m/تزريق ژل صورت در ونک

تزریق ژل صورت در ونک

تزریق ژل صورت در ونک

تزریق ژل صورت در ونک

پرکردن صورت و لب چیست؟ روش پر کردن چگونه انجام می شود؟

با افزایش سن، خطوط و چین و چروک در قسمت های مختلف بدن ظاهر می شود. از پرکننده پوست می توان برای بهبود ظاهر خطوط و چین و چروک در ناحیه صورت استفاده کرد. استفاده از پرکننده پوست می تواند خطوط و چین و چروک های ناحیه صورت را پر کند و به نواحی مانند لب ها یا گونه ها حجم دهد. روش های پر کردن که با پرکننده های پوستی انجام می شود دائمی نیستند. مدت زمان ماندگاری فیلر ممکن است بسته به نوع فیلر و ناحیه تزریق شده متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی می تواند بین ۶ تا ۱۸ ماه طول بکشد. در فرآیند پر کردن، از تکنیک های تزریق متناسب با آناتومی ناحیه مورد استفاده استفاده می شود. روش تزریقی که باید اعمال شود توسط متخصص تصمیم گیری می شود.

 

روش پر کردن صورت و لب چیست؟

پر کردن صورت و لب یک روش زیبایی است که برای بازگرداندن از دست دادن حجم صورت و کاهش علائم پیری استفاده می شود. بسته به ناحیه ای که قرار است اعمال شود، می توان از فیلرهای مختلفی در روش های پرکردن صورت و لب استفاده کرد. فیلرهای تزریق شده به زیر پوست می توانند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهند، لب ها را حجیم کنند و خطوط صورت را بهبود بخشند.

 

عمل پر کردن صورت در چه مناطقی قابل انجام است؟

روش های پرکننده صورت یکی از کاربردهای محبوب پزشکی زیبایی است. فرآیند پر کردن را می توان در قسمت های مختلف صورت اعمال کرد. برخی از این مناطق به شرح زیر است:

بین پیشانی و ابرو: از پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک می توان برای خطوط پیشانی و چین و چروک بین ابروها استفاده کرد. هدف از عمل پرکردن در این ناحیه این است که حالت صورت جوان تر به نظر برسد.

زیر چشم: پرکننده های اسید هیالورونیک، که به طور خاص ساخته شده اند (ساختار نازک تر) برای کیسه ها و گودی های زیر چشم استفاده می شود. با استفاده از این فیلرها که مناسب ساختار حساس ناحیه زیر چشم هستند، می توان ظاهری طبیعی روی خط صورت به دست آورد.

استخوان گونه: برای بازگرداندن حجم از دست رفته در قسمت میانی صورت و برجسته سازی استخوان گونه می توان از فیلینگ استفاده کرد. 

لب ها: پرکننده های اعمال شده روی ناحیه لب می توانند به افزایش حجم لب، شفاف شدن خط لب و کاهش چین و چروک های ریز روی لب کمک کنند. 

چین های نازولبیال: برای چین های نازولبیال که از لبه بینی تا گوشه های دهان امتداد دارند می توان از پرکردن استفاده کرد. پر کردن این ناحیه می تواند با نرم کردن خطوط لبخند به احیای حالت چهره کمک کند.

خط چانه و فک: فیلرهایی که برای اصلاح کانتور چانه و برجسته کردن خط فک استفاده می‌شوند، می‌توانند با حجم دادن به قسمت پایین صورت، خط فک واضح‌تری ایجاد کنند.

روش های پرکردن انجام شده در این نواحی روش های موثری برای بهبود ظاهر کلی صورت و کاهش علائم پیری هستند. با این حال، انتخاب پرکننده مناسب برای هر ناحیه و اعمال تکنیک صحیح تزریق بسیار مهم است. مناسب ترین ماده و تکنیک پرکننده باید با توجه به آناتومی ناحیه کاربرد و نیازهای بیمار انتخاب شود.

انواع پرکننده ها چیست؟

فیلرها موادی هستند که در کاربردهای زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند و به زیر پوست تزریق می شوند. این مواد را می توان برای پرکردن خطوط و چین و چروک های صورت، جبران کاهش حجم و حجیم کردن لب ها ترجیح داد. انواع پرکننده بسته به مواد تشکیل دهنده آنها متفاوت است. برخی از این موارد عبارتند از: 

پرکننده های اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک، یکی از اجزای طبیعی پوست، ظرفیت نگهداری آب بالایی دارد. با استفاده از این ویژگی، استفاده از اسید هیالورونیک می تواند به تامین کاملی و رطوبت پوست کمک کند. پرکننده های اسید هیالورونیک را می توان برای حجیم کردن لب و درمان خطوط ریز ترجیح داد.

پرکننده های هیدروکسی آپاتیت کلسیم: پرکننده های هیدروکسی آپاتیت کلسیم را می توان برای درمان چین و چروک های عمیق و بهبود خطوط صورت استفاده کرد.

پرکننده های پلی-ال-لاکتیک اسید: پرکننده های پلی ال-لاکتیک اسید می توانند با تحریک تولید کلاژن در زیر پوست به اصلاح کاهش حجم صورت در طولانی مدت کمک کنند.

این نوع پرکننده ها با توجه به حوزه کاربرد و نیاز بیمار انتخاب می شوند. پزشک انتظارات و ساختار پوست بیمار را ارزیابی می کند و مناسب ترین فیلر را برای فرد تعیین می کند.

 

پرکردن صورت و لب برای چه مواردی استفاده می شود؟

از فیلرهای صورت و لب می توان برای کاهش خطوط و چین و چروک، پرکردگی صورت و افزایش صافی و کشسانی پوست استفاده کرد. برخی از کاربردهای فیلر صورت و لب به شرح زیر است:

 

اهداف استفاده از فیلرهای صورت

جبران کاهش حجم: در نتیجه کاهش بافت چربی طبیعی صورت در طول زمان ممکن است کاهش حجم در این ناحیه رخ دهد. برای بهبود کاهش حجم می توان از فیلر صورت استفاده کرد.

کاهش چین و چروک و خطوط: پرکننده صورت می تواند برای بهبود خطوط ریز و چین و چروک هایی که در ناحیه صورت به دلیل افزایش سن ایجاد می شود ترجیح داده شود. با فرآیند پر کردن اعمال می‌توان خطوط و چین و چروک‌های ظریف را پر کرد و سطح پوست صاف‌تری ایجاد کرد.

تقویت کانتور صورت: از فیلر صورت می توان برای ایجاد خطوط مشخص تر با حجم دادن به نواحی خاص صورت مانند استخوان گونه استفاده کرد.

 

اهداف استفاده از پرکننده های لب

افزایش حجم لب: پرکننده لب را می توان برای حجم دادن به لب ها در عین حفظ ساختار طبیعی لب ترجیح داد.

برجسته کردن خط لب: از برنامه پرکننده لب می توان برای شفاف تر و مشخص تر کردن لبه های لب استفاده کرد.

کاهش علائم پیری: پرکننده لب را می توان برای از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک های مرتبط با پیری روی لب ها استفاده کرد.

تکنیک های کاربرد این پرکننده ها، که از مواد مختلف تولید می شوند، ممکن است بسته به نتایج زیبایی شناختی هدفمند متفاوت باشد. در طول استفاده، تکنیک های تزریق متناسب با آناتومی صورت و نیازهای بیمار ترجیح داده می شود. روش انتخاب و استفاده از پرکننده ها با توجه به انتظارات بیمار، ساختار پوست و علائم پیری سفارشی می شود.

