اصلی بوتاکس دیسپورت با دیگر انواع بوتاکس ها در فرمولاسیون نهایی است که این مسئله روی بهبود عملکرد آن موثر می باشد. برای تزریق بوتاکس دیسپورت نیازی به بستری شدن نمی باشد و تمام کارها در مطب پزشک مورد نظر شما انجام می‌شود.دیسپورت بوتاکس بسیار معتبر و استانداردی است.

نحوه عملکرد بوتاکس دیسپورت

برحسب میزان پروتئین‌های فعال موجود در بوتاکس دیسپورت، مشخص شده است که این نوع بوتاکس می‌تواند ظاهر خطوطی که عمدتاً روی گلابلا (ناحیه بین ابروها) تأثیر می‌گذارند را کاهش ‌دهد. در بیشتر موارد  این خطوط به سمت بالا یا به ‌صورت عمودی به سمت پیشانی کشیده می‌شوند. هنگامی‌که اخم می‌کنید بیشتر متوجه آن‌ها می‌شوید. با افزایش سن عمق این خط ها افزایش می‌یابد، چراکه پوست بخش زیادی از فیبرهای پروتئین کلاژن که به آن خاصیت ارتجاعی می‌دهند را از دست می‌دهد.

 به‌همین‌ خاطر، برخی از پزشکان تزریق این نوع بوتاکس برای بهبود موارد زیر را نیز ایده‌آل می‌دانند:

چروک‌های گوشه چشم

چروک‌های روی بینی

خطوط پیشانی

چروک های ناحیه اخم

و هرجای صورت و گردن که پزشک صلاح بداند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، برخی از افرادی ‌که از برندهای دیگر بوتاکس نتایج خوبی دریافت نکرده‌اند، پس از تزریق بوتاکس دیسپورت شاهد نتایج بهتری بر روی ناحیه مورد نظر بوده‌اند. البته در نهایت این پزشک پوست، مو و زیبایی است که تصمیم می‌گیرد کدام برند بوتاکس برای شما گزینه مناسبی است.

با جلوگیری از ترشح مواد شیمیایی که انتقال را در انتهای عصب فراهم می کنند و با توقف انتقال بین اعصاب و عضلاتی که به آن ها می رسند، تأثیر خود را نشان می دهد. این به طور موثر و ایمن در بسیاری از مناطق از جمله درمان چین و چروک در سراسر جهان استفاده می شود.

 

بوتاکس در چه مناطقی استفاده می شود؟

اگرچه درمان چین و چروک اولین چیزی است که در هنگام استفاده از بوتاکس به ذهن خطور می کند، اما بوتاکس در واقع به طور موثر در درمان بسیاری از بیماری ها در زمینه پزشکی استفاده می شود. بوتاکس میگرن برای پیشگیری بیماری میگرن استفاده می شود. بوتاکس تعریق برای افرادی که مشکلات تعریق دارند اعمال می شود. بوتاکس معضلات مستر مشکل فشردن دندان ها، دندان قروچه و ظاهر مربعی فک اعمال می شود.

آیا استفاده مکرر بوتاکس مضر است؟

تزریق بوتاکس که با در نظر گرفتن ساختار عضلانی، حالات چهره، سلامت عمومی و تکنیک های مخصوص انجام می شود، هیچ آسیبی ندارد. استفاده از بوتاکس به طور کلی باید در فواصل ۴-۶ ماه انجام شود. استفاده مجدد از بوتاکس ۴ تا ۶ ماه بعد از بوتاکس ضرری ندارد. پزشک باتجربه شما ارزیابی شخصی لازم را برای نتایج بلند مدت خوب و کاربردهای متعادل انجام می دهد.تزریق بوتاکس در کمتر از ۳ ماه ممنوعیت دارد

m/تزریق بوتاکس دیسپورت

آیا بوتاکس به سلامت انسان آسیب می رساند؟

بوتاکس که موثرترین روش برای جلوگیری از چین و چروک و رفع چین و چروک است، هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارد.

بوتاکس از باکتری طبیعی کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و تا زمانی که توسط دستان ماهر انجام شود، یک کاربرد بسیار مفید است. علاوه بر رفع چین و چروک، برای درمان بیماری هایی مانند تعریق، میگرن و دندان قروچه نیز استفاده می شود.

بیشتربدانید:هزینه مزوتراپی موقیمت فیلر گونه و چانهمراقبت های بعد از مزونیدلینگ مومزونیدلینگ موی سر

عوارض و مضرات استفاده از بوتاکس

به ندرت پس از استفاده از بوتاکس با عوارض جانبی مواجه می شویپ. برخی از علائم به ندرت در کاربردهای بوتاکس  تاکنون مشاهده شده است. این یک درمان بسیار ایمن است که به درستی ، با محصولات تایید شده انجام شود.

بوتاکس در چه شرایطی مضر است؟

هنگامی که بوتاکس توسط دستان غیر متخصص انجام می شود، در مکان هایی که هیچ مرکز درمانی وجود ندارد، مانند سالن زیبایی، ممکن است عوارض جانبی بسیار جدی رخ دهد. پزشکان مجاز می توانند این روش را در موسسات مراقبت های بهداشتی مانند کلینیک ها، کلینیک های سرپایی و بیمارستان ها انجام دهند.  استفاده از بوتاکس هیچ ضرری برای سلامتی شما نخواهد داشت. استفاده از بوتاکس به طور کلی یک کاربرد بی خطر است و زمانی که در مراکز مناسب انجام شود، در صورت بروز هر موقعیت منفی، رویکرد درمانی لازم اعمال خواهد شد.

مراقب بوتاکس تقلبی باشید

بوتاکس که رتبه اول را در روش های زیبایی غیر جراحی در سراسر جهان دارد، یک کاربرد بسیار محبوب است.

استفاده از بوتاکس که با استفاده از داروی به دست آمده در محیط آزمایشگاهی از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم انجام می شود، باید توسط پزشک در محیط بالینی انجام شود تا امکان استفاده از داروهای تقلبی وجود نداشته باشد.

در سال های اخیر موارد استفاده از بوتاکس تقلبی بسیار زیاد بوده است توجه به بوتاکس های تقلبی به ویژه مواردی که در سالن های زیبایی اعمال می شود بسیار مهم است. افراد ممکن است با این وضعیت روبرو شوند زیرا قیمت بوتاکس کمتر از ارزش بازار اعمال می شود.

