1402.9.28.12

تزریق فیلر خط اشک در ولیعصر

تزریق فیلر خط اشک در ولیعصر؛فیلر زیر چشم یک برنامه غیر تهاجمی (غیر جراحی) است که برای رفع چین و چروک دور چشم و کاهش سیاهی زیر چشم ترجیح داده می شود.

مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کرد، ناحیه ای است که پرکننده  اعمال می شود. برخلاف تصور رایج، این ناحیه پوست نازک زیر چشم نیست، بلکه کمی پایین تر و استخوان فک فوقانی است. هنگامی که هر پرکننده ای در این ناحیه تزریق میشود، باعث حجیم شدن و جوان شدن پوست می شود.

تزریق با استفاده از کرم بی حس کننده روی ناحیه ای که قرار است تزریق انجام شود، کاملا  بدون درد اعمال میشود. این روش با تزریق اسید هیالورونیک انجام می شود. تزریق فیلر یک روش بسیار راحت و ساده است. پس از تزریق  به این  ناحیه حجم و درخشندگی می بخشد.

 

پرکننده زیر چشم

تزریق پرکننده فیلر زیر چشم یک روش درمانی است که به بافت های پوست اجازه می دهد تا ، رنگ پوست را زیبا کرده و انعطاف، حجم و صافی آن را افزایش دهند.

فیلر زیر چشم یا خط اشک چیست؟

فیلر صورت، پرکننده لب یا پرکننده گونه از جمله کاربردهای مطلوب در زیبایی بدون جراحی هستند. تزریق فیلر یکی از متداول ‌ترین تکنیک‌ها برای بهبود ظاهر تیره یا توخالی زیر چشم است. محتویات پرکننده هیالورونیک اسید است.

مشکلات زیر چشم می تواند باعث شود که فرد حتی در سنین پایین خسته و مسن تر از آنچه هست به نظر برسد. با فیلر  زیر چشم، تفاوت ظاهری بین زیر چشم و گونه ها را می توان از بین برد. حفره های ایجاد شده در زیر چشم را می توان با گونه ها هماهنگ کرد. به این ترتیب می توان حجم لازم را در اطراف ناحیه زیر چشم به دست آورد. و بهتر است همزمان با فیلر خط اشک، در چربی های عمقی میانه صورت هم ژل را تزریق نمود .

Women face care. Portrait of attractive young woman making cosmetic injections on grey background, closeup, empty space

ویژگی مواد مورد استفاده در فیلر چیست؟

مواد به کار رفته در فیلر زیر چشم دارای محتوای خاصی است. این فرمولاسیون از ترکیبی از اسید هیالورونیک و مواد مغذی ضروری (آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه، ویتامین B6) تشکیل شده است که باعث افزایش تغذیه و آبرسانی پوست برای زیبایی و روشن شدن پوست می شود.

فیلر چگونه زیبایی از دست رفته را بهبود می بخشد؟

تزریق فیلر خط اشک در ولیعصر؛با تزریق فیلر ، گودی های زیر چشم کمتر می شوند و  شادابی را بهتر منعکس می کنند. علاوه بر این، به لطف محتوای خاص خود، رطوبت، تجدید بافت و خاصیت ارتجاعی پوست را فراهم می کند. بلافاصله پس از تزریق، پوست بالا آمده و ظاهر تیره از بین می رود.

با روش تزریق فیلر زیر چشم، ناحیه زیر چشم در یک فرآیند دو مرحله‌ای جوان ‌سازی می‌شود. ابتدا با اثر هیالورونیک اسید لایه نگهدارنده زیر جلدی تقویت شده و حفره ها پر می شوند. به این ترتیب سیاهی ها و کیسه های زیر چشم کمتر می شوند. در مرحله دوم، به لطف محتوای پلی ویتامین و اسید آمینه موجود در پوست، تجدید سلولی طولانی مدت در پوست حاصل می شود.

تزریق فیلر برای چه کسی انجام می شود؟

پرکننده برای افرادی که بافت ناحیه میانی گونه زیر چشم و یا افتادگی گونه ‌شان کاهش یافته است استفاده می‌شود. این تزریق با مشورت پزشک در هر سنی قابل انجام است. نکته مهم این است که به خوبی تجزیه و تحلیل شود که آیا به اندازه کافی برای برآورده کردن انتظارات بیمار موثر خواهد بود یا خیر. همچنین برای افراد جوان بالای ۲۰ سال در صورت داشتن سابقه کاهش وزن سریع، برای جلوگیری از افتادگی بیشتر پوست زیر چشم و گونه ، می توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بدانید : تزریق ژل خط اشک در یوسف آبادقیمت بوتاکس در یوسف آبادتزریق ژل خط خنده در یوسف آبادتزریق ژل خط خندهتزریق فیلر خط اشک در ونک

فیلر چگونه بر زیبایی تاثیر می گذارد؟

مکانیسم اثر فیلر  به دو صورت است. اولی تکمیل کمبودهای مورد نیاز پوست و بافت کاهش یافته زیر آن و پر کردن شکاف ها و دوم این که به لطف پرکننده سبک هیالورونیک اسید تزریقی، باعث تولید کلاژن و اسید هیالورونیک جدید در پوست می شود. مانند تمام تزریقات فیلر تزریقی است که باید توسط پزشک مجرب، در دوزهای مناسب و با توجه به انتخاب صحیح اسید هیالورونیک انجام شود . به لطف پرکننده فیلر، تیرگی و گودی زیر چشم که به علت خستگی چشم است، حتی بلافاصله پس از انجام تزریق به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

فیلر را در چه ناحیه هایی استفاده کنیم؟

ناحیه هایی که برای تزریق فیلر  انتخاب می شود، با توجه به نیاز بیمار تعیین می شود. مثلا در صورت وجود گودی در زیر چشم فیلر سبک هیالورونیک اسید بین استخوان گونه و ناحیه چشم تزریق می‌شود، کشیدن این ناحیه، چشم‌ها را جذاب تر و درخشان‌تر نشان می‌دهد . مرحله دوم تزریق اسید هیالورونیک در خط وسط بالای گونه، زیر چشم، به میزانی است تا بافت از دست رفته را جایگزین کند.