 

چه کسی می تواند عمل پر کردن زیبایی را انجام دهد؟

روش پر کردن زیبایی را می‌توان برای افرادی که می‌خواهند کاهش حجم در ناحیه صورت را از بین ببرند و ظاهری جوان‌تر به دست آورند، اعمال شود. پرکننده های مختلفی مانند اسید هیالورونیک (HA) را می توان در طی مراحل پرکردن زیبایی استفاده کرد. 

برای اطمینان از تقارن صورت، اصلاح عدم تقارن لب، التیام زخم های مختلف و اصلاح خط فک، می توان روش های پر کردن را ترجیح داد. 

برای انجام عمل پر کردن زیبایی، وضعیت سلامت عمومی فرد توسط پزشک ارزیابی می شود. در ارزیابی سلامت عمومی، اطلاعاتی مانند واکنش های آلرژیک فرد و اقدامات زیبایی شناختی قبلی آموخته می شود. روش های پر کردن مخصوصا برای افرادی که می خواهند کاهش حجم صورت را جبران کنند و ظاهری جوان تر داشته باشند ایده آل است.

 

چه کسی نمی تواند روش پر کردن زیبایی را انجام دهد؟

اگرچه روش‌های پرکننده زیبایی عموماً روشی ایمن و مؤثر برای جوان‌سازی صورت در نظر گرفته می‌شوند، اما ممکن است برای برخی موقعیت‌ها و افراد مناسب نباشند. برخی از این موارد به شرح زیر است:

عفونت های فعال پوستی یا نواحی ملتهب: وجود عفونت های فعال پوستی یا التهاب در ناحیه ای که باید پر شود ممکن است خطر عفونت را افزایش دهد. در چنین مواردی، پر کردن زیبایی ممکن است مناسب نباشد.

واکنش های آلرژیک: خطر واکنش های آلرژیک ممکن است در افرادی که به پرکننده ها حساسیت دارند رخ دهد. در چنین مواردی، پر کردن ممکن است اعمال نشود.

اختلالات خونریزی: افراد مبتلا به اختلالات خونریزی ممکن است در معرض خطر خونریزی و کبودی در طول عمل باشند. استفاده از پر کردن زیبایی ممکن است در افراد مبتلا به اختلالات خونریزی ترجیح داده نشود.

استفاده از پرکننده های زیبایی می تواند با کاهش علائم پیری روی صورت به ایجاد ظاهری جوان تر کمک کند. با این حال، روش های پر کردن که توسط متخصص انجام نمی شود ممکن است عوارض نامطلوبی ایجاد کند. به همین دلیل، روش های پر کردن زیبایی باید تحت راهنمایی یک متخصص مراقبت های بهداشتی با تجربه انجام شود. 

m/تزريق ژل صورت در ولیعصر

تزریق ژل صورت در ولیعصر

تزریق ژل صورت در ولیعصر؛فیلر صورت یک روش زیبایی پزشکی موثر است که برای حفظ و افزایش زیبایی طبیعی ناحیه صورت و کاهش ظاهر چین و چروک استفاده می شود. با تزریق فیلرهای پوستی در نواحی خاصی از صورت، می‌توان لب‌ها را با خطوط صاف صاف و چین و چروک‌های عمیق پر کرد، به استخوان‌های گونه حجم داد و خط فک را بهبود بخشید. در این راستا می توان گفت فیلر صورت برای افزایش حجم و تقارن به ناحیه اعمال اعمال می شود. به لطف روش فیلر صورت که توسط پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه برنامه ریزی شده و اعمال می شود، می توان به ظاهری شاداب تر، جوان تر و طبیعی تر دست یافت.

تزریق ژل صورت در ولیعصر؛ علت اصلی مشکلات پوستی ناشی از افزایش سن کاهش بافت و حجم است. تزریق فیلر صورت خطوط و چین و چروک های ناحیه مورد نظر را برای از بین بردن این ضایعات پشتیبانی می کند. همچنین از روند بازیابی پوست پشتیبانی می کند. همچنین از تولید کلاژن پشتیبانی می کند و به داشتن ظاهری جوان تر پوست کمک می کند.

فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک معمولاً در محدوده عمل پر کردن صورت استفاده می شوند که هیچ آسیبی به بدن وارد نمی کند. با تزریق این مواد به ناحیه مورد نظر می توان چین و چروک ها را کاهش داد، ناحیه اعمال را شکل داد و حجم داد. برای حصول نتیجه موثر از درمان فیلر صورت باید از پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه خدمات دریافت کرد و در مراحل اولیه پس از اعمال به برخی عوامل توجه کرد. به این ترتیب می توان از روش فیلر صورت به بهترین نحو بهره برد.

ماده مورد استفاده چیست؟

اسید هیالورونیک، کریستال های آپاتیت هیدروکسید کلسیم، سیلیکون، کلاژن، مواد حاوی آسیل و پلی آکریل آمیدها را می توان در روش پرکردن صورت استفاده کرد.

هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک یکی از بلوک های اصلی ساختمان بافت های بدن است و از تولید کلاژن پشتیبانی می کند. امروزه ترجیح داده شده ترین نوع فیلر هیالورونیک اسید است. پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک در محیط آزمایشگاهی از تخمیر نوعی باکتری به نام استرپتوکوک به دست می آیند. سپس خالص شده و به صورت متقابل پیوند داده می شود و به آن اجازه می دهد مدت طولانی تری در بدن باقی بماند.

پرکننده های مورد تایید FDA به ندرت ممکن است باعث واکنش شوند. از آنجایی که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد، خطر ایجاد واکنش آلرژیک در فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک بسیار کم است. از پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک می توان برای درمان چین و چروک های ظریف روی بینی، دور چشم، دست ها و پیشانی استفاده کرد.

بلورهای کلسیم هیدروکسی آپاتیت

کریستال های آپاتیت هیدروکسید کلسیم باعث افزایش شدید کلاژن در بدن می شود. کریستال های آپاتیت هیدروکسید کلسیم اغلب برای دستیابی به پوست سالم تر و صاف تر استفاده می شوند. اغلب استفاده می شود زیرا هم ماندگاری بالایی دارد و هم می تواند توسط سیستم ایمنی از بین برود. هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای تاکنون وجود ندارد.

از مصرف الکل و کافئین در روزهای قبل از عمل خودداری کنید، زیرا می توانند پوست را خشک و مستعد کبودی کنند و باید آب فراوان نوشید. علاوه بر این، باید از یک مرطوب کننده توصیه شده توسط پزشک برای حفظ سلامت و انعطاف پذیری ناحیه ای که در آن استفاده می شود استفاده شود.

کسب اطلاعات بیشتر در تزریق ژل برای صورت لاغر در ونکتزریق ژل گونه برای صورت کشیده در ونکتزریق بوتاکس دیسپورت در ونکقیمت بوتاکس در ونکقیمت بوتاکس صورت در ونک

چگونه مراقبت از پوست را بعد از پر کردن صورت انجام دهیم؟

یکی از مهم ترین عواملی که روند بهبودی پس از پر کردن صورت را تعیین می کند، مراقبت مناسب از پوست است. برای این منظور، توصیه های پزشک انجام دهنده برنامه باید به طور کامل رعایت شود. علاوه بر این، نادیده گرفتن معاینات پزشک می تواند به نتایج طولانی مدت کمک کند.