مواردی که برای جلوگیری از استفاده از بوتاکس تقلبی باید در نظر بگیرید: بوتاکس تا زمانی که توسط دستان پزشگ انجام شود نتایج رضایت بخشی را برای بیمار فراهم می کند. با این حال، اگر اعمال توسط پزشکان انجام نشود و با داروی بوتاکس تقلبی انجام شود، ممکن است نتایج بدی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از اعمال بوتاکس تقلبی، ابتدا باید این روش را توسط پزشک انجام دهید. دومین بخش مهم این است که محصولات بوتاکس مورد تایید وزارت بهداشت باشد. سومین موردی که باید در نظر گرفت قیمت بوتاکس است. اگر قیمت بوتاکس بسیار کمتر از قیمت بازار است، باید از انجام این عمل در آنجا اجتناب کنید.

اثرات استفاده از بوتاکس تقلبی

اثرات قیمت های جعلی بوتاکس را می توان پس از چند روز مشاهده کرد. اثراتی مانند تورم، قرمزی، درد و سوزش ممکن است در ناحیه ای که بوتاکس اعمال می شود رخ دهد. برخی افراد حتی ممکن است راش هایی را تجربه کنند که در سراسر بدن پخش می شود، مانند کهیر. برای اینکه با استفاده از بوتاکس تقلبی مواجه نشوید، حتماً باید این عمل را توسط پزشک زیبایی، معتبر انجام دهید.

m/بوتاکس در یوسف آباد

تزریق بوتاکس دیسپورت در یوسف آباد

تزریق بوتاکس دیسپورت در یوسف آباد؛ ظاهر شدن چین و چروک روی پوست ما طبیعی ترین نشانه پیری است. پوست ما با افزایش سن، کلاژن و الاستین ساختار خود را از دست می دهد. مواد شیمیایی مانند سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض آفتاب کنترل نشده بر کیفیت پوست تاثیر می گذارد. حالات صورت مانند اخم کردن، چشم دوختن یا حتی خندیدن می تواند چین و چروک ها را بیشتر نمایان کند. گاهی اوقات چین و چروک های ناشی از حرکات صورت ما زودتر از آنچه انتظار داریم ظاهر می شوند. دلیل اصلی این وضعیت این است که حالات چهره حتی در لحظات غیرضروری انجام می شود. تزریق بوتاکس و دیسپورت برای کاهش علائم چین و چروک استفاده می شود.

مراقبت از پوست، مصرف آب کافی و محصولات آرایشی مختلف به تنهایی برای جلوگیری از پیری پوست کافی نیست. تزریق سم بوتولینوم یک روش درمانی است که برای از بین بردن چین و چروک روی پوست در طول زمان و ایجاد ظاهری شاداب تر استفاده می شود.

تزریق سم بوتولینوم مواد شیمیایی است که به نواحی خاصی از صورت ما تزریق می شود. این مواد تزریقی می توانند علائم چین و چروک را کاهش دهند و حتی به کانتور کردن برخی از نواحی بدن کمک کنند.

مواد تزریقی به دو دسته تقسیم می شوند: تعدیل کننده های عصبی و پرکننده های بافت نرم . نورومدولاتورها بر کاهش خطوط ناشی از حرکات صورت تمرکز می کنند. پرکننده های بافت نرم باعث افزایش حجم از دست رفته در طی فرآیند پیری در نواحی مانند گونه ها، لب ها، چانه و پیشانی می شوند. بوتاکس دیسپورت که در حوزه تعدیل کننده های عصبی قرار می گیرند، برای کاهش و از بین بردن ظاهر چین و چروک استفاده می شوند.

بوتاکس دیسپورت چیست؟

ماده موثره دیسپورت سم بوتولینوم نوع A است که همان ماده موثره بوتاکس است. دیسپورت واسته شیمیایی بین عصب و عضله ناحیه ای که تزریق می شود را از کار می اندازد. این اثر حرکت ماهیچه هایی را که به آن تزریق می شود محدود می کند، ناحیه را شل می کند و پوست را نرم می کند. با این حال، Dysport در درجه اول برای درمان خطوط متوسط ​​تا شدید پیشانی و خطوط گلابلار،  خطوط اخم  نامیده میشود، استفاده می شود.

بوتاکس دیسپورت (Dysport) یکی از بهترین برندهای بوتاکس موجود است که ساخت شرکت ipsen انگلستان می باشد. بوتاکس دیسپورت نوروتوکسینی است که با استفاده از مولکول های پروتئینی احاطه شده است، که در صورت تزریق به ناحیه ی مورد نظر باعث فلج شدن عضله خاص آن ناحیه و نیز از بین بردن چین و چروک های ناحیه می شود. 

دیسپورت به طور تخصصی نوعی بوتاکس صورت به خصوص ناحیه  درمانی صورت است که قابلیت از بین بردن چین و چروک های عمیق صورت را نیز دارد.

برای انجام تزریق بوتاکس دیسپورت در یوسف آباد با دستان ماهر دکتر رعنا هاشمی میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس دیسپورت برای چه کسانی نباید انجام شود؟

  • بیماران با هر گونه بیماری پوستی از قبل موجود،
  • در دوران بارداری و شیردهی،
  • بیماری های عصبی-عضلانی
  • بیماران مبتلا به هر گونه حساسیت پوستی
  • کاربرد سم را نمی توان برای بیماران مبتلا به آلرژی بوتولینوم نوع A اعمال کرد.

بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

حداقل تا ۴۸ ساعت پس از تزریق باید از مصرف الکل خودداری کرد.

برای جلوگیری از انتشار نورومدولاتور به سایر قسمت های صورت، صورت یا محل تزریق نباید ماساژ داده شود.

حداقل تا ۴ ساعت پس از تزریق باید از ورزش یا فعالیت های شدید اجتناب شود.

به مدت ۲۴ ساعت از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به ناحیه تزریق خودداری کنید.

m/تزریق بوتاکس دیسپورت در یوسف آباد

آیا سم بوتولینوم یک روش درمانی موثر برای دندان قروچه است؟

آره . تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس دیسپورت) در درمان دندان قروچه می شود. فشردن خودآگاه یا ناخودآگاه دندان ها در هنگام خواب دندان قروچه نامیده می شود. دندان قروچه شدید می تواند منجر به درد فک، دندان های آسیب دیده و سردرد شود.

این کار بهتر است توسط متخصصین فک و صورت انجام شود.

سم بوتولینوم (بوتاکس، دیسپورت) با مسدود کردن سیگنال‌هایی که انقباض عضلانی را کنترل می‌کنند، عمل می‌کند. سم بوتولینوم ( بوتاکس ، دیسپورت) یک اثر فلج کننده نسبی موقتی ایجاد می کند که باعث شل شدن و اصلاح ماهیچه های محل تزریق می شود و باعث راحتی بیمار می شود.

