gozalti_isik_dolgusu_i_1

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم؛ چشم ها قابل توجه ترین قسمت صورت هستند. به همین دلیل، هر مشکلی که در چشم یا زیر چشم ایجاد شود، می تواند بلافاصله توجه را به خود جلب کند. ناحیه زیر چشم به دلیل رگ های خونی و بافت چربی زیر لایه نازک پوست به عنوان یکی از حساس ترین مناطق شناخته می شود. سیاهی زیر چشم ممکن است به دلایل مختلفی مانند خستگی، برنامه کاری شدید، استرس، بی خوابی، جاذبه زمین یا قرار گرفتن در معرض مواد سمی ایجاد شود. با روش پر کردن زیر چشم می توان در مدت کوتاهی ظاهری جوان تر و شاداب تر به دست آورد.

پرکردن زیر چشم فرآیند از بین بردن ظواهر غیر زیبایی مانند کبودی زیر چشم، ظاهر تیره و متورم و قرمزی است که ظاهری متمایز به پلک می دهد، با استفاده از اسید هیالورونیک و جوانسازی پوست. تزریق اسید هیالورونیک که روی شیار توخالی زیر چشم اعمال می‌شود، جزئی است که می‌تواند رطوبت پوست را افزایش داده، آن را حجیم و بافت پوست را بهبود بخشد. هنگامی که در ناحیه زیر چشم تزریق می شود، حلقه های تیره، کیسه ها یا حفره ها را پر می کند و ظاهری صاف تر و روشن تر ایجاد می کند.

 بسیاری از افراد می توانند مشکلاتی را که در بدن و صورت خود دارند و یا ناراحتی هایی را که مشکل می دانند، با اعمال ساده زیبایی که بدون جراحی انجام می شود، اصلاح کنند. این عملیات به دلیل اینکه به راحتی قابل دسترسی هستند در حال محبوب شدن هستند. ضمن اینکه در شرایط امروزی این عملیات کوچک بسیار راحت و ایمن انجام می شود. محبوبیت این عملیات و تکرار مکرر نمونه ها باعث افزایش اعتماد افراد به این اپلیکیشن ها می شود.

 

یکی از این عمل ها، عمل فیلر زیر چشم است که مشکلاتی مانند چین و چروک، فرورفتگی، کیسه های زیر چشم و سیاهی زیر چشم را که جایگاه مهمی در درک ما از زیبایی دارد، از بین می برد.

فیلر زیر چشم چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل سیاهی، چین و چروک، افتادگی و حلقه های قهوه ای زیر چشم آشفته هستند و به دنبال روش های درمانی برای این امر هستند. برای چنین مشکلاتی، فیلر زیر چشم با زیبایی و زبری پوست، سطح هیدراتاسیون را در عمق پوست برای انعکاس بهتر نور افزایش می دهد. فیلر زیر چشم را فیلر زیر چشم می نامند زیرا نور را روشن می کند، صاف می کند، زیبا می کند و نور را روی پوست زیر چشم منعکس می کند. می بینیم که درمان فیلر زیر چشم که در بین مردم رایج است، برای بسیاری از افراد برای مشکلات زیر چشم ترجیح داده می شود. یکی از دلایلی که ترجیح می دهد درمان فیلر زیر چشم به طور گسترده ای مورد توجه قرار گیرد این است که این روش سریع و ایمن و بدون جراحی انجام می شود.

 

چرا فیلر زیر چشم انجام می شود؟

اسید هیالورونیک در بدن ما وجود دارد. این اسید به دلیل خاصیت حفظ آب، پوست را مرطوب نگه می دارد و آن را روشن و شاداب نگه می دارد. اما این اسید با افزایش سن در انسان کاهش می یابد. بنابراین پوست شادابی، صافی و درخشندگی خود را از دست می دهد. مشکلات زیادی مانند حلقه های قهوه ای زیر چشم، سیاهی زیر چشم، چین و چروک و افتادگی به ویژه در زنان و مردان بالای سی سال دیده می شود.

 

با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه سلامت، انجام عملیاتی مانند فیلر