پس از عمل پرکننده صورت، ناحیه اعمال شده نباید در معرض حرارت شدید قرار گیرد. به همین دلیل باید از فضاهایی مانند سونا، سولاریوم و حمام ترکی خودداری کرد. باز هم باید توجه داشت که در چند ساعت اول پس از عمل فیلر، پوست را شسته و دوش نگیرید. برای جلوگیری از خطر عفونت احتمالی، تا چند روز پس از استفاده نباید در استخر یا دریا شنا کنید.

برای اینکه پوست به خوبی به درمان پاسخ دهد و از این روش بهینه بهره مند شود، ورزش های سنگینی که ممکن است باعث خستگی شوند نباید در اوایل دوره پس از استفاده انجام شوند. مصرف مشروبات الکلی و سیگار نیز به دلیل اثرات منفی آنها باید قطع شود.

از اپیلاسیون صورت، لایه برداری و سایر درمان های پوستی باید در اوایل پس از عمل پرکننده صورت اجتناب شود. قبل از هر گونه درمان صورت باید تاییدیه پزشک گرفته شود. علاوه بر این، از آنجایی که مواد مورد استفاده در حین آرایش ممکن است باعث ایجاد سوزش در ناحیه ای که فیلر زده می شود، آرایش را حداقل تا ۱ روز پس از عمل انجام ندهید.

پس از درمان، می توان از کمپرس سرد به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه هر ساعت در طول روز استفاده کرد. اگرچه این عمل می تواند تورم را کاهش دهد، یخ نباید مستقیماً روی پوست قرار گیرد.

نتایج بعد از پر کردن صورت

تزریق ژل صورت در ولیعصر؛ پس از پرکردن صورت، باید مراقبت های خوبی از پوست انجام شود تا نتایج رضایت بخشی به دست آید. از آنجایی که ممکن است مقدار کمی تورم در ناحیه ای که فیلر اعمال می شود مشاهده شود، بررسی کامل نتایج قبل از ۱ ماه مفید نیست. تا زمانی که ادم به طور کامل از بین نرود، نمی توان نتایج را به درستی ارزیابی کرد. ۱ ماه طول می کشد تا ظاهر متقارن صورت به طور کامل ایجاد شود. اگر قرار است از پر کردن مجدد استفاده شود، حداقل ۲ ماه پس از اولین درمان باید صبر کرد.

کریستال های آپاتیت هیدروکسید کلسیم دارای ویژگی پرکننده ضخیم تری نسبت به پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند. به همین دلیل برای پر کردن شیارهای عمیق صورت، شکل دادن به صورت، از بین بردن خطوط اطراف بینی، برجسته کردن استخوان‌های گونه و ساختار ناحیه چانه و بینی بسیار استفاده می‌شود. ممکن است ترجیح داده شود زیرا باعث افزایش کلاژن می شود و خطر آلرژی را به همراه ندارد.

 

کلاژن

کلاژن پس از دهه ۱۹۸۰ به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت و از آنجایی که منبع اصلی آن گاو است، گاهی اوقات می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود. اگرچه برای تعیین خطر واکنش های آلرژیک، برخی از تزریق ها به بازو انجام می شود، اما ممکن است نتیجه قطعی حاصل نشود. امولسیون کلاژن امروزه استفاده نمی شود زیرا ماندگاری کمی دارد و خطر واکنش های آلرژیک وجود دارد.

 

مواد حاوی اکریل و پلی اکریل آمیدها

این پرکننده ها که از مواد مصنوعی ساخته شده اند، ماندگاری ۳ تا ۵ سال دارند. اما از آنجایی که این ماده مصنوعی است، ممکن است باعث واکنش های آلرژیک، زخم و واکنش های نام خارجی شود. بنابراین، محدوده استفاده از آن بسیار محدود است.

 

تزریق فیلر

به عنوان بخشی از عمل فیلر صورت، قبل از تزریق فیلر، بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر اعمال می شود، بنابراین بیمار احساس درد و رنج نمی کند. پس از ایجاد بی حسی، فیلر از طریق سوزن یا میکرو کانول به زیر پوست تزریق می شود. استفاده از میکرو کانولا خطر عوارضی را که ممکن است باعث آسیب عصبی یا عروقی نشود و همچنین ایجاد کبودی و ادم را کاهش می دهد.

 

مواردی که بعد از پر کردن صورت باید در نظر گرفت

قبل از پر کردن درخواست چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

فیلر صورت یک روش جراحی نیست و نیازی به برش یا بخیه ندارد. علاوه بر این، بیهوشی عمومی لازم نیست. با این حال، توصیه می شود قبل از استفاده از رقیق کننده های خون و الکل استفاده نکنید.

 

توصیه های مراقبت از پوست قبل از پر کردن صورت

تزریق ژل صورت در ولیعصر؛برای به دست آوردن سود بهینه از استفاده از فیلر صورت و جلوگیری از عوارض احتمالی، مراقبت از پوست باید قبل و بعد از عمل انجام شود. این ناحیه را می توان با مراقبت مناسب از پوست قبل از پر کردن به خوبی آماده کرد.

استفاده از آسپرین و سایر داروهای رقیق کننده خون باید حداقل یک هفته قبل از مصرف قطع شود، زیرا ممکن است خطر کبودی و خونریزی در حین و بعد از تزریق فیلر را افزایش دهد.

m/بهترین ژل برای تزریق چانه

بهترین ژل برای تزریق چانه

بهترین ژل برای تزریق چانه؛فک در تعیین شکل و زیبایی ظاهری صورت اهمیت حیاتی دارد. موقعیت چانه باعث می شود که شکل و فرم آن هم بر ظاهر صورت و هم بر هماهنگی سایر عناصر روی صورت تأثیر بگذارد. این یک وضعیت رایج است که چانه و نوک چانه به مرور زمان از شکل ایده‌آل خود دور می‌شوند که این امر بستگی به افزایش سن و عوامل ژنتیکی دارد. این همچنین به معنای از دست دادن هارمونی صورت و تناسب زیبایی است.

تعداد افرادی که از روش پر کردن چانه بهره مند می شوند در حال افزایش است تا به چانه فرم لازم داده شود و همچنین عیوب ساختاری پوشانده شود و چانه متناسب با بار شکل بگیرد. از آنجایی که پرکننده چانه نیازی به عمل جراحی ندارد، فرآیند اعمال و عواقب آن بسیار راحت است. با این حال، برای داشتن یک روند بهبودی سریع و سالم، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. مواردی که در طول فرآیند بهبودی پس از عمل پر کردن چانه باید به آنها توجه کنید را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

  • توصیه می شود تا ۲۴ ساعت اول بعد از عمل پرکننده چانه دوش نگیرید.
  • مشاهده قرمزی خفیف در ناحیه اعمال پس از درمان پرکننده چانه طبیعی است. چنین عوارض جانبی معمولاً ظرف چند ساعت پس از تزریق خود به خود برطرف می شوند.
  • اگرچه ممکن است تورم خفیف به دلیل تزریق ایجاد شود، اما نتایج درمان بلافاصله قابل مشاهده است.
  • در طول فرآیند بهبودی پس از پر کردن چانه، فرد نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد.
  • تا ۳ روز پس از درمان نباید ویتامین ها و مسکن مصرف کرد.
  • ورزش های سنگین نباید انجام شود و در روزهای اول الکل مصرف نشود.
  • در ۳ روز اول پس از پر کردن چانه باید از حمام بخار، سونا، حمام ترکی و استخر خودداری کنید.
  • می توان آرایش را انجام داد به شرطی که مراقب باشید و در صورت عفونت زیاده روی نکنید.
  • از آنجایی که ناحیه ای که تزریق فیلر در آن اعمال می شود حساس است، باید مراقب بود تا از اثرات احتمالی در طول فرآیند بهبودی جلوگیری شود.
  • اجتناب از انجام فعالیت‌های شدید به مدت تقریباً ۱ تا ۲ هفته مورد نیاز برای ته نشین شدن پرکننده چانه، ماندگاری اثر پرکننده را تضمین می‌کند.