آیا تزریق بوتاکس دیسپورت عوارض جانبی دارد؟

واکنش های شایع شامل درد در محل تزریق، تورم، سردرد، پتوز (افتادگی پلک) و خشکی (در صورتی که تزریق نزدیک چشم باشد) است. واکنش های جدی تر شامل ضعف عضلانی، مشکل در بلع و مشکل در تنفس است. اگر تزریق سم توسط پزشک پوست با تجربه در این زمینه انجام شود، احتمال مواجهه با عوارض احتمالی تزریق به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

اگرچه مردم به طور کلی فکر می کنند که هر چه سن شروع استفاده از بوتاکس دیرتر باشد، بهتر است، اما این درست نیست. سن شروع استفاده از بوتاکس در واقع از فردی به فرد دیگر متفاوت است. قبل از شروع بوتاکس نباید منتظر بمانید تا چین و چروک ها نمایان شوند. زیرا زمانی که چین و چروک شروع به عمیق شدن می کند، استفاده از بوتاکس ممکن است کافی نباشد. سن شروع استفاده از بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است.

برای انجام تزریق بوتاکس دیسپورت در یوسف آباد با دستان ماهر دکتر رعنا هاشمی میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

سن ایده آل برای استفاده از بوتاکس چیست؟

سن ایده آل برای استفاده از بوتاکس، سنی است که شروع به مشاهده چین و چروک های ظریف روی صورت خود کنید. هنگامی که متوجه خطوطی می شوید که به دلیل حالات صورت ظاهر می شوند، باید بدون تاخیر شروع به استفاده از بوتاکس کنید. زیرا به این ترتیب خطوط ریز شما قبل از اینکه عمیق تر شوند با بوتاکس راحت تر از بین می روند. با این حال، زمانی که چین و چروک های شما عمیق تر می شوند، ممکن است نتوان با استفاده از بوتاکس آنها را از بین برد. سن شروع بوتاکس معمولا در اوایل ۳۰ سالگی است. با این حال، اگر ژنتیک شما مستعد ایجاد چین و چروک است، به طور منظم از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنید و سیگار می کشید، می توانید بوتاکس را در ۱۸ سالگی شروع کنید. تزریق بوتاکس از سن ۱۸ سالگی تا سن ۶۵ سالگی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است.

شروع تزریق بوتاکس در ۲۰ سالگی

البته برای شروع استفاده از بوتاکس در ۲۰ سالگی عجله نداشته باشید. برای این کار لازم است به علائم روی صورت خود توجه کنید. از سال ۲۰۱۰، علاقه به استفاده از بوتاکس پیشگیرانه در بین افراد ۲۰ تا ۲۹ ساله ۲۸ درصد افزایش یافته است. بعید است که فرد قبل از ۲۵ سالگی خطوط ریز داشته باشد. این خطوط بسته به استفاده از حالات چهره خطوطی پویا هستند. با افزایش سن، این خطوط شروع به تبدیل شدن به چین و چروک های عمیق تر و دائمی می کنند. به محض اینکه متوجه این موضوع شدید، شروع استفاده از بوتاکس حتی اگر زیر ۳۰ سال هستید مفید است.

بیشتربدانید:هزینه مزوتراپی موقیمت فیلر گونه و چانهمراقبت های بعد از مزونیدلینگ مومزونیدلینگ موی سر

بوتاکس چه فایده ای دارد؟

هدف از شروع تزریق بوتاکس در سن ۳۰ سالگی جلوگیری از ایجاد و عمیق شدن چین و چروک است. هر بار که اخم می کنید یا لبخند می زنید، خطوط بیان شما چروک می شوند و عمیق تر می شوند. به لطف استفاده از بوتاکس، حرکت عضلات صورت شما محدود می شود و بنابراین نمی توانید آن ها را تا این حد حرکت دهید. بنابراین، چین و چروک های شما نمی توانند بیشتر از این عمیق تر شوند و ته نشین شوند.

برای انجام تزریق بوتاکس دیسپورت در یوسف آباد با دستان ماهر دکتر رعنا هاشمی میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

m/مزونيدلينگ موی سر

مزونیدلینگ موی سر

مزونیدلینگ موی سر ؛ در دنیای امروزی که ظاهر افراد می تواند تاثیر بسزایی بر اعتماد به نفس و عزت نفس آنها داشته باشد، سلامت مو به نوعی نگرانی در بسیاری از افراد تبدیل شده است. افراد به دلیل مشکلاتی که به دلیل ریزش مو، نازک شدن و از دست دادن شادابی مو دارند، می توانند به درمان های موثر متوسل شوند.

مزونیدلینگ موی سر یکی از این درمان های مدرن است. این مقاله مزوتراپی مو، مزایای آن، عوارض جانبی بالقوه و موارد دیگر را به طور عمیق پوشش می دهد تا درک جامعی از موضوع به شما ارائه دهد.

مزونیدلینگ موی سر چیست؟

مزوتراپی مو یک روش غیرجراحی است که شامل تزریق خیلی کم محلول های مخصوص به مزودرم، لایه میانی پوست، به منظور تحریک و احیای پوست سر و مو می باشد. این روش ترکیبی از ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها و سایر مواد مغذی را مستقیماً روی پوست سر اعمال می کند تا رشد مو را تحریک کرده و ریزش مو را متوقف کند.

مزونیدلینگ موی سر چگونه کار می کند؟

درمان بیماری های زمینه ای مانند گردش خون ضعیف و التهاب که ممکن است باعث ریزش مو شود، اساس مزوتراپی است. مزوتراپی مو :

 

  • مزوتراپی مو گردش خون را افزایش می دهد: بهبود جریان خون فولیکول های مو را تغذیه می کند و به مو اجازه می دهد تا بهتر رشد کند. گردش خون را افزایش می دهد.

 

  • مزوتراپی هورمون ها را متعادل می کند : علت اصلی طاسی مردانه و زنانه، هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) است. چندین ماده موجود در محلول مزوتراپی توانایی مقابله با اثرات DHT را دارند.
  • مزوتراپی حاوی مواد مغذی است : محلول حاوی مواد مغذی حیاتی است که مو برای رشد ضخیم و سالم نیاز دارد.

 

  • مزوتراپی فولیکول های مو را احیا می کند: فولیکول های غیرفعال مو را می توان با کاهش التهاب و تامین مواد مغذی لازم دوباره فعال کرد.