چه زمانی فیلر اثر می گذارد؟

تزریق فیلر خط اشک در ولیعصر؛بلافاصله پس از تزریق بهبود قابل توجهی را مشاهده می‌کنید. با این حال، اسید هیالورونیک ماده اصلی لایه ای از پوست ما است که ما آن را درم می نامیم و از آنجایی که یک ماده طبیعی است که توسط سلول های پوست تولید می شود، پس از روزها، هفته ها یا حتی ماه ها نتیجه بهتری به ما می دهد. اسید هیالورونیک تزریق شده خود در واقع باعث تولید اسید هیالورونیک بیشتری می شود . به همین دلیل، به عنوان یک پزشک، ترجیحاً برای خودم و بیمارانم، استفاده از فیلر اسید هیالورونیک را پیشنهاد می دهم.

مواردی که قبل از درخواست باید در نظر بگیرید

مواردی که قبل از درخواست فیلر باید در نظر بگیرید: اول از همه، تشخیص صحیح اولین کاری است که یک پزشک باید با توجه به علایق بیمار خود انجام دهد. در این راستا، تحلیل صحیح مشکل زیبایی شناختی فرد و تعیین نیازهای او از همه مهم تر است. مهم ترین نکته این است که چند روز قبل از تزریق، مصرف داروهای رقیق کننده خون (در صورت اجباری نبودن) را قطع کنید و از عدم وجود عفونت (تبخال، آبسه و غیره) در ناحیه مصرف اطمینان حاصل کنید.

مواردی که پس از درخواست باید در نظر بگیرید

شرایط استریلیزاسیون باید پس از استفاده و همچنین قبل از استفاده در نظر گرفته شود. حتما پس از تزریق لیبل خود را از پزشک دریافت دارید و در محل مناسبی نگهداری کنید که بدانید چه ژلی تزریق کرده اید .

کسب اطلاعات بیشتر : تزریق فیلر در یوسف آبادقیمت انواع ژل صورتقیمت انواع ژل و فیلرقیمت تزریق ژل صورت

پس از اعمال تزریق فیلر چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

پس از تزریق فیلر ، قرمزی جزئی ممکن است در نقاط تزریق ایجاد شود. این قرمزی به طور متوسط ​​در عرض ۳-۴ ساعت خود به خود از بین می رود. در این مدت، نواحی تزریق را نباید مالش داد. هیچ کرم یا محصول آرایشی نباید روی صورت مالیده شود. پس از چند ساعت، پوست شما معمولاً به حالت عادی باز می گردد. حتی اگر بخواهید می توانید آرایش کنید.

عوارض احتمالی تزریق فیلر چیست؟

پس از تزریق فیلر ممکن است قرمزی در سطح پوست ایجاد شود قرمزی ممکن است در بیماران با پوست خشک بسیار طولانی تر باقی بماند. سایر عوارض جانبی ممکن است شامل ادم، تورم و کبودی در محل تزریق باشد.

هیچ عارضه جانبی جدی ‌ای پس از تزریق انتظار نمی رود. تزریق فیلر عملی است که باید توسط پزشک  ماهر انجام شود.

1401.10

تزریق فیلر خط اشک در ونک

تزریق فیلر خط اشک در ونک؛فیلر زیر چشم چیست؟تزریق فیلر زیر چشم به از بین بردن سیاهی زیر چشم، چین و چروک و کیسه های زیر چشم کمک می کند و نتایج موثری را ارائه می دهد.

این مشکل در ناحیه زیر چشم با استفاده از فیلر در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. مشکل تیرگی و افتادگی پوست در زیر چشم باعث عدم اعتماد به نفس فرد می شود. با تزریق فیلر برای رفع این مشکلات ، می توانید پوستی شفاف و جوانتر داشته باشید. با فیلرزیر چشم، هم پوست و هم بافت پشتیبان زیر پوست ترمیم می شوند.

چگونه تزریق فیلر زیر چشم را انجام دهیم؟

تزریق ژل خط اشک اگر توسط پزشک ماهر انجام شود، برنامه ای نیست که به فرد آسیب برساند یا بعداً مشکل ایجاد کند. به لطف اسید هیالورونیک مورد نیاز بدن، میزان رطوبت متعادل شده و ساختار الاستیکی که پوست از دست داده ترمیم می شود. فیلر با نفوذ به زیر پوست در ترمیم سلول ها و بافت ها بسیار موثر است.

قبل از تزریق، بی حسی موضعی بر روی ناحیه مورد نظر بیمار اعمال می شود. هدف از استفاده از بی حسی تزریق بدون درد می باشد. برای این که بی حسی ایجاد شود باید ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید.

سپس، پس از اینکه بی حسی شروع شد، مواد پرکننده توسط پزشک تزریق می شود. مواد پرکننده با استفاده از سوزن هایی با نوک ریز به زیر پوست تزریق می شود. از آنجایی که این یک فرآیند دقیق و کند است، می تواند نیم ساعت طول بکشد. گاهی پزشک برای کاهش کبودی ترجیح می دهد از کانولا استفاده کند.

نکاتی که باید بعد از فیلر زیر چشم بدانید

برخی از مسائل باید بعد از تزریق فیلر در نظر گرفته شود. زیرا پرکننده زیر چشم به تنهایی روش موثری نیست. پس از تزریق فیلر ، پزشک به بیمار توصیه هایی می کند تا با در نظر گرفتن برخی شرایط، تزریق فیلر را موثرتر و طولانی بکند. دستورالعمل های داده شده توسط پزشک باید رعایت شود. با توجه این توصیه ها می توان روند بهبودی را در زمان کوتاه تری به پایان رساند. اجتناب از ضربه زدن به این ناحیه و اجتناب از آرایش برای ۲۴ ساعت اهمیت زیادی دارد. گاهی لازم است قبل از تزریق فیلر زیر چشم، گونه را اصلاح کرد تا موجب لیفت زیر چشم شود.