 

چرا پر کردن چانه انجام می شود؟

بهترین ژل برای تزریق چانه؛ پرکردن چانه یکی از متداول‌ترین روش‌های زیبایی پزشکی است که به منظور داشتن ظاهری زیباتر به چانه انجام می‌شود. از پرکننده چانه می توان برای اصلاح نابرابری، عدم تقارن و فرورفتگی در چانه و فرم دادن به چانه هماهنگ با فرم صورت استفاده کرد.

به خصوص نوک چانه تأثیرات قابل توجهی در ظاهر چهره دارد. اگر نوک چانه بیشتر از حد طبیعی باشد یا ظاهر مشخصی نداشته باشد، این امکان وجود دارد که ظاهر صورت ممکن است از نظر زیبایی شناختی ناراحت کننده باشد. با توجه به چنین شرایطی، قسمت هایی از صورت مانند پیشانی، بینی و استخوان گونه ممکن است بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند. برای از بین بردن چنین مشکلاتی، اغلب از روش پر کردن چانه استفاده می شود. با درمان پرکننده چانه، می‌توان ظاهری شاداب‌تر به چهره داد، تمام شکایات مربوط به چانه را از بین برد و به استخوان فک شفافیت بخشید.

اندازه فک و عدم قطعیت خط فک از جمله ناهنجاری های رایج در ناحیه فک است. بسته به خصوصیات فیزیکی و ساختار استخوانی فرد، ممکن است عدم تقارن در ناحیه چانه دیده شود. علاوه بر این، افتادگی زیر چانه ممکن است در طول زمان به دلایل مختلف رخ دهد.

شاید دوست داشته باشید درباره قیمت فیلر گونه و چانه بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

با از بین بردن ناهنجاری های رایج در ناحیه چانه می توان از پرکننده های چانه برای ایجاد ظاهری زیبا استفاده کرد. علاوه بر این، در مواردی که ساختار چانه ضعیف است، ناحیه زیر چانه چروکیده است و یا انحناها و چین های روی چانه مشخص نیست، می توان از پرکننده چانه استفاده کرد. گودی چانه نیز ممکن است با درمان پرکننده چانه اصلاح شود.

 

این یک روش زیبایی پزشکی است که می تواند برای یکسان کردن نقاط برجسته و به دست آوردن خطوط نرم تر و همچنین پر کردن سوراخ های چانه با پرکننده چانه استفاده شود. در صورت کمبود حجم در چانه، اگر چانه بزرگتر از آنچه باید باشد، اگر خط فک نامشخص، نامتقارن یا افتاده باشد، سایر قسمت های صورت ظاهر متفاوتی پیدا می کنند.

داشتن فرم و خط فک قوی و شفاف باعث جذابیت بیشتر مردان و زنان می شود. علاوه بر این، به این ترتیب فرد جوان تر و سرزنده تر به نظر می رسد. برای رسیدن به این ظاهر، استخوان فک باید در جهت مناسب و به صورت متقارن قرار گیرد. اگرچه استخوان فک منظم است، اما اگر مشکلی در بافت پوست یا لایه چربی روی استخوان فک وجود داشته باشد، ظاهر فک ممکن است مخدوش شود. پرکردن چانه روشی موثر است که می توان برای رفع تمامی این مشکلات ترجیح داد.

 

پر کردن چانه چگونه انجام می شود؟

بهترین ژل برای تزریق چانه؛به لطف روش پرکردن چانه که با تزریق مواد پرکننده مخصوص به چانه انجام می شود، می توان به ظاهر دلخواه چانه و هماهنگ با ویژگی های صورت فرد دست یافت. پرکننده چانه را می توان برای افرادی که شکایت دارند استفاده کرد که با تزریق فیلر قابل اصلاح است.

تصمیم در مورد مناسب بودن پرکننده چانه پس از ارزیابی فردی بیمار گرفته می شود. برای این کار ابتدا از زوایای مختلف از چهره بیمار عکسبرداری می شود و نیاز بیمار مشخص می شود. هنگامی که عیوب ساختاری با بیشترین دقت تشخیص داده شد، مناطقی که تزریق پرکننده چانه در آن اعمال می شود مشخص می شود.

فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک به طور کلی در درمان پر کردن چانه استفاده می شود. در برخی موارد می توان از پرکننده هایی با خواص مختلف مانند کلاژن گاوی یا سلول های چربی که از بدن خود بیمار به دست آمده و فرآوری شده، هیدروکسیل پاتیت کلسیم و پلیمرهای زیست تخریب پذیر استفاده کرد.

قبل از تزریق فیلر چانه، کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد. پس از اثرگذاری کرم، فیلر با استفاده از سوزن های کوچک به نقاط از پیش تعیین شده تزریق می شود. پر کردن چانه یک روش بدون درد است که تقریباً در ۱۵ دقیقه تکمیل می شود. معمولاً به صورت یک جلسه استفاده می شود. اما در طول معاینه کنترلی پس از تزریق فیلر چانه، در صورتی که پزشک لازم بداند، ممکن است تزریق اضافی در نظر گرفته شود.

پرکننده مورد استفاده در محدوده درمان پر کردن چانه چه مدت دوام خواهد داشت. ممکن است بسته به خواص پرکننده مورد استفاده، ویژگی های ساختاری بیمار، دوز تزریق شده و درجه مشکلی که باید حل شود، متفاوت باشد.با این حال، برای اطمینان از ماندگاری بیشتر پرکننده، باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد و از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خودداری کرد. علاوه بر این، پوست باید به طور مرتب مرطوب شود و با مصرف مقدار کافی آب مراقب باشید تا رطوبت پوست متعادل شود.

شاید دوست داشته باشید درباره تزریق بوتاکس دیسپورت بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 

در محدوده درمان پرکردن چانه، فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک که در زیر پوست بیمار تزریق می‌شوند، به تدریج در مدت زمان معینی جذب بدن می‌شوند. در پایان این دوره خط فک حالت تزریق پیش پرکننده خود را به دست می آورد. در این مرحله بسته به درخواست بیمار، پر کردن چانه ممکن است دوباره انجام شود.