مزایای مزونیدلینگ موی سر

مزوتراپی مو در انواع ریزش مو موثر است: از تلوژن افلوویوم، آلوپسی آندروژنیک و همچنین انواع دیگر ریزش مو استفاده می شود.

  • غیر جراحی : مزوتراپی مو نسبت به کاشت مو بسیار کمتر تهاجمی است.
  • فرآیند سریع : مزوتراپی مو معمولاً ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.
  • نتایج طبیعی: با مزوتراپی مو، ظاهری غیرمصنوعی به دست نمی آید زیرا موها به طور طبیعی در طول زمان رشد می کنند.

 

  • ایمن با حداقل عوارض جانبی : مزوتراپی مو زمانی که توسط پزشکان واجد شرایط انجام شود، دارای ریسک پایینی است.

عوارض مزونیدلینگ موی سر

مانند هر روش دیگری، مزوتراپی مو به طور کلی بی خطر است اما برخی از عوارض جانبی احتمالی دارد:

  • کبودی در محل تزریق
  • ناراحتی یا درد خفیف
  • واکنش های آلرژیک (نادر)

ضروری است که از یک پزشک واجد شرایط که می تواند شما را با توجه به سابقه پزشکی و آلرژی های احتمالی راهنمایی کند، مشاوره بگیرید.

چه کسانی می توانند مزونیدلینگ موی سررا انجام دهند؟

بسیاری از بزرگسالانی که ریزش مو، نازک شدن یا از دست دادن شادابی مو را تجربه می کنند ممکن است بخواهند مزونیدلینگ موی سر را انجام بدهند. با این حال، توصیه می شود با یک پزشک در جزئیات مشورت کنید. مزوتراپی مو  برای زنان باردار، افراد مبتلا به عفونت های پوستی یا افرادی با شرایط خاص پزشکی توصیه نمی شود.

مزوتراپی و مراقبت های بعد از مو

پس از مزوتراپی مو، انجام موارد زیر توصیه می شود:

برای حدود ۴۸ ساعت از ورزش های شدید خودداری کنید.

پوست سر خود را تمیز نگه دارید و از محصولات زبر مو دوری کنید.

زمانی را که در آفتاب می گذرانید محدود کنید.

درمان های نگهدارنده اغلب هر چند ماه یکبار بسته به نیاز بیمار توصیه می شود.

مزوتراپی مو یک روش درمانی امیدوارکننده برای مشکلات مو است. با انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک مجرب می توانید بهترین نتیجه را تضمین کنید. به یاد داشته باشید که موهای سالم نتیجه درمان ها، یک رژیم غذایی متعادل و مراقبت مناسب است. مراحل  پیشگیری از ریزش مو شما ممکن است بدون مزوتراپی مو که بتواند اعتماد به نفس و سرزندگی شما را بازگرداند کامل نباشد .کیفیت موادی که برای مزوتراپی موی شما استفاده میشود خیلی مهم است.

m/مزونیدلینگ موی سر

سوالات متداول (FAQ) درباره مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چیست؟

تزریق های کوچک و متعدمحلول های غنی از مواد مغذی به مزودرم پوست سر یک روش جدید و غیر جراحی ترمیم مو است که به مزوتراپی مو معروف است. مزوتراپی مو برای جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو طراحی شده است.

مزوتراپی مو برای مو چه می کند؟

پاسخ این است که مزوتراپی مو فولیکول‌های مو را احیا و تجدید می‌کند، با افزایش گردش خون پوست سر، رشد موی سالم‌تر را تقویت می‌کند، با DHT (یکی از عوامل اصلی ریزش مو) مبارزه می‌کند و مواد مغذی ضروری را فراهم می‌کند.

آیا مزوتراپی برای ریزش مو دردناک است؟

بیمار ممکن است کمی احساس ناراحتی کند. با این حال، اکثر کلینیک های مزوتراپی از سوزن های کوچک یا بی حس کننده های موضعی برای کاهش ناراحتی در طول فرآیند ترمیم مو استفاده می کنند.

یک جلسه مزوتراپی مو چقدر طول می کشد؟

به عنوان یک راه حل سریع برای ریزش مو، یک جلسه درمانی معمولی مزوتراپی مو ۱۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

برای مشاهده رشد مجدد مو به چند جلسه مزوتراپی نیاز دارم؟

در ابتدا، بیماران معمولاً  این درمان را ۴ جلسه دریافت میکنند. پس از آن، برنامه های درمان هر ۶ ماه برای محافظت از مو انجام می شود.

چه مدت طول می کشد تا نتایج بعد از مزوتراپی مو مشاهده شود؟

پس از دو تا سه ماه درمان منظم مزوتراپی، اکثر بیماران متوجه می شوند که موهایشان شاداب تر شده و ریزش موی آنها کاهش یافته است.

آیا نتایج مزوتراپی مو دائمی است؟

از آنجایی که ریزش موی طبیعی همچنان در طول زمان ادامه خواهد داشت، اگرچه مزوتراپی مو نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد، درمان های نگهداری بعدی بسیار مهم هستند.کلا مزوتراپی یک درمان مکمل است.

محلول های مزوتراپی مو شامل چه موادی هستند؟

مزوتراپی مو حاوی محلول های تقویت کننده مو، ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها، فاکتورهای رشد و سایر مواد طبیعی برای مبارزه موثر با ریزش مو است.

آیا زنان و مردان می توانند از مزوتراپی مو بهره مند شوند؟

از آنجایی که طاسی الگوی مردانه و زنانه را می توان با مزوتراپی مو درمان کرد ، این روش درمانی موثر برای انواع ریزش مو مناسب است.

آیا این درمان ریزش مو عوارضی دارد؟

عفونت، کبودی، درد خفیف و واکنش های آلرژیک نادر نمونه هایی از عوارض جانبی مزوتراپی مو هستند. با این حال، این خطرات زمانی که روش مناسب و بهداشت رعایت شود، حداقل هستند.

آیا می توانم بعد از جلسه مزوتراپی مو به فعالیت های روزانه خود ادامه دهم؟

به مدت ۴۸ ساعت پس از مزوتراپی مو ، بیماران باید از فعالیت های روزانه شدید و نور مستقیم خورشید برای کمک به روند ترمیم مو خودداری کنند.

آیا پی آر پی یا مزوتراپی مو در ریزش مو موثرتر است؟

هر دو روش شناخته شده برای درمان ریزش مو هستند. مزوتراپی مو شامل تزریق مستقیم مواد به پوست سر است. در مقابل، PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) شامل تزریق مقدار متمرکزی از پلاکت های بیمار به پوست سر است.