Female,Client,During,Facial,Filler,Injections,In,Aesthetic,Medical,Clinic

مضرات فیلر زیر چشم

از گذشته تا کنون به طور مکرر به درخواست های تزریق فیلر اشاره شده است. همچنین  تزریق فیلر به عنوان یک محصول ضروری به خصوص برای خانم ها شناخته می شود. همه افراد حداقل یک بار فیلر روی صورت خود تزریق کرده اند. تزریق فیلر نیازهای بدن را برآورده می کند و مشکلات پیش آمده را حل می کند.

مواد موجود فیلر برای بدن بسیار مفید است و پوست را جوان تر نشان می دهد. مشکلات را از بین می برد و باعث ترمیم سلول و بافت می شود. تنها کبودی و تورم خفیف ممکن است به دلیل استفاده از سوزن با نوک ظریف ایجاد شود. با این حال، از آن جایی که این وضعیت از فردی به فرد دیگر متفاوت است، در همه افراد این مشکل ظاهر نمی شود.اگر توسط پزشک ماهر و با تجربه تزریق گردد، عارضه ای متوجه شما نخواهد بود .

بعد از پر کردن به چه نکاتی باید توجه کنم؟

تزریق فیلر خط اشک در ونک

برای اینکه فیلر به طور موثرتر و صحیح تر اعمال شود، باید مراقبت بیشتری بعد از تزریق فیلر انجام شود. در طول دو هفته برای نشستن فیلر و جای خود در عضلات، مواردی در نظر گرفته می شود. شما باید از ورزش های سنگین پرهیز کنید ، از رفتن به محیط های بسیار گرم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید دوری کنید. مصرف آب فراوان و اطمینان از سالم بودن غذای مصرفی داشته باشید. در صورت تبخال یا زخم شدن یا کبودی غیرمتعارف حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

کدام ماده برای فیلر زیر چشم استفاده می شود؟

کاربردهای زیبایی شناختی که روز به روز افزایش می یابند و جای خود را در بین برنامه های کاربردی ترجیحی ایمن می گیرند، روشی هستند که همه حداقل یک بار از آن استفاده می کنند و می توان آن را با خیال راحت در قسمت های مختلف بدن اعمال کرد. وقتی صحبت از کاربرد زیبایی می شود، فیلر به ذهن می رسد.اسید هیالورونیک از فیلر های این بسیار مناسب برای زیر چشم است. اسید هیالورونیک به تعادل از دست دادن رطوبت بدن و داشتن پوستی جوان تر کمک می کند.

کسب اطلاعات بیشتر : تزریق فیلر زیر چشم در یوسف آبادتزریق فیلر دور چشمتزریق فیلر زیر چشم در ونکتزریق فیلر زیر چشمقیمت بوتاکس در یوسف آبادتزریق ژل خط خنده

آیا فیلر زیر چشم دائمی است؟

تزریق فیلر از روش های درمانی طولانی مدت اما موقتی می باشد. در مواقع لزوم انجام می شود و شکایت بیمار برطرف می شود. اگر بیمار پس از تزریق فیلر راضی نباشد، می توان فیلر را از بین برده و ناحیه زیر چشم را ترمیم کرد. بنابراین یک روش درمانی اطمینان بخش است و دوره ماندگاری آن متفاوت است. به ویژه بسته به کیفیت پرکننده مورد استفاده و نکاتی که بیمار پس از تزریق فیلر به آنها توجه می شود، متفاوت است برای اثربخشی بیشتر و افزایش مدت زمان می توان تزریق فیلر را به طور منظم اعمال کرد.

آیا در دوران بارداری می توان تزریق فیلر را انجام داد؟

بارداری دوران بسیار سخت و نگران کننده ای است. برای رفع مشکلات ناشی از این امر، زنان به برخی از روش های درمانی متوسل می شوند. با این حال، برخی از روش ها در دوران بارداری اعمال نمی شود. انجام این روش پس از اتمام دوره بارداری و شیردهی مناسب تشخیص داده می شود. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات غیرمنتظره ای مواجه شوید.

1402.9.28.7

بیشتر بدانید

تزریق ژل خط خنده

چه زمانی باید تزریق فیلر تمدید شود؟

پس از تکمیل درخواست ها توجه به برخی موارد ضروری است. هنگامی که این موارد در نظر گرفته نمی شوند، برنامه تزریق فیلر فقط برای مدت کوتاهی اثر خود را نشان می دهد. هیچ کس دوست ندارد با چنین وضعیتی روبرو شود. لازم است مراقب باشید و مرتباً آن را چک کنید. در صورت لزوم، ممکن است نیاز به تجدید مجدد تزریق فیلر شود. این وضعیتی است که توسط پزشک مشاهده و توصیه می شود.

برای چه مشکلاتی می توان از فیلر استفاده کرد؟

ناحیه زیر چشم از یک لایه نازک تشکیل شده است. بنابراین، اگر پوست رطوبت خود را از دست بدهد، شروع به افتادگی می کند. افتادگی پوست می تواند فرد را آزار دهد. به عنوان یک راه حل برای این مشکل، فیلر زیر چشم بسیار مفید است. مشکلات زیادی در اطراف چشم ایجاد می شود. شرایطی مانند گودی زیر چشم، کبودی، چین و چروک، کیسه و تیره شدن وجود دارد. برای کاهش این موارد و داشتن پوستی حجیم تر از تزریق فیلر استفاده می شود.

چه کسانی نباید زیر چشم را با فیلر پر کنند؟

این یک روش درمانی است که افراد می توانند با خیال راحت انجام دهند. با این حال، در صورت بروز برخی مشکلات، ممکن است تکمیل درخواست‌ها قبل از انجام آن‌ها به تعویق بیفتد. انجام این کار بخصوص در مواردی مانند بیماری قلبی، بارداری و شیردهی، عفونت پوست، اختلال لخته شدن خون، سکته مغزی و انسداد عروق مناسب تلقی نمی شود. اگر انجام شود، پاسخ های منفی بیشتری نسبت به نتایج موثر دریافت می شود.