از آنجایی که بهترین ژل برای تزریق چانه نیازی به عمل جراحی ندارد، می توان آن را به سرعت و به صورت عملی اعمال کرد. با تزریق فیلر چانه می توان تغییراتی در ظاهر فعلی چانه بیمار ایجاد کرد و به او اجازه می دهد ظاهر زیبایی شناختی و هماهنگ تری با ویژگی های صورت داشته باشد. پس از درمان، بیمار در زندگی روزمره خود دچار وقفه نمی شود. با برجسته تر شدن خط فک، صورت بیمار جوان تر می شود. پس از یک جلسه استفاده می توان به مزیت از بین بردن ناهنجاری های فک در مدت زمان کوتاهی دست یافت. نتایج موفقیت آمیز و از نظر زیبایی شناختی رضایت بخش را می توان در نتیجه اعمال پر کردن چانه توسط پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه خود به دست آورد.

شاید دوست داشته باشید درباره قیمت مزوتراپی مو  بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید.

 
M/قیمت آمپول دیسپورت 500

قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰

قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰ ؛بوتاکس دیسپورت سم بوتولینوم است که ساختار مولکولی آن متفاوت است. اگرچه فرمول های اصلی بوتاکس ها متفاوت است، اما مزایای یکسانی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، دیسپورت ساختار مولکولی کوچکتری نسبت به بوتاکس های دیگر دارد. همچنین مشخص شده است که در زمان کوتاه تری نسبت به استفاده از بوتاکس های دیگر موثر است. دیسپورت بوتاکس استانداردی است که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد.

از آنجایی که Dysport ساختار مولکولی کوچک تری دارد، می تواند در ناحیه وسیع تری نسبت به بوتاکس های دیگرانتشار  یابد و در برخی از پوست ها مزیت و در برخی دیگر مضرات ایجاد کند.

درمان بوتاکس های دیگر در نواحی کوچکتر موثرتر است. برعکس، Dysport یک برنامه کاربردی است که در مناطق کوچک چندان موثر نیست. Dysport در مناطق درمانی وسیع تری استفاده می شود زیرا ساختار مولکولی کوچک تری دارد.

مهم ترین تفاوت بین بوتاکس و دیسپورت این است که استفاده از دیسپورت اثر سریع تری ایجاد می کند. اگرچه برخی از بیماران نمی توانند به وضوح تفاوت بین آنها را متوجه شوند، بسیاری از بیماران دریافته اند که کاربرد دیسپورت در اطمینان از استفاده از حالات صورت مؤثرتر و موفق تر است. در تزریق دیسپورت حالت صورت طبیعی تر است.

Dysport ممکن است هزینه بیشتری نسبت به بوتاکس های دیگرداشته باشد. با این حال، از آنجایی که ساختار مولکولی کوچک تری دارد، لازم است مقدار بیشتری از محصول عرضه شود که هزینه درمان دیسپورت را افزایش می دهد.

Dysport و بوتاکس های دیگرهر دوی آنها در درمان چین و چروک هایی که به دلایل مختلف روی بدن ظاهر می شوند استفاده می شود.

استفاده از بوتاکس های دیگر و دیسپورت چین و چروک ها را کاهش می دهد، بنابراین ممکن است کمی حالات صورت نیز کاهش یابد. آنها در قسمت های مختلف بدن اعمال می شوند.

استفاده از بوتاکس های دیگر و دیسپورت کاربردهای دائمی نیستند. اثر موقتی روی ناحیه درمان دارد. با این حال، تکرار این نزریق در فواصل منظم باعث افزایش سطح ماندگاری می شود.تزریق زودتر از ۳ ماه دیسپورت و بوتاکس های دیگر ممنوع است.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس ها داروهایی هستند که حاوی سم بوتولینوم هستند که توسط باکتری موسوم به کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود و هدف آنها شل کردن عضلات است. برخلاف تصور رایج، هیچ ربطی به سم مار ندارد.

اگرچه بوتاکس بیشتر برای اهداف زیبایی برای جلوگیری از چین و چروک ترجیح داده می شود، اما کاربردهای آن در بسیاری از زمینه های پزشکی نیز افزایش یافته است.

درمان بوتاکس Dysport چیست؟

Dysport به عنوان یک برنامه کاربردی با ویژگی های مشابه بوتاکس های دیگر ظاهر می شود. جلوگیری از چین و چروک کمک می کند.

اگرچه اثرات همه بوتاکس ها تقریباً مشابه است، اما تفاوت جزئی بین واحدهای دوز وجود دارد و اینکه بسیار مهم است که یک بوتاکس استاندارد و مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا باشد. مهم ترین تفاوت بین بوتاکس های دیگر و دیسپورت این است که استفاده از دیسپورت اثر سریع تری ایجاد می کند و حالت چهره طبیعی تر است.

چه مدت از بوتاکس برای اهداف زیبایی استفاده می شود؟

بوتاکس تقریباً ۲۰ سال یا حتی بیشتر در بخش های مختلف دنیای پزشکی برای جلوگیری از انقباضات عضلانی و کاهش چین و چروک استفاده می شود. از سال ۱۹۹۲ در زمینه زیبایی و پوست رایج شده است.

بوتاکس دیسپورت در چه مناطقی اعمال می شود؟

درمان های بوتاکس دیسپورت برای رفع چین و چروک در بسیاری از قسمت های بدن استفاده می شود. این مناطق:

چین و چروک دور چشم

چین و چروک در ناحیه پیشانی

چین و چروک در ناحیه بین ابروها

چین و چروک در کناره بینی

خطوط گردن

لیفت نوک بینی

چین و چروک روی لب بالایی

چین و چروک در ناحیه چانه.

به عنوان یک درمان تعریق ، می توان آن را روی کف دست، پا و زیر بغل اعمال کرد.

M/قیمت آمپول دیسپورت 500

بعد از درمان بوتاکس دیسپورت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بعد از درمان دیسپورت یا هر بوتاکس دیگری باید قائم باشید و در صورت تمایل می توان از آرایش استفاده کرد. اجتناب از محیط های بسیار گرم و نور خورشید به مدت ۱-۲ روز پس از استفاده از بوتاکس دیسپورت بسیار مهم است.

مدت زمان درمان بوتاکس و دیسپورت چقدر است؟

بوتاکس دیسپورت درمانی است که مدت اثر آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. مدت زمان اثر بوتاکس دیسپورت بسته به مصرف سیگار و الکل، داروهایی که به طور منظم استفاده می کند، بیماری هایی که دارد و الگوهای خواب و تغذیه متفاوت است. اما در کل اگر لازم باشد بازه زمانی بدهیم بین ۳ تا ۴ ماه است.

عوارض جانبی درمان های بوتاکس دیسپورت چیست؟

در درمان بوتاکس دیسپورت تقریباً هیچ عارضه جانبی ندارد. فقط برخی از بیماران ممکن است بعد از عمل دچار سرگیجه خفیف شوند. علاوه بر این، ممکن است یک کبودی خفیف در ناحیه درمان ظاهر شود که می توان آن را با یک کانسیلر ساده پوشاند.افتادگی پلک از عوارض نادر است.

آیا بعد از درمان بوتاکس دیسپورت، حالات صورت از بین می رود؟

نتایج به‌دست‌آمده پس از درمان بوتاکس دیسپورت و اینکه آیا حالت‌های صورت از بین می‌رود، بسته به ناحیه‌ای که تزریق در آن اعمال می‌شود و میزان تزریق متفاوت است.