چه کسانی نمی توانند مزوتراپی مو را انجام دهند؟

فرآیند ترمیم مو و مزوتراپی مو ممکن است برای زنان باردار، افرادی با شرایط پوستی خاص یا افرادی که به محلول مزوتراپی حساسیت دارند توصیه نشود.

آیا مزوتراپی کیفیت مو و همچنین رشد مو را بهبود می بخشد؟

مزوتراپی مو نه تنها رشد مو را تحریک می کند بلکه استحکام، شادابی و بافت مو را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

آیا می توانم موهایم را بعد از مزوتراپی مو بشورم؟

برای اطمینان از جذب کامل مواد مغذی که باعث بهبود موهای شما می شود، توصیه می شود حداقل ۲۴ ساعت پس از درمان صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید.

آیا مزوتراپی مو ایمن و بهداشتی است؟

برای اطمینان از ایمنی بیمار در طول روش مزوتراپی مو ، کلینیک های معتبر ریزش مو از سوزن های استریل و یکبار مصرف استفاده می کنند.

آیا می توانم مزوتراپی مو را همزمان با سایر درمان های تقویت مو انجام دهم؟

بله، برای دستیابی به مزایای هم افزایی، بسیاری از افراد مزوتراپی مو را با سایر تکنیک های ترمیم مو مانند ماینوکسیدیل، کاشت مو یا پی آر پی ترکیب می کنند. همیشه ابتدا به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

آیا مزوتراپی باعث ریزش مو می شود؟

ممکن است پس از مزوتراپی مو، یک افزایش اولیه در ریزش مو وجود داشته باشد ، اما این معمولاً قبل از رشد موهای جدید و سالم‌تر اتفاق می‌افتد.

آیا درمان مزوتراپی من به طور خاص برای من برنامه ریزی شده است؟

راه حل مغذی به صورت جداگانه با در نظر گرفتن الگوی ریزش مو و تفاوت های پوست سر شما برنامه ریزی می شود.

مزوتراپی مو چه مدت انجام شده است؟

اگرچه ایده مزوتراپی مو در دهه ۱۹۵۰ در فرانسه توسعه یافت، اما استفاده از آن در ترمیم مو و درمان ریزش مو یک نوآوری جدیدتر است.

اگر از جلسه مزوتراپی مو صرف نظر کنم چه اتفاقی می افتد؟

جلسات منظم مزوتراپی مو برای بهترین نتایج مزوتراپی مو توصیه می شود . اگر جلسه ای را  از دست دادید می توانید در جلسات بعدی جبران کنید.

آیا آلوپسی آره آتا با مزوتراپی مو قابل درمان است؟

برخی از بیماران آلوپسی آره آتا ممکن است از مزوتراپی بهره مند شوند، اما نتایج متفاوت است. برای راهنمایی خاص باید با پزشک متخصص مشورت شود.معمولا آلوپسی آره آتا به مزوترتپی جواب نمی دهد و درمان های دیگری دارد.

چه زمانی می توانم بعد از مزوتراپی مو از محصولات مو استفاده کنم؟

حداقل یک روز بعد از مزوتراپی از استفاده از محصولات مو برای جلوگیری از درد صبر کنید.

آیا به داروی خوراکی غیر از مزوتراپی مو نیاز دارم؟

بسته به وضعیت موهای هر فرد، پزشک ممکن است مصرف مکمل یا دارو را برای بهبود نتایج رشد مو توصیه کند.

قیمت مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه مزوتراپی مو بسته به نیاز فرد، نوع محصول مورد استفاده برای مزوتراپی، تعداد جلسات و محصول مزوتراپی موی مورد استفاده متفاوت خواهد بود. قبل از انجام عمل ، اطلاعات دقیق در مورد قیمت مزوتراپی مو را از پزشک خود بخواهید.

آیا مزوتراپی مو می تواند طاسی کامل را درمان کند؟

مزوتراپی مو روشی موثر در مواردی است که ریزش مو خفیف تا متوسط ​​باشد . با این حال، مزوتراپی مو درمانی است که موهای جدید رشد نمی کند، اما از موهای موجود محافظت می کند.

آیا در حین انجام مزوتراپی جای زخم سوزنی وجود خواهد داشت؟

خیر، از آنجایی که مزوتراپی مو یک روش غیر تهاجمی است، هیچ جای زخمی ایجاد نمی شود.

چگونه بفهمم مزوتراپی برای نوع ریزش مو مناسب است؟

بهترین راه برای تعیین اینکه آیا مزوتراپی مو برای نوع ریزش شما مناسب است یا خیر، انجام یک مشاوره جامع با پزشک است.

قبل از مزوتراپی مو چه باید کرد؟

در بیشتر موارد، هیچ آمادگی قبل از مزوتراپی مو لازم نیست .

آیا مزوتراپی مو برای ریزش مو بعد از شیمی درمانی موثر است؟

اگرچه مزوتراپی مو در ریزش مو موثر است، اما اثربخشی آن ممکن است پس از شیمی درمانی تغییر کند. قبل از انجام مزوتراپی مو بعد از شیمی درمانی باید با پزشک مشورت کرد .

آیا مزوتراپی مو می تواند عدم تعادل هورمونی که باعث ریزش مو می شود را درمان کند؟

عدم تعادل هورمونی یکی از دلایل ریزش مو است که با مزوتراپی مو قابل درمان است . با این حال، مسائل هورمونی همزمان نیز باید برای اطمینان از یک دوره جامع درمان مورد توجه قرار گیرد.

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو چگونه است؟

پس از مزوتراپی مو ، پوست سر باید تمیز نگه داشته شود، تا ۴۸ ساعت از انجام فعالیت های سنگین اجتناب شود و موها حداقل تا ۲۴ ساعت شسته نشوند. برای دستیابی به بهترین نتایج مزوتراپی مو، پزشک مو شما ممکن است محصولات موی خاص یا روتینی را نیز توصیه کند.

تفاوت مزوتراپی مو با کاشت مو چیست؟

در مزوتراپی مو مواد مغذی را تزریق میکنند که رشد مو را تحریک می کند. کاشت فولیکول های مو از ناحیه ای به ناحیه دیگر روشی تهاجمی تر برای کاشت مو است.

من مزوتراپی کردم، آیا می توانم موهایم را رنگ کنم؟

توصیه می شود پس از مزوتراپی مو حداقل یک هفته قبل از رنگ کردن موهای خود صبر کنید . با این کار پوست سر زمان کافی برای بهبودی خواهد داشت.