عوارض جانبی فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر خط اشک در ونک؛به دلیل عوامل محیطی و بالا رفتن سن، پوست ما روز به روز ساختار ارتجاعی خود را از دست می دهد. پوست ما به دلیل عواملی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، برنامه کاری شدید، بی خوابی و استرس، شادابی خود را از دست می دهد. به همین دلیل زیبایی خود را از دست می دهد.

تماس چشمی معمولاً هنگام برقراری ارتباط با فردی که روبروی ما ایستاده است ایجاد می شود. ناحیه ای که در هنگام تماس چشمی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد چشم و اطراف آن است. آسیب آشکاری که در این ناحیه دیده می شود، فرد را آزار می دهد. کاربردهای پرکننده که برای از بین بردن این ناراحتی انجام می شود به پوست اجازه می دهد تا ظاهر سابق خود را به دست آورد. از آنجایی که اعمال پرکننده با سوزن های با نوک ریز انجام می شود، ممکن است حساسیت در پوست ایجاد شود که باعث تورم و کبودی خفیف می شود. اینها به عنوان عوارض جانبی خفیف شناخته می شوند. جدای از این، این یک روش درمانی بی خطر است، به شرطی که توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود.

بیشتر بدانید : هزینه تزریق فیلرتزریق فیلر در یوسف آبادقیمت انواع ژل صورتقیمت انواع ژل و فیلرقیمت تزریق ژل صورتتزریق ژل خط خنده در یوسف آباد

1402.9.28.10

تزریق فیلر زیر چشم چگونه عمل می کند؟

مشکل ایجاد شده در زیر چشم و ساختار پوست در نظر گرفته می شود سپس درمان بر این اساس آغاز می شود. تزریق فیلر از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و به تعداد جلسات بستگی دارد. تفاوت زمانی بین جلسات بستگی به تغییر مشاهده شده در بیمار دارد. تعداد جلسات متغیر است. امکان مشاهده تغییر در جلسه اول وجود دارد. با اتمام هفته اول، تفاوت ظاهر می شود و به تعیین تعداد جلسات کمک می کند. درمان پس از تعیین مقدار مصرف و زمان اعمال مطابق با پاسخ پرکننده ادامه می یابد. بهتر است همزمان از طریق تزریق در گونه ها، لیفت زیر چشم انجام گردد.

چگونه قبل از تزریق فیلر آماده شویم؟

نیازی به انجام هیچ گونه آمادگی اولیه قبل از تزریق فیلر نیست. تنها پس از معاینه اولیه، شایستگی فرد برای این تزریق فیلر مشخص می شود. سپس پس از آن، قرار ملاقات گرفته می شود. از آنجایی که تزریق فیلر زیر چشم انجام خواهد شد، در روز نوبت به تمیزی صورت توجه می شود. بنابراین لازم است از استفاده از لوازم آرایش یا هرگونه مواد شیمیایی روی صورت خودداری شود.از یک هفته قبل از تزریق، از مصرف آسپرین و مسکن هایی مثل ژلوفن،بوروفن، دیکلوفناک و مفنامیک اسید خودداری گردد. از مصرف ویتامین E ، چای سبز و سیر از چند روز قبل به خاطر پیشگیری از کبودی خودداری گردد.

قبل از شروع تزریق فیلر، از کرم بی حس کننده استفاده می شود. سپس پس از اعمال بی حسی موثر، مواد فیلر به زیر پوست تزریق می شود. این فرآیند پس از حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه تکمیل می شود.

 

1402.9.28.7

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده؛تزریق ژل یا فیلر که یکی از درمان های زیبایی است به صورت سرپایی و بدون نیاز به جراحی انجام می شود. این نوع تزریق که به جوانسازی پوست کمک می کند کاربردهای زیادی دارد و افراد زیادی همیشه به دنبال آن هستند.

افراد این نوع درمان زیبایی را به منظور بهبود ویژگی های صورت خود یا داشتن ظاهری جوان تر انتخاب می کنند. مدت زمان بهبودی این عمل زیبایی که بسته به نوع فیلر و محل تزریق آن متفاوت است، سریع ترین نتیجه را به شما نشان می دهد و بسته به نوع فیلر ممکن است ماه ها یا حتی سال ها ماندگاری داشته باشد. فیلرها انواع مختلفی دارند که در قسمت های مختلف بدن قابل استفاده هستند و کارشناسان بهترین و مناسب ترین نوع ژل تزریقی را با توجه به شرایط شما پیشنهاد می کنند . باید بدانید که فیلرهایی که ماندگاری بیشتری دارند الزاما بهتر نیستند و گاهی بسیار پرعارضه هستند.

این نوع درمان مانند هر درمان زیبایی عوارضی مانند ادم و قرمزی دارد که پس از مدت کوتاهی برطرف می شود، اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تزریق فیلر حتما باید توسط یک پزشک انجام شود، زیرا در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و تزریق توسط یک شخص غیرحرفه ای، عروق مسدود شده می تواند باعث از بین رفتن بافت تزریق شده شود. قبل از انجام این عمل باید با این نوع عمل زیبایی و انواع ژل ها و فیلرها به طور کامل آشنا شوید و نحوه انجام آن و کاربردها و فواید آن را بیاموزید. در ادامه این مقاله سعی داریم تمامی موارد ذکر شده را به تفصیل برای شما بازگو کنیم، تا پایان مطلب با ما همراه باشید. .