ماهیچه هایی که برای ایجاد حالات صورت در ناحیه پیشانی و ابرو استفاده می شوند ممکن است تا حدی مسدود شوند، اما در صورت تمایل، انجام عملی با دوز کمتر مناسب است تا عضلات کمی متحرک باشند. در استفاده از بوتاکس دیسپورت، فقط عضلات ناحیه درمان تحت تاثیر قرار می گیرند. در مناطق دیگر حرکتی وجود ندارد.برای اطلاع از قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰ تماس بگیرید.

دریافت بوتاکس دیسپورت برای چه کسانی مناسب نیست؟

استفاده از بوتاکس دیسپورت برای زنان باردار یا مادران شیرده توصیه نمی شود. در عین حال، انجام این روش برای افرادی که دارای برخی از اختلالات عصبی-عضلانی، مشکلات خونریزی مختلف و افراد مبتلا به بیماری های پوستی جدی در ناحیه ای هستند که درمان انجام می شود، مناسب نیست.

 

بوتاکس دیسپورت چگونه اعمال می شود؟

بوتاکس دیسپورت درمانی است که بر روی ماهیچه‌هایی تمرکز می‌کند که ما را قادر می‌سازند حالات مختلف صورت داشته باشیم و با کاهش حالات صورت، چین و چروک‌ها را با همان سرعت کاهش می‌دهد. پس از تزریق ماده فعال بوتاکس دیسپورت به پوست، کشش پوست ایجاد شده و از افزایش چین و چروک جلوگیری می شود.

گاهی قبل از استفاده از بوتاکس دیسپورت، یک کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه درمان زده می شود تا فرد درمان راحت تر شود و ناحیه درمان بی حس می شود. پس از آن بوتاکس دیسپورت به روشی تقریبا بدون درد در ناحیه درمان تزریق می شود.

درمان دیسپورت بوتاکس به طور کلی یک کاربرد بدون درد است. با این حال، بسته به آستانه درد برخی از بیماران، ممکن است پس از آن از کمپرس یخ در ناحیه درمان استفاده شود.

نتایج بوتاکس دیسپورت چیست؟ چه چیزی باید انتظار داشت؟

استفاده از بوتاکس دیسپورت حالات صورت را کاهش می دهد، چین و چروک ها را به وضوح از بین می برد و پوست را نرم می کند. با این حال، نباید فراموش کرد که این درمان یک درمان دائمی برای مادام العمر نیست.

تکرار این روش هر ۴ تا ۶ ماه باعث افزایش اثربخشی آن می شود. به طور خاص، اثر دیسپورت معمولاً در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به بوتاکس ناپدید می‌شود.

کسب اطلاعات بیشتر:تزریق بوتاکس چانهچند سی سی ژل برای زیر چشمتزریق بوتاکس دیسپورت در ولیعصرتزریق بوتاکس دیسپورت در ونک

قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰

درج قیمت در سایت های خود توسط مراکز مورد تایید وزارت بهداشت کار دشواری است چرا که برای تعیین قیمت باید ناحیه درمان و مقدار بوتاکس مورد نیاز مشخص شود که این موارد از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت آمپول دیسپورت ۵۰۰ می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید

m/خرید آمپول مزوتراپی مو

خرید آمپول مزوتراپی مو

خرید آمپول مزوتراپی مو؛ ریزش مو، که اغلب در مردان و زنان در گروه های سنی مختلف مشاهده می شود، ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. ناکافی بودن رگ‌های خونی و یا گردش خون تغذیه‌کننده فولیکول‌های مو، تغذیه ناکافی فولیکول‌های مو و عدم تعادل هورمونی را می‌توان از جمله این دلایل برشمرد. اگرچه ۴۰ تا ۶۰ رشته ریزش مو در روز به طور کلی طبیعی در نظر گرفته می شود، اما اگر از این تعداد بیشتر شود، ممکن است مشکل ریزش مو ایجاد شود.

خرید آمپول مزوتراپی مو؛تزریق مستقیم مواد معدنی مورد نیاز مو (کلسیم، منگنز، روی، پتاسیم، ید، مس، سلنیوم، آهن)، ویتامین ها، عوامل مربوط به لایه کراتین پوست، اسیدهای آمینه که رشد و نمو مو را تضمین می کند و سطح مزوتراپی مو به نام گشادکننده‌های داخل پوست سر، از فرآیند عبور فولیکول‌های موی خفته از مرحله رشد پشتیبانی می‌کند. با استفاده از روش مورد نظر، اجزای تغذیه کننده فولیکول های مو به راحتی در مو می نشینند. به این ترتیب ممکن است بتوان ریزش مو را درمان کرد، موهای نازک را پرپشت کرد، از ریزش مو جلوگیری کرد و موها را درخشان‌تر و شاداب‌تر کرد.

مزوتراپی مو یک روش زیبایی پزشکی سریع و آسان است. مواردی که پس از درخواست باید در نظر گرفته شود را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار گیرد.

لازم است در ۲۴ ساعت اول شنا نکنید و منتظر بمانید تا ناحیه تزریق کاملا خشک شود.

از سونا و حمام داغ به دلیل گرمای شدید محیط نباید استفاده کرد.

سلامتی بدن باید با مصرف آب زیاد حمایت شود.

دلایل ریزش مو چیست؟

ریزش مو ممکن است دلایل متفاوتی غیر از دلایل ذکر شده در بالا داشته باشد. می توانیم شایع ترین دلایل را به شرح زیر لیست کنیم:

  1. کم خونی و فقر آهن
  2. استرس، خستگی و استراحت ناکافی
  3. استعداد ژنتیکی (در مواردی که ریزش مو با الگوی مردانه مشاهده می شود)
  4. کمبود ویتامین و مواد معدنی ناشی از کمبود مواد مغذی
  5. اختلالات هورمون تیروئید
  6. آلودگی هوا و آب
  7. مواد شیمیایی و شامپوهای مورد استفاده در هنگام تمیز کردن مو
  8. عفونت های ویروسی
  9. بیماری های طول کشیده

چه محصولاتی در مزوتراپی مو استفاده می شود؟

مزوتراپی مو شامل اجزای مختلفی است که برای داشتن موهایی سالم و شاداب لازم است.

ویتامین های گروه B اساس درمان مزوتراپی مو را تشکیل می دهند. به این ترتیب می توان از رشد و تغذیه فولیکول های مو اطمینان حاصل کرد.

هیالورونیک اسید فولیکول های مو را تغذیه و مرطوب می کند و روند رشد مو را تسریع می کند.

اسیدهای آمینه که اساس مو هستند به تشکیل الیاف کراتین کمک می کنند.

فاکتورهای رشد فولیکول های مو را با عادی سازی جریان خون در پوست سر تقویت می کنند. همچنین به تراکم مو کمک می کند.

 

m/خرید آمپول مزوتراپی مو

اجزای مورد استفاده در درمان مزوتراپی مو با تزریق روی پوست سر اعمال می شود و در مدت زمان کوتاهی شروع به اثرگذاری می کند. این مواد هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کنند. حتی شناخته شده است که فوایدی در روند بازسازی و ترمیم پوست دارد. آنچه در این مرحله باید تکرار شود این است که تزریق باید توسط پزشکان متخصص و مجرب انجام شود. در غیر این صورت، ممکن است خطر مواجه شدن با مشکلات جدی در پوست سر وجود داشته باشد. میزان موفقیت روش مزوتراپی مو که به صورت جداگانه برنامه ریزی و اعمال می شود بسیار بالا خواهد بود.