آیا پس از مزوتراپی مو، تغییرات تغذیه ای یا سبک زندگی توصیه می شود؟

اثرات مزوتراپی مو را می توان با داشتن یک رژیم غذایی متعادل، مراقبت از مو و مدیریت استرس افزایش داد . علاوه بر این، اگر به طور مکرر با پزشک خود مشورت کنید و به توصیه های او عمل کنید، بهترین نتایج حاصل می شود.

m/مراقبت های بعد از مزونیدلینگ مو

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو؛ مو نقش مهمی در زیبایی ظاهری ما دارد و موهای سالم و پرپشت آرزوی همه است. مزوتراپی مو یک راه حل موثر برای بسیاری از افرادی که می خواهند با ریزش مو، نازک شدن یا ظاهر ناسالم مقابله کنند، ارائه می دهد. با این حال، استفاده از مراقبت های مناسب پس از مزوتراپی مو عامل مهمی برای افزایش موفقیت درمان است.

تمیز نگه داشتن پوست سر بعد از مزوتراپی بسیار مهم است. برای جلوگیری از قرمزی یا تورم، به خصوص در نقاط تزریق، رعایت بهداشت مهم است.

برای محافظت از مو در برابر عوامل مضر پس از مزوتراپی و حفظ اثرات درمان، باید از اشعه خورشید، آب بسیار داغ و محصولات حاوی مواد شیمیایی خودداری کرد.

بعد از مزوتراپی مو، استفاده از شامپوها، نرم کننده ها و سرم های مناسب با نوع مو، اثربخشی درمان را افزایش می دهد.

مرطوب کردن پوست سر و تارهای مو بعد از مزوتراپی مو و حفظ تعادل رطوبت می تواند به مو کمک کند سالم تر و درخشان تر به نظر برسد.

استرس عاملی است که می تواند باعث ریزش مو شود. پس از مزوتراپی، اجتناب از استرس و محافظت از سلامت مو مهم است.

اتخاذ یک عادت غذایی سالم و متعادل پس از مزوتراپی مو به تغذیه مو و حفظ اثرات درمان کمک می کند.

روند بهبودی پس از مزوتراپی

قرمزی و تورم خفیف ممکن است به دلیل تزریقات بعد از مزوتراپی ایجاد شود. این عارضه معمولاً در عرض چند ساعت خود به خود از بین می رود. استفاده از کمپرس سرد به کاهش قرمزی و تورم کمک می کند.

درد و حساسیت در حین مزوتراپی معمولاً خفیف و موقتی است. کرم بی‌حس‌کننده و یا دستگاه‌های ویبراتور مورد استفاده در حین استفاده به کاهش ناراحتی کمک می‌کنند.

پس از مزوتراپی، ممکن است کبودی جزئی یا خونریزی خفیف در نقاط تزریق ایجاد شود. این شرایط که پس از تزریق رخ می دهد معمولاً خود به خود در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد.

توصیه های بعد از مزوتراپی مو

مهم است که پس از مزوتراپی مو به آرامی موهای خود را تمیز کنید. شما باید از شامپوهایی استفاده کنید که حاوی مواد شیمیایی نیستند و مناسب نوع موهای شما هستند. باید از وارد کردن فشار بیش از حد به ناحیه ای که مزوتراپی در آن اعمال می شود خودداری کنید.

پس از مزوتراپی مو از استفاده از آب داغ و استفاده از سشوار و اتوی مو در دمای بیش از حد خودداری شود. آب داغ و خشک کن ها می توانند با خشک کردن بی مورد پوست سر و تارهای مو، اثرات درمان را کاهش دهند.

برس زدن موها به آرامی بعد از مزوتراپی باعث افزایش گردش خون می شود. با این حال، باید از نیروی بیش از حد اجتناب شود. شانه های دندانه پهن یا برس های موی ملایم ممکن است ترجیح داده شوند.

ماساژ ملایم پوست سر پس از مزوتراپی می تواند فولیکول های مو را با افزایش گردش خون احیا کند. با این حال، مهم است که ماساژ را به آرامی و بدون زیاده روی انجام دهید.

استفاده از ماسک های مغذی مو و سرم های مو بعد از مزوتراپی مو می تواند حمایت بیشتری از تارهای مو داشته باشد. محصولات حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ممکن است ترجیح داده شوند.

m/مراقبت های بعد از مزونیدلینگ مو

مقایسه مزوتراپی مو

گزینه های درمانی زیادی برای کسانی که می خواهند سلامت موهای خود را به دست آورند وجود دارد. مزوتراپی مو تنها تعدادی از این گزینه های درمانی هستند. بسیاری از افراد در مورد مقایسه مزوتراپی مو کنجکاو هستند .

مزوتراپی مو با تزریق مواد مغذی به پوست سر انجام می شود. مخلوطی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی با سوزن های نازک به فولیکول های مو تزریق می شود. مزوتراپی مو،

کیفیت مو را بهبود می بخشد.

ریزش مو را کاهش می دهد.

باعث رشد مو می شود.

فولیکول های مو را با افزایش گردش خون تقویت می کند.

prpحاوی پلاسمای بدست آمده و غنی شده از خون خود فرد است. پلاسما برای تقویت فولیکول های مو و تحریک رشد مو به پوست سر تزریق می شود.

با تحریک فولیکول های مو، رشد موهای جدید را تحریک می کند.

 

مزوتراپی مو معمولاً نتایج سریع‌تری را ارائه می‌دهد، اما ممکن است نیاز به جلسات منظم نگهداری باشد.

بیشتربدانید:تزریق فیلر دور چشم در ولیعصرقیمت فیلر گونه و چانههزینه تزریق فیلر به صورت لاغرهزینه مزوتراپی مو

سوالات متداول درباره مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش درمانی زیبایی است که برای بهبود سلامت مو، کاهش ریزش مو و تحریک رشد مو استفاده می شود. بسیاری از افرادی که سلامت مو آن ها مشکل دارد در مورد مزوتراپی مو سوال می پرسند. بخش سوالات متداول به پاک کردن علائم سوال در ذهن شما کمک می کند.

چند جلسه مزوتراپی مو انجام می شود؟

مزوتراپی مو یک روش درمانی موثر برای کاهش ریزش مو، تحریک رشد مو و بهبود سلامت مو است. تعداد جلسات مزوتراپی مو بسته به شرایط مو، نیاز و اهداف درمانی فرد متفاوت است.