تزریق ژل یا فیلر چیست؟

کلمه فیلر به معنای پرکننده و ژل یکی از انواع پرکننده هاست. تزریق ژل روشی سریع است که برای زیباسازی نواحی مختلف بدن به ویژه خط خنده انجام می شود که معمولاً شامل: رفع فرورفتگی ها یا چین و چروک ها و همچنین افزایش حجم و فرم دادن به نواحی مختلف بدن می باشد. در این روش که یکی از پرکاربردترین روش های زیبایی است از ژل یا فیلر استفاده می شود. گاهی از فیلرهای طبیعی مانند چربی استخراج شده از بدن بیمار برای تزریق استفاده می شود و گاهی نیز ممکن است از فیلرهای مصنوعی برای این منظور استفاده شود. بیایید در مورد چند نمونه از مواد اساسی و مهم بدنمان که نقش بسزایی در شادابی پوست ما دارند صحبت کنیم :

1402.9.28.8

مواد اصلی و مهم در جوانسازی پوست و استفاده از آنها به عنوان فیلر مصنوعی

با افزایش سن میزان هیالورونیک اسید و کلاژن در پوست کاهش می یابد و چین و چروک روی صورت ظاهر می شود. این مواد اصلی را می توان توسط فیلرهای مصنوعی به پوست بازگرداند، عملکرد این مواد مهم در بدن به شرح زیر است :

کلاژن:  با افزایش سن، بدن شروع به از دست دادن کلاژن می کند. کلاژن ماده مهمی است که در سراسر بدن از جمله؛ پوست، ماهیچه ها، استخوان ها و بافت های همبند یافت می شود. کاهش میزان کلاژن در پوست باعث شل شدن پوست و کاهش حجم آن می شود. در نتیجه پوست نازک می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به افتادگی می کند. کلاژن یک ماده طبیعی حاوی پروتئین است که ساختار پوست را تقویت می کند و همچنین اولین فیلری بود که وارد بازار شد، اما با معرفی اسید هیالورونیک از بین رفت ..

اسید هیالورونیک: پوست جوان و سالم حاوی مقدار زیادی ماده مرطوب کننده و طبیعی به نام اسید هیالورونیک است. با گذشت زمان، نور خورشید و عوامل دیگر می توانند میزان این ماده را در پوست کاهش دهند. ساختار طبیعی مولکول اسید هیالورونیک بسیار شبیه به اسفنج است و وظیفه اصلی آن جذب آب است که به این ترتیب منجر به افزایش حجم پوست می شود..

اسید هیالورونیک قابل اطمینان ترین ماده برای تزریق به سطح پوست است و مانند کلاژن، یک ماده طبیعی است که می تواند به عنوان یک مرطوب کننده داخلی و حجم دهنده برای پر کردن و حجم دادن به بافت ها استفاده شود. استفاده از این نوع مواد در مقایسه با تزریق چربی که برای رفع چین و چروک و حجم دادن به صورت و دست ها انجام می شود، روش آسان تری با دوره نقاهت کوتاه تر است.

انواع مختلف ژل یا فیلر از نظر ماندگاری

فیلرهای مصنوعی از نظر مدت زمان به سه دسته دائمی، نیمه دائمی و موقت تقسیم می شوند.

فیلرهای دائمی به دلیل بسیاری از عوارض محبوبیت کمتری داشتند. فیلرهای موقت کوتاه مدت هستند و چند ماه ماندگاری دارند. فیلرهای نیمه دائمی اگرچه عمر کوتاهی دارند اما به اندازه فیلرهای موقت کوتاه مدت نیستند و به اندازه فیلرهای دائمی عوارض جانبی ندارند و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

فیلر خط لبخند

فیلرهای پوستی بهترین انتخاب برای تقویت صورت بدون جراحی هستند. آنها می توانند لب ها، چانه و گونه ها و خط لبخند را تقویت کنند. فیلرها  همچنین می توانند با افزایش حجم  به نواحی توخالی و پرکردن چین و چروک، افزایش سن را پنهان کنند. یکی از نواحی صورت که نیاز به تزریق فیلر دارد چین‌ های نازولبیال(خط لبخند) است. فیلر اغلب در این قسمت درخواست می شود، زیرا بیشتر افراد در مورد آن نگران هستند. خوشبختانه، فیلرها یک راه حل غیر جراحی کاملا بدون درد ارائه می دهند.

کسب اطلاعات بیشتر : تزریق فیلر زیر چشم در یوسف آبادتزریق فیلر دور چشمتزریق فیلر زیر چشم در ونکتزریق فیلر زیر چشمقیمت بوتاکس در یوسف آباد

بررسی اجمالی: فیلر نازولبیال چیست؟

فیلر چین های نازولبیال، ظاهر چین های نازولبیال را کاهش می دهد – که به عنوان خطوط لبخند نیز شناخته می شود. دکتر هاشمی با یک دست ماهر و چشمی برای زیبایی شناسی می داند که چگونه با فیلر خط لبخند زیبایی و جوانی را به صورت شما ببخشد.

 

فیلرهای اسید هیالورونیک رایج‌ترین انتخاب برای چین‌های نازولبیال، به‌ویژه برای بیمارانی است که برای بار اول تزریق فیلر انجام می دهند این فیلر ها خطر کمتری دارند و اگر توسط پزشک ماهر تزریق شوند، عوارض جدی ندارند.

مزایای تزریق ژل خط خنده چیست؟

فیلر خط لبخند یک روش سریع، مقرون به صرفه و برگشت پذیر با نتایج فوری است. این روش درمانی جایگزینی عالی برای جراحی زیبایی است و ظاهری صاف و جوان را با کمترین عارضه به شما می دهد.

فیلر پوستی علاوه بر نرم کردن خطوط صورت، تولید اسید هیالورونیک طبیعی شما را تحریک می کند که به عنوان یک مرطوب کننده داخلی برای آبرسانی به پوست شما عمل می کند. درمان تخصصی فیلر خط لبخند در کلینیک تخصصی ما  نیز مزایای زیر را خدمت زیبا جویان عزیز ارائه می دهد:

حداقل درد یا ناراحتی ؛ کرم بی حس کننده موضعی قبل از تزریق روی ناحیه مورد نظر استفاده می شود. ما از با کیفیت ترین فیلر های پوستی همراه با بی حس کننده برای سهولت درمان استفاده می کنیم.

روش کم خطر ؛ فیلرهای خط لبخند بی خطر هستند و عوارض جانبی کمی دارند. برخی از بیماران ممکن است متوجه کبودی خفیف، قرمزی یا تورم در محل تزریق شوند.

حداقل زمان بهبودی ؛ بازگشت به محل کار در همان روز .