 کسب اطلاعات بیشتر:هزینه مزوتراپی موقیمت مزوتراپی مومزونیدلینگ موی سردرمان ریزش مو با مزوتراپی مو

چه کسانی می توانند مزوتراپی مو انجام دهند؟

خرید آمپول مزوتراپی مو؛ کاندیدهای مناسب برای روش مزوتراپی مو را می توان به شرح زیر نام برد:

کسانی که از ریزش مو رنج می برند،

افرادی که می خواهند موهای موجود خود را قبل یا بعد از کاشت مو حفظ کنند،

کسانی که موهایشان کم پشت و ضعیف است،

کسانی که حجم و درخشندگی موهای خود را از دست می دهند،

کسانی که می خواهند ریزش موی ناشی از درمان های مختلف مانند شیمی درمانی را از بین ببرند،

کسانی که سابقه خانوادگی شکایات جدی ریزش مو دارند،

کسانی که اعضای خانواده شان به دلیل ریزش مو کاشت مو انجام داده اند،

کسانی که به دلیل استرس شدید از ریزش موی چشمگیر اما کوتاه مدت رنج می برند،

کسانی که می خواهند در مواردی که موهای خود در طی فرآیندهای مختلف رنگ شده یا سوخته آسیب وارد شده را جبران کنند.

کسانی که از دیر روییدن موهایشان شکایت دارند،

کسانی که موهایشان به راحتی می شکند، ظاهری نادیده گرفته و کدر دارند،

کسانی که موهایشان به دلیل سشوار کشیدن و رنگ کردن زیاد استحکام خود را از دست می دهد.

تصمیم در مورد استفاده از مزوتراپی مو پس از ارزیابی های انجام شده به طور خاص برای هر بیمار گرفته می شود. اما مزوتراپی مو در دوران بارداری و شیردهی انجام نمی شود. علاوه بر این، نمی توان آن را برای افرادی که به یک یا چند جزء محلول تزریق شده به پوست سر در حین مزوتراپی مو حساسیت دارند، استفاده کرد. در صورت عفونت، مشکلات سیستم غدد درون ریز، تومورهای خوش خیم یا بدخیم روی پوست سر، امکان بهره مندی از مزوتراپی مو وجود ندارد.

مزوتراپی مو چگونه انجام می شود؟

اولین مرحله استفاده از مزوتراپی مو بی حس کردن پوست سر با یک بیحسی موضعی است. سپس محلول ویژه ای حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، عوامل کراتولیتیک، تقویت کننده های گردش خون و بی حسی موضعی موجود در ساختار مو تهیه می شود. این محلول با استفاده از انژکتورهای مخصوص با فواصل ۱-۲ میلی متری به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

روش مزوتراپی مو با توجه به نوع ریزش مو برنامه ریزی می شود و محلول به صورت تزریق های ریز به پوست سر داده می شود. هر چند بسته به شدت ریزش مو می توان در فواصل ۱۰ تا ۱۵ روز و ۸ تا ۱۰ جلسه اعمال را انجام داد، اما نباید فراموش کرد که فواصل و تعداد جلسات باید به صورت جداگانه برای بیمار برنامه ریزی شود.

مزوتراپی مو چه مزایایی دارد؟

کاهش مشکل ریزش مو به لطف روش مزوتراپی مو که به صورت انفرادی و توسط پزشکان متخصص و مجرب در این زمینه انجام می شود، امکان پذیر است. مواد ویژه ای که در حین مزوتراپی مو تزریق می شود، نواحی روی پوست سر را که تراکم رشد مو در آن ها کم است، فعال می کند و در نتیجه به رشد مو کمک می کند. مزوتراپی مو می تواند برای تقویت موهای شکننده و داشتن ساختار سالم تری استفاده شود. به لطف مزوتراپی مو، ممکن است بتوان مشکل شوره سر را از بین برد. بنابراین، می توانید موهای سالم تر و شاداب تری داشته باشید.

مانند تمام روش های زیبایی پزشکی ، انجام مزوتراپی مو توسط پزشکان متخصص و با تجربه ضروری است. اجرای تزریق در محیط غیر استریل ممکن است باعث عفونت شود. از آنجایی که این روش با تزریق انجام می شود، ممکن است پس از تزریق، کبودی و درد کوتاه مدت روی پوست سر ایجاد شود. در اوایل دوره پس از تزریق ممکن است پوسته پوسته شدن روی پوست سر برای چند روز مشاهده شود. این وضعیت در مدت کوتاهی خود به خود حل خواهد شد. اگر مزوتراپی مو توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام شود، خطر عوارض جدی تقریباً وجود ندارد.

m/تزريقات فیلر در ونک

تزریقات فیلر در ونک

تزریقات فیلر در ونک؛ تزریق فیلر یکی از مرجح ترین روش های زیبایی پزشکی توسط زنان و مردان در گروه های سنی مختلف است که می خواهند پوستی شاداب تر و جوان تر داشته باشند. علاقه به تزریق فیلر به دلیل کاربرد راحت و نتایج موثر روز به روز در حال افزایش است. این واقعیت که این یک روش غیرجراحی است، یعنی نیازی به عمل جراحی ندارد، را می توان یکی از دلایل محبوبیت روش پر کردن در نظر گرفت.

با برنامه ریزی تزریق فیلر به صورت اختصاصی برای بیمار و اعمال آن توسط پزشک متخصص و مجرب می توان ظاهری جوان تر، پویا و پرتر داشته باشید . پس از انجام تزریق فیلر صورت در مدت زمان کوتاهی، بیماران روند بهبودی کوتاه و راحت را تجربه می کنند. این همچنین به این معنی است که زندگی روزمره پس از تزریق قطع نخواهد شد. تفاوت فیلرهای صورت با عمل جراحی پلاستیک در این است که نتایج دائمی ارائه نمی دهند و باید در فواصل زمانی منظم تکرار شوند.

فیلر صورت چیست؟

تزریقات فیلر در ونک؛پر کردن صورت یک روش زیبایی شناختی پزشکی است که برای از بین بردن تغییر شکل های مختلف که در طول زمان به دلایل مختلف رخ می دهد و ظاهری جوان تر، پویا و شاداب تر به کار می رود. از آنجایی که در تزریق فیلر از پرکننده هایی استفاده می شود که در طول زمان خود به خود در بدن انسان حل می شوند، هیچ خطری برای سلامتی وجود ندارد. رایج ترین ماده ای که در تزریق فیلر صورت استفاده می شود اسید هیالورونیک است و اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود اما به مرور زمان کاهش می یابد.

تولید کلاژن در پوست انسان به دلیل افزایش سن که یک فرآیند طبیعی و غیرقابل توقف است، کاهش می یابد. بر این اساس، ظاهر نامتقارن، شکاف، فرورفتگی و برآمدگی ممکن است روی پوست ایجاد شود. روش تزریق فیلر صورت اغلب برای از بین بردن ظاهری که ممکن است باعث ناراحتی شود و برای به دست آوردن ظاهری زیباتر استفاده می شود.

پرکننده های پوستی حاوی اسید هیالورونیک که اغلب در تزریق فیلر صورت استفاده می شوند، به دلیل خاصیت حفظ رطوبت بالا، آب را از بدن جذب می کنند و به از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک کمک می کنند. به این ترتیب کاهش حجم در پوست از بین می رود. اگرچه یک جلسه تزریق فیلر معمولا کافی است، اما این روش باید تکرار شود زیرا بدن به طور طبیعی فیلر تزریق شده را جذب می کند.