تعداد جلسات مزوتراپی مو بسته به عواملی مانند وضعیت موی فرد، میزان ریزش، کیفیت مو و ساختار موی هر فرد متفاوت است، بنابراین طرح درمان به صورت جداگانه تنظیم می شود.

مزوتراپی را می توان برای اهداف مختلفی مانند جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو یا تقویت رشد مو استفاده کرد. تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به این اهداف متفاوت است.

آیا نتایج مزوتراپی دائمی است؟

ماندگاری نتایج مزوتراپی ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. جلسات نگهداری منظم برای پایداری نتایج مزوتراپی مهم هستند. روند درمان معمولا در بیش از یک جلسه اعمال می شود و این جلسات باید در فواصل منظم تکرار شوند.

نتایج مزوتراپی با ساختار ژنتیکی و وضعیت هورمونی فرد نیز مرتبط است. این عوامل ممکن است بر اثرات درمان تأثیر بگذارد.

برای حفظ نتایج مزوتراپی مو، اتخاذ عادات مناسب مراقبت از مو مهم است. استفاده از شامپوها، ماسک های مو و محصولات مغذی مناسب باعث افزایش اثرات درمان می شود.

مزوتراپی یک درمان مکمل همراه با دارو های دیگر است. فرآیند مراقبت پس از عمل فرد نقش عمده ای در افزایش ماندگاری دارد.

بعد از انجام مزوتراپی مو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

پس از انجام مزوتراپی مو، بیمار نباید در ۲۴ ساعت اول استحمام کند یا محصولی را به موهای خود بمالد.

کاربرد مزوتراپی مو چند جلسه؟

مزوتراپی در فواصل زمانی مشخص انجام می شود و تعداد جلسات با توجه به نیاز فرد متفاوت است. برای یک فرد عادی، بین ۴-۶ جلسه متفاوت است.

آیا موهای جدید بعد از مزوتراپی مو رشد می کنند ؟

اگر این اعمال بر اساس نیاز فرد توسط پزشکان در این زمینه انجام شود، به رشد موهای جدید نیز نیز کمک می کند، زیرا موها احیا و تغذیه می شوند.

مزوتراپی مو از چه سنی باید انجام شود ؟

مزوتراپی محدودیت سنی ندارد در صورت نیاز فرد این عمل در هر سنی بعد از بلوغ قابل انجام است. اگر در خانواده شما سابقه ژنتیکی ریزش مو وجود دارد، اگر این روند را زودتر شروع کنید و از ریزش مو جلوگیری کنید، برای شما مفیدتر خواهد بود.

آیا استفاده از مزوتراپی مو عوارض جانبی دارد ؟

این برنامه هیچ آسیب شناخته شده ای برای سلامت انسان یا پوست ندارد. برعکس، سودمند است زیرا یک فرآیند تقویت کننده است.

چه کسانی نمی توانند مزوتراپی مو انجام دهند؟

افرادی که مستعد خونریزی هستند، مادران باردار و شیرده نمی توانند این کار را انجام دهند.

m/قیمت مزونیدلینگ مو

قیمت مزوتراپی مو

قیمت مزوتراپی مو؛ مو یا ساقه مو در فولیکول مو واقع در اپیدرم، به نام فولیکول پیلوسباسه مو عمدتاً از پروتئین خاصی به نام کراتین و لیپیدهای غدد چربی تشکیل شده است که از موها محافظت می کند. همچنین حاوی ملانین است، رنگدانه ای که مسئول رنگ طبیعی مو است.

 ساقه مو از سه قسمت تشکیل شده است: کوتیکول، کورتکس و مدولا.

کوتیکول لایه بیرونی ساقه مو است. از فلس تشکیل شده است (ورقه های نازک کراتین که روی هم چیده شده اند مانند کاشی روی سقف). میتوان گفت این لایه محافظت غیرقابل نفوذی را ارائه می دهد.

قشر مو ۹۰ درصد وزن ساقه مو را تشکیل می دهد. از کراتین تشکیل شده است که برای استحکام و انعطاف پذیری موها سازماندهی شده است. کورتکس همچنین حاوی ملانین است که به مو رنگ می دهد.

مدولا لوله باریکی است که در وسط ساقه مو قرار دارد. ممکن است در موهای خیلی نازک وجود نداشته باشد.

در کل حدود ۱۰۰۰۰۰ تار مو روی پوست سر ما وجود دارد که به طور متوسط ​​۲۰۰ تا ۳۰۰ تار مو در هر سانتی متر مربع است. ما روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو را به طور خود به خود از دست می دهیم. مو در مراحلی رشد می کند که چرخه رشد را تشکیل می دهد. هر فولیکول پیلوسباسه در طول عمر خود به طور متوسط ​​۲۵ چرخه مو را پشت سر می گذارد. در طول یک چرخه، مو رشد می کند، باقی می ماند، تحلیل می رود و پس از این ۳ مرحله می ریزد.

فاز آناژن = فاز رشد; ۳ تا ۶ هفته طول می کشد. ۸۵ درصد موها همیشه در این فاز هستند.

فاز کاتاژن = فاز انتقالی (پسرفت مو) که ۲ تا ۳ هفته طول می کشد و ۱ درصد از موها را تحت تأثیر قرار می دهد.

فاز تلوژن = فاز ریزش که ۲ تا ۳ ماه طول می کشد و ۱۴ درصد از موها را درگیر می کند.

 

البته موهای هر منطقه بدن، زمان این فاز ها متفاوت است.

ضعیف شدن و ریزش فولیکول های مو ممکن است به دلیل عوامل محیطی و دلایل ژنتیکی رخ دهد. در مزوتراپی مو که روشی امن و راحت است، هدف رشد موی سالم تر از طریق تحریک مویرگ ها با ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه تزریقی به فولیکول های مو است. مهم است که این برنامه توسط پزشک زیبایی پوست انجام شود. خانم دکتر رعنا هاشمی اطلاعاتی در مورد مزوتراپی مو ارائه کردند.

m/قیمت مزونیدلینگ مو

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو در مواردی مانند ریزش موی مردانه یا زنانه (آلوپسی آندروژنتیک)، ریزش مو به دلیل کمبود مواد مغذی و تغییرات هورمونی، ریزش مو به دلیل هر بیماری و یا از دست دادن فولیکول‌های مو به دلیل عوامل محیطی استفاده می‌شود. مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق دوزهای کمی از ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مورد نیاز فولیکول های مو به طور مستقیم به ناحیه مورد نظر انجام می شود. در واقع، این یک روش درمانی است که فرآیندهای بازسازی را در فولیکول های طبیعی مو تحریک می کند. مزوتراپی مو برای احیای فولیکول های مو که به دلیل شرایط نامطلوب ضعیف شده و ریزش کرده اند انجام می شود.