درمان برگشت پذیر ؛ فیلر های خط لبخند غیردائمی هستند و در صورت لزوم با استفاده از هیالورونیداز حل می شوند. این موضوع به کسانی که قبلاً تحت درمان قرار نگرفته آرامش خاطر می دهد.

نتایج طولانی مدت ؛ پرکننده های پوستی نسل جدید می توانند تا چندین ماه دوام داشته باشند.

درمان ایمن و تنظیم شده ؛ پرکننده های مرکز ما دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا هستند.

در ادامه به مراقبت های لازم قبل از تزریق فیلر می پردازیم

تغذیه مناسب : از مصرف ماهی به خصوص ماهی های چرب،مکمل های روغن ماهی و امگا ۳ و  همچنین از مصرف ویتامین E، مخمر سنت جان، مکمل های جنسینگ و سیر، به مدت یک هفته قبل از تزریق فیلر خودداری کنید .

قاعدگی قبل از تزریق : تزریق فیلر در هفته منتهی به چرخه قاعدگی، می تواند حساسیت به درد را اندکی افزایش دهد.

ورزش قبل از تزرق : از انجام ورزش های سنگین و شدید ۲ روز قبل از تزریق و بعد از تزریق اجتناب کنید .

اپیلاسیون : از اپیلاسیون و همچنین استفاده از کرم های موبر در نواحی درمان، به مدت دو روز قبل و یک روز بعد از تزریق ژل اجتناب کنید .

1402.10.17

تزریق ژل خط خنده در یوسف آباد

تزریق ژل خط خنده در یوسف آباد؛خط خنده عمیق بین بینی و لب یکی از رایج ترین نگرانی هایی است افراد زیادی معمولا به آن توجه می کنند. فیلر پوستی در ابتدا برای چین‌های اطراف دهان ساخته شد که به آن چین‌های نازولبیال یا به اختصار NLF نیز می‌گویند. فیلرهای پوستی برای بیمارانی که به دنبال ظاهری جوان و شاداب هستند ارائه می شود.

قیمت پر کردن زیر چشم

وقتی صحبت از فیلر های خط لبخند در تهران می شود، کلینیک دکتر هاشمی حرفه ای ترین فیلر های پوستی را برای بازگرداندن حجم از دست رفته ارائه می دهد. خطوط لبخند یا خطوط خنده که به چین های نازولبیال نیز معروف هستند، به تدریج ظاهر می شوند و به طور طبیعی با افزایش سن آشکارتر می شوند. چین های نازولبیال بین گوشه های دهان و هر طرف بینی قرار دارند و با افزایش سن، به دلیل از بین رفتن حجم و خاصیت ارتجاعی پوست آشکارتر می شوند. پس از ۳۰ سالگی، بدن می تواند اسید هیالورونیک را از دست بدهد و در نتیجه چین و چروک اطراف دهان و بینی که به خط لبخند معروف هستند، ظاهر می شوند . فیلر های خط لبخند که کلینیک دکتر هاشمی ارائه می دهد می تواند چندین ماه دوام داشته باشد، این موضوع بستگی به میزان فیلری دارد که استفاده شده است. فیلر های خط لبخند که ما ارائه می دهیم نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهند و ظاهر خطوط لبخند شما را با پوششی ظریف و طبیعی کاهش می دهد. در مطب دکتر هاشمی از فیلر هایی استفاده می شود که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا هستند و از فیلر های چینی و کره ای استفاده نمی شود.
برای اطلاعات بیشتر و هزینه فیلر خط لبخند، با ما تماس بگیرید .

فیلرهای خط لبخند ارائه شده توسط کلینیک ما، باعث افزایش حجم و کاهش چین و چروک بدون نیاز به جراحی می شود. ما از فیلرهای پوستی درجه یک استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نتیجه‌ای قابل توجه و در عین حال طبیعی به دست می‌آورید.

Portrait of an attractive young woman receiving botox treatment. Isolated on light blue background.

فیلر برای خطوط لبخند

تزریق ژل خط خنده در یوسف آباد؛فیلرهای خطوط لبخند، که به نام چین‌های نازولبیال نیز شناخته می‌شوند، راه‌حلی موثر برای کاهش چین و چروک و بازگرداندن ظاهری جوان هستند. این فیلرهای پوستی به نواحی مورد نظر تزریق می‌شوند تا به پوست حجم دهند و پوست را صاف کنند.

برای انجام این درمان، می توانید با کلینیک ما تماس بگیرید. ما ساختار منحصر به فرد صورت شما را ارزیابی می کنیم و مناسب ترین فیلر و تکنیک را توصیه می کنیم .

فیلر خط لبخند بدون هیچ عارضه ای به شما در داشتن چهره ای جوان و زیبا کمک میکند و شما می توانید با کاهش خطوط لبخند از ظاهری شاداب لذت ببرید. نگهداری منظم و رعایت مراقبت های لازم بعد از تزریق فیلر، برای طولانی‌تر شدن اثرات آن توصیه می‌شود، زیرا فیلرهای خط لبخند می‌توانند چندین ماه دوام داشته باشند.

یکی از پرکننده هایی که امروزه برای خط خنده استفاده می شوند از هیالورونیک اسید، مولکولی که به طور طبیعی در بدن شما وجود دارد، ساخته شده اند.
فیلرهای پوستی از اسید هیالورونیک تولید شده در آزمایشگاه ساخته می شوند و برای تامین هیدراتاسیون و حجم بخشی به ناحیه ای که در آن تزریق می شود، استفاده می شود. در نتیجه از فیلر پوستی می توان برای افزایش حجم و آبرسانی به ناحیه نازولیبال استفاده کرد.

فیلر خط لبخند چگونه کار می کند؟

فیلر خط لبخند با استفاده از سوزن یا کانولا در بافت تزریق می شود. این فیلر ماده ای ژل مانند است که آب را به سمت خود جذب میکند. انواع مختلفی از مارک های فیلر خط لبخند وجود دارد. فیلر های خط لبخند دارای مقادیر مختلف اسید هیالورونیک و پیوند متقابل هستند. مهم است که از فیلر هایی استفاده شود که استاندارد های لازم را دارند چون فیلر های نامرغوب عوارض بلند مدت دارند.