پر کردن صورت چگونه انجام می شود؟

فیلر صورت یک راه حل فوق العاده موثر برای افرادی است که می خواهند تغییر شکل های مختلف روی پوست خود را از بین ببرند و ظاهر بهتری داشته باشند، اما روش های جراحی پلاستیک را ترجیح نمی دهند. فیلر صورت که می تواند برای از بین بردن تغییراتی که به دلیل افزایش سن ایجاد می شود استفاده شود، برای از بین بردن ظاهر نامتقارن در ناحیه صورت یا پر کردن شکاف های ایجاد شده مفید است. برای به دست آوردن سود بهینه از تزریق فیلر صورت که یک روش کم خطر است، قانون اساسی این است که باید توسط پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه خود انجام شود.

قبل از شروع تزریق فیلر صورت، باید آنالیز صورت خاص بیمار انجام شود. بدین ترتیب می توان نتایج طبیعی و موثری را به دست آورد که با ویژگی های صورت فرد سازگار باشد. قبل از تزریق، یک ماده بی حس کننده به وسیله کرم یا تزریق در ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد. پس از به دست آوردن اثر، پوست با یک عامل ضد عفونی کننده تمیز می شود. مواد پرکننده در دوزهای کوچک در نقاط مشخص شده در ناحیه کاربرد تزریق می شود.

پرکننده مورد استفاده در برخی موارد بسته به ترجیح و نیاز فرد در امتداد خط چین و چروک اعمال می شود و در برخی موارد فقط برای فرم دادن یا حجم دادن به نواحی مورد نظر استفاده می شود.

علت مشکلات پوستی که به دلیل افزایش سن ایجاد می شود، عموماً از دست دادن بافت و حجم پوست است. در نتیجه پر کردن این مشکلات با تزریق فیلر، با حمایت از خطوط و چین و چروک ها با فیلرهای پوستی، افتادگی از بین می رود.

در عین حال، از دست دادن کلاژن در پوست حمایت می شود. بر این اساس، پس از از بین رفتن اثر، می توانید ظاهر جوان تری داشته باشید. تزریق فیلر صورت اغلب برای داشتن کانتور صورت برجسته تر استفاده می شود.

کسب اطلاعات بیشتر در تزریق ژل برای صورت لاغر در ونکتزریق ژل گونه برای صورت کشیده در ونکتزریق بوتاکس دیسپورت در ونکقیمت بوتاکس در ونکقیمت بوتاکس صورت در ونک

روند بهبودی پس از پر کردن صورت

تزریقات فیلر در ونک؛ پرکردن صورت یکی از مرجح ترین عمل های زیبایی پزشکی برای افرادی است که می خواهند ظاهری جوان و زیبا داشته باشند

بسته به اینکه فیلر صورت به کدام قسمت از صورت تزریق شود، روند بهبودی پوست ممکن است متفاوت باشد. پس از تزریق فیلر برای رفع چین و چروک دور چشم، بهبودی تقریباً ۱ تا ۲ روز طول می کشد. برای کاهش تورم باید میزان مصرف آب را افزایش داد. به همین ترتیب، استفاده از کمپرس سرد نیز ممکن است مفید باشد.

 

m/تزريقات ژل در یوسف آباد

تزریقات ژل در یوسف آباد

تزریقات ژل در یوسف آباد

فیلر لب

با استفاده از تزریق ژل لب روش که بسیاری از خانم ها به دلیل نازک بودن و کم حجم بودن لب ها یا اثرات پیری که به مرور زمان رخ می دهد ترجیح می دهند، لب ها ظاهری پرتر و جوان تر پیدا می کنند. در این روش از فیلرهای پوستی استفاده می شود که در اطراف و داخل لب اعمال می شود. اسید هیالورونیک که با گذشت زمان در لب ها شروع به کاهش می کند، سعی می شود با تزریق فیلر  اسید هیالورونیک به لب ها بازگردانده شود. این روش که فوراً تأثیر آن را خواهید دید، باید توسط پزشک زیبایی با تجربه مناسب اعمال شود. اگرچه ممکن است روشی آسان به نظر برسد، اما باید متناسب با فرم صورت فرد تزریق شود ، اغراق آمیز نباشد و هماهنگی لب بالا و پایین را به هم نزند.

فیلر صورت و استخوان گونه

اگر استخوان گونه فرد ظاهر مناسبی نداشته باشد یا خط فک به دلایل ساختاری یا ضعف مشخص نباشد، یا اگر حجم ناحیه گونه به دلیل افزایش سن شروع به کاهش کرده باشد، از تزریق تزریق ژل گونه آماده استفاده می شود که روشی است که اغلب ترجیح داده می شود.

 اندازه گیری های زیبایی شناسی برای تزریق فیلر استاندارد مشخصی دارند. از آنجایی که با این روش فرورفتگی ها و چین و چروک ها کاهش می یابد، ساختار صورت فرد پرتر و جوان تر میشود. توجه کنید که این درمان توسط پزشک متخصص انجام شود، مخصوصاً تا بتوان آن را به طور طبیعی و بدون اغراق اعمال کرد.

فیلر زیر چشم

تزریقات ژل در یوسف آباد؛ این تزریق روشی است که برای از بین بردن نواحی فرورفته و کبودی زیر چشم استفاده می شود. فیلرهای اسید هیارولونیک معمولاً در این نوع تزریق ترجیح داده می شوند زیرا به راحتی در زیر چشم حل می شوند. این روش توسط افرادی با گودی و سیاهی زیر چشم ترجیح داده می شود. پس از انجام تزریق، فرد می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد. اگرچه این روش آسان به نظر می رسد، اما باید توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود تا مقدار کافی فیلر در محل مناسب تزریق شود.

فیلر چانه

برای اطمینان از نسبت طلایی روی صورت، فرم فک باید برای صورت مناسب باشد. بسته به ساختار ژنتیکی یا افزایش سن؛ از دست دادن تعریف خط فک، افتادگی چانه، نامتقارن بودن یا نوک تیز بودن باعث ایجاد ناراحتی در فرد می شود. افرادی که می خواهند از شر این ناراحتی خلاص شوند، امروزه این روش زیبایی غیر جراحی را ترجیح می دهند . استفاده از پرکننده چانه نتایج بسیار رضایت بخشی دارد، به ویژه برای افرادی که می خواهند ساختار صورت بیضی شکل و ظاهری زیبا داشته باشند.

این تزریق توسط متخصصان زیبایی پزشکی انجام می شود. شاید دوست داشته باشید درباره  بوتاکس چانه در ونک  و مزوتراپی مو چه کاربرد و فوایدی دارد؟ بیشتر بدانید ، پس بر روی آن کلیک کنید

 

فیلر پیشانی

این یک روش تزریق فیلر است که برای از بین بردن چین و چروک و خطوط در ناحیه پیشانی استفاده می شود. استفاده از پرکننده های اسید هیارولونیک در خطوط ناحیه پیشانی انجام می شود. اگرچه ممکن است قرمزی خفیفی روی صورت ایجاد شود، اما این قرمزی ها روز بعد از بین می روند. این روش که اثرات آنی دارد و انتظار می‌رود بین ۱ تا ۱.۵ سال دوام داشته باشد، امروزه در بین کاربردهای زیبایی غیرجراحی بسیار ارجح است .