مزوتراپی مو امکان معکوس یا توقف بسیاری از تغییرات منفی را فراهم می کند و به عنوان یک برنامه ریزش مو برجسته می شود.

مزوتراپی مو برای چه کسانی اعمال می شود؟

این روش را می توان برای هر دو جنس اعمال کرد. علاوه بر این، زنان تغییرات هورمونی قابل توجهی را تجربه می کنند.

بعد از بارداری

مزوتراپی همچنین می تواند به عنوان یک روش موثر برای ریزش موی ناشی از یائسگی استفاده شود .

 زمانی که موهایی که تاثیر بسزایی در ظاهر افراد دارد، به اندازه کافی قوی و فراوان نباشد، مشکل طاسی به وجود می آید. کم بودن یا عدم وجود مو به یک مشکل زیبایی تبدیل می شود. اثرات منفی روانی و اجتماعی این مشکل به مرور زمان نمایان می شود. مزوتراپی پوست سر به ویژه برای افرادی که از ریزش مو و همچنین مشکل  آلوپسی رنج می برند توصیه می شود. ریزش بیش از حد مو اغلب یک مشکل بزرگ برای مردان و زنان است. زنان با اولین نشانه های طاسی در سنین پایین تر از مردان مواجه می شوند. اثربخشی درمان در زنان رضایت بخش است، اما ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج مثبت دیده شود. علاوه بر این؛

برای کسانی که به دلیل استرس زیاد ریزش مو دارند

برای خانم هایی که بعد از بارداری دچار ریزش موی شدید می شوند

برای کسانی که به دلیل یائسگی موهای خود را از دست می دهند توصیه می شود.

مزیت مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو روشی مدرن است که امکان رشد موهای سالم را در مواقع ریزش مو فراهم می کند.

مزوتراپی مو در چه مواردی اعمال می شود؟

مزوتراپی پوست سر مزایای ارزشمندی مانند بهبود کیفیت مو و کاهش ریزش مو را به همراه دارد. با حمایت از رشد موهای جدید، به لطف موادی که باعث تحریک رشد مو و کاهش ریزش مو می شوند، از ریزش مو جلوگیری می شود.

برای موهایی که به دلیل کمبود ویتامین و مواد معدنی ضعیف و ریزش می کنند

ریزش مو که بعد از بارداری اتفاق می افتد و ریزش مو در اثر عوامل متابولیک

ریزش مو با الگوی مردانه (آندروژنیک) و ریزش موی ژنتیکی

ریزش موی منطقه ای و نواحی بسیار نازک

موهایی که نشاط خود را از دست داده اند و ریشه های مو نازک و ضعیف شده اند

برای مشکلات خشکی و شوره سر روی پوست سر

مزوتراپی مو چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی ریزش مو شامل تزریق سطحی مواد به پوست سر است که باعث تحریک رشد و جلوگیری از ریزش مو می شود. داروهای مورد استفاده در مزوتراپی با توجه به نیاز بیماران تعیین می شود. تزریق های میکرو با میکرو سوزن ها در پوست سر انجام می شود. مواد تزریق شده حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه هستند که فولیکول های مو را تغذیه می کنند. با این درمان هم فولیکول های مو تغذیه می شود و هم بافتی که فولیکول ها به آن متصل شده اند ترمیم می شود.

بیشتربدانید:تزریق فیلر دور چشم در ولیعصرقیمت فیلر گونه و چانههزینه تزریق فیلر به صورت لاغرهزینه مزوتراپی مو

سوالات متداول در مورد مزوتراپی مو

تاثیر مزوتراپی مو در افراد  چه زمانی آشکار می شود؟

نتایج مزوتراپی مو همیشه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما در بیشتر موارد ۲ تا ۳ ماه طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنید. اگرچه برخی از بیماران در عرض چند هفته پس از شروع درمان نتایج خوبی را تجربه می کنند، اما لازم است ۳ تا ۶ ماه صبر کرد تا درمان اثر کامل خود را داشته باشد.

 

فرآیند بعد از مزوتراپی مو در افراد   

مزوتراپی مو روشی می باشد که سنتز و بازسازی ساختارهای پروتئینی زیر پوست را امکان پذیر می کند. اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه (گلیسین، پرولین، لیزین، لوسین، آلانین و والین) مورد استفاده در مزوتراپی مو به لایه میانی درم زیر پوست تزریق می شوند. نداشتن اسیدهای آمینه کافی در بدن موجب می شود پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. پس از مزوتراپی مو، تولید کلاژن تسریع می شود و روند تجدید آن آغاز می شود.

 

مزوتراپی مو برای چه کسانی قابل انجام نیست؟

مزوتراپی مو برای زنان باردار و نیز مادران شیرده اعمال نمی شود. این روشی است که می تواند پس از ارزیابی در بیمارانی که قبلاً واکنش های آلرژیک را تجربه کرده اند اعمال شود.

 

آیا مزوتراپی مو ضرری دارد؟

در کاربردهای انجام شده تاکنون در دنیا و کشور ما عوارض جانبی قابل توجهی مشاهده نشده است. با این حال، پوست سر باید قبل از استفاده تجزیه و تحلیل شود. اگر آلرژی پوستی در نتیجه تحریک سیستم ایمنی بدن توسط یک آلرژن ایجاد شود، چنین اقداماتی هرگز نباید انجام شود. علاوه بر این، از آنجایی که از سوزن های میکرو در این نوع درمان استفاده می شود، ممکن است کبودی و قرمزی کوتاه مدت ایجاد شود.

 

بعد از مزوتراپی مو به چه نکاتی باید توجه کنید؟

ناحیه مو را نباید در ۲۴ ساعت اول پس از استفاده شستشو داد.

 

آیا مزوتراپی مو روشی جایگزین برای انجام کاشت مو است؟

مزوتراپی مو جایگزینی برای کاشت مو نیست، بلکه یک روش کمکی است. به خصوص مردانی که در سنین پایین موهای خود را از دست می دهند باید برای سن خاصی منتظر کاشت مو باشند. در این فرآیند مزوتراپی مو موجب  کاهش ریزش مو می شود.

 

مزوتراپی مو چند جلسه باید انجام شود؟

تعداد جلسات باید توسط پزشک با ارزیابی شدت ریزش مو تعیین شود.