پس از تزریق فیلر، ظاهر بافت مورد نظر بهبود می یابد. فیلر با گذشت زمان بیشتر و بیشتر با بافت افراد ادغام می شود. بدن ما فیلر اسید هیالورونیک را به همان روشی که اسید هیالورونیک طبیعی ما را تجزیه می کند، تجزیه خواهد کرد .

هزینه فیلر خط لبخند چقدر است؟

قیمت پرکننده به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع فیلر تزریقی و استانداردهای آن، حجم فیلر های تزریق شده توسط پزشک، محل تزریق و هنر پزشک است. فیلر های پوستی برخی از محبوب ترین درمان های صنعت آرایشی هستند زیرا در معکوس کردن برخی از علائم روند پیری موثر هستند. بیمارانی که به تازگی قصد تزریق فیلر های پوستی را دارند، اغلب در رابطه هزینه انجام آن سوال دارند .
همانطور که می توانید تصور کنید، ارائه قیمت دقیق دشوار است زیرا بسیاری از چیزها می توانند بر کل قیمت پرداخت شده توسط هر مشتری تأثیر بگذارند.
مهمترین عامل تأثیرگذار بر قیمت فیلر، نوع فیلر، ناحیه تحت درمان و هنر دست تزریق کننده مهارت وی است. به طور کلی، مناطق درمان گسترده در مقایسه با موارد کوچکتر، به حجم بیشتری از فیلرهای پوستی نیاز دارند.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار، برند فیلر مورد استفاده است. کلینیک تخصصی ما فیلر های تزریقی را از برخی از برندهای پیشرو پزشکی که تاییدیه کشور آمریکا را دارند، ارائه می دهد تا بهترین کیفیت و خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد .

انواع فیلر های پوستی

طیف گسترده‌ای از انواع فیلرهای پوستی موجود است که به تعدادی از نگرانی‌ها پاسخ می‌دهد، از نیاز به حداقل رساندن ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها، پر کردن چین‌های عمیق یا افزایش حجم به مناطقی مانند گونه‌ها یا لب‌ها. هر یک از آن ها اهداف متفاوتی دارند و اغلب مواد تشکیل دهنده آن ها نیز متفاوت است .

چه کسانی می توانند تزریق فیلر انجام دهند ؟

اگر در صورت خود چین و چروک، کاهش حجم و ظاهر شدن خطوط ریز را در حالت آرامش و استراحت صورت، مشاهده کردید، می توانید کاندیدای عالی برای فیلر های پوستی باشید. ظاهر شدن این مشکلات ممکن است به دلیل تأثیرات فرآیند پیری باشد یا ممکن است به دلیل پیری زودرس یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید باشد. گاهی نیز برای حجم دهی می توانید از فیلر استفاده کنید مثل ناحیه گونه ، چانه و لب ها .

کلینیک تخصصی ما به شما کمک می کند تا به ظاهر دلخواه خود دست بیابید.

تزریق فیلر برای خطوط لبخند

تیم و حرفه‌ای ما در تهران، حرفه ای ترین خدمات را در زمینه فیلرهای خط لبخند به شما ارائه می‌دهد.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

پس از تزریق فیلر، وجود کمی قرمزی در اطراف ناحیه درمان بسیار رایج است. اینها عوارض جانبی جزئی هستند که در عرض ۱ الی ۲ روز برطرف می شوند.
اعمال خاصی وجود دارد که باید بعد از درمان از آنها اجتناب کنید، از جمله سونا، سولاریوم یا قرار گرفتن در معرض آفتاب، بیش از حد برای حداقل یک هفته .

کاربرد فیلر خط لبخند

تزریق ژل خط خنده در یوسف آباد

کاهش حجم اطراف خطوط خنده را می توان مجددا با فیلر های خط لبخند پر کرد . فیلر ها به طور مستقیم این نواحی را پر می کنند و خطوط خنده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
ایجاد خطوط خنده به دلیل کاهش حجم در اطراف دهان را می توان به طور موثر با فیلرها پر کرد تا شخص جوان تر به نظر برسد .
در کلینیک دکتر هاشمی تزریق فیلر خط لبخند در کمال دقت برای زیباجویان انجام می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

چه مقدار فیلر نیاز دارم؟

مقدار فیلر برای هر شخص با توجه به میزان چین و چروک موجود در اطراف خط لبخند و نوع فیلر مصرفی متفاوت است .

1402.10.17.1

قیمت بوتاکس در یوسف آباد

قیمت بوتاکس  در یوسف آباد؛قبل از دانستن در باره قیمت بوتاکس  در یوسف آباد بهتر است تا با بوتاکس بیشتر آشنا شوید.

بوتاکس یک داروی تجویزی می باشد که به پایانه های عصبی فرد متصل شده و در ارتباط بین اعصاب و عضلات صورت اختلال هایی ایجاد می کند این اختلال از رسیدن انتقال دهنده عصبی به عضلات و شروع انقباضات آن ها جلوگیری می کند.

در واقع، بوتاکس اعصاب حرکت دهنده عضلات صورت را فلج میکند و پس از مدتی که دارو متابولیزه شد و اثرش از بین رفت، دوباره حرکات عضلات برمیگردد .

تزریق بوتاکس علاوه بر محو موقتی چین و چروک های صورت افراد هم اکنون در جایگاه پیشگیری کننده از پیرشدن صورت و ناحیه گردن قرار گرفته است. با ورود بوتاکس به بدن پروسه تولید رادیکالهای آزاد و نیز اثرات استرس وسیگار و… دچار وقفه شده که این کاهش تولید رادیکال های آزاد روند پیرشدن سلول را به تاخیر می اندازد.

تزریق مجدد بوتاکس

تزریق مجدد بوتاکس میتواند ۳ماه یکبار یا بیشتر باشد

بین هفته دوم و سوم به شرطی که غیر قرینه باشد،ترمیم امکان پذیر است

چرا که تکرار آن قبل از سه ماه درست نیست چون با هربار انتی ژن را وارد بدن خود می کنیم.پس از آن انتی بادی بر علیه بوتاکس ما عمل میکند پس تکرار بیش از حد آن مناسب نیست و مقاومت بدن در مقابل بوتاکس ایجاد میشود

گاهی که به شدت بوتاکس غیر قرینه باشد مجبور به ترمیم آن میشویم ولی در حالت عادی که مثلا افراد بگویند بوتاکس ما کم عمل کرده است، ترمیم نمیشود.

1402.9.28.4

آیا تزریق بوتاکس عوارض هم دارد؟

کلا در پزشکی هیچ کاری که بدون عوارض باشد را نداریم. مصرف یک قرص اسپیرین هم میتواند عوارضی داشته باشد. بنابر این وقتی می گوییم که یک کاری، کم خطر است یعنی به نسبت منافعی که دارد عوارض آن بسیار کم است و یا اگر عوارضی پیش بیایید عوارض غیر قابل جبرانی نیست و با درمان جزئی یا  حتی بدون درمان خود به خود بهبود می یابید. عوارض بوتاکس نیز بدین گونه است.

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

سوزنهایی که برای تزریق بوتاکس استفاده میشود بسیار ظریف هستند به طوری که افراد در طول فرایند حداقل درد را تجربه خواهد کرد با این حال اگر میخواهید در طول تزریق احساس راحتى کنید از کیسه های یخ یا از پماد های بی حسی استفاده نمایید .

تزریق ژل و بوتاکس برای زنان باردار

بوتاکس و فیلرها برای زنانی که باردار یا شیرده هستند توصیه نمی شود. افرادی که شرایط سلامتی  ویژه ای  دارند و یا داروهای خاصی را مصرف می کنند باید در مورد این که آیا بوتاکس یا فیلرها برای آن ها خطرناک است یا خیر با پزشک خود مشورت کنند.

آیا تزریق بوتاکس دردناک است؟

سوزن هایی که برای تزریق بوتاکس استفاده میشوند بسیار, ظریف هستند به طوری که افراد در طول فرایند حداقل درد را

تجربه خواهند کرد با این حال اگر میخواهید در طول تزریق احساس راحتی کنید از کیسه یخ استفاده کنید.

چهار میلی ‌متر تا ۶ میلی متر اندازه سوزن بوتاکس هست بنابراین اصلا دردی احساس نمی شود.

کاربرد بوتاکس

درمان تعریق موضعی بیش از حد

در این مورد بوتاکس به جای اینکه در داخل عضله تزریق شود در داخل پوست زیر بغل تزریق می شود و شروع اثر آن برای جلوگیری از تعریق دوهفته بعد از تزریق است و ۴ تا ۶ ماه اثر دارد.

چقدر باید قبل از یک مراسم بوتاکس تزریق شود؟

۳ هفته بعد از تزریق بوتاکس در صورت شما جا می افتد و ظاهر طبیعی و زیبا میتوانید داشته باشید.

تزریق بوتاکس در پیشانی به خصوص پیشانی کوتاه نیاز به مهارت خاصی دارد که ابروها پایین نیایند و شخص حالت اخمو پیدا نکند.

آیا بوتاکس چین و چروک های صورت را از بین میبرد؟

به گفته دکتر هاشمی بوتاکس پیشگیرانه است نه درمان.

چه زمانی برای تزریق بوتاکس مناسب است؟

بسیاری از مراجعین در مورد زمان مناسب برای تزریق توکسین بوتولیسم (بوتاکس) برای بر طرف کردن چین های بالای صورت سوال دارند.

بوتاکس در واقع پوست را صاف نمی کند بلکه با فلج کردن موقت عضلات زیر پوست ,که حرکات آنها موجب چین خوردن پوست می شود. چین چروک را بر طرف می کند.

مناسب ترین زمان برای تزریق بوتاکس وقتی است که هنگام اخم کردن یا بالا انداختن ابرو ها چین های نسبتا عمیق در پیشانی یا

گوشه های چشم ایجاد می شود ولی در حال استراحت علایمی از چین ها وجود ندارد .

در واقع شرط سنی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد معیار زمان مناسب برای تزریق ها هنگامی است که چین ها در حال ایجاد هستند.تزریق بوتاکس بیشتر پیشگیری است تا درمان .

تزریق بوتاکس در ناحیه فوقانی صورت از سن ۱۸ تا ۶۵ سالگی , مورد تایید سازمان عذا و داروی امریکا است .

باید توجه داشت که در زمان بارداری و شیردهی تزریق بوتاکس نباید برای فرد انجام شود.

ایا می دانستید تزریق بوتاکس کاربردهای درمانی فراوانی در رفع مشکلات مختلف بجز زیبایی نیز دارد؛

کاربردهای درمانی بوتاکس :

  • اصلاح بعضی از انواع لبخند لثه ای , درمان میگرن و سایر اختلالات سر درد
  • دیستونی ( گرفتگی گردن )
  • تعریق بیش از حد زیر ناحیه بغل و کف دست
  • استرابیسم (انحراف چشم ها)
  • بلفارواسپاسم (انقباض پک ها)
  • فلج بل ( فلج عصب در صورت )
  • کاهش عوارض ناشی از سکته مغزی
  • مثانه پرکار
  • و….

قیمت بوتاکس در یوسف آباد

برای اطلاع از قیمت انجام انواع بوتاکس بهتر است تا توسط پزشک مورد نظر معاینه بشوید چرا که قیمت انجام بوتاکس به عوامل مختلفی از جمله ناحیه مورد نظر و نوع برند مورد استفاده و … بستگی دارد.

منتظر شما هستیم

شما میتوانی از طریق شماره تماس های مطب در قسمت تماس سایت وقت مورد نظر خود را رزو کنید از طریق سایت از آخرین مقالات خانم دکتر رعنا هاشمی برخوردار باشید.

ادرس پیج اینستاگرام خانم دکتر: https://www.instagram.com › drhashemi_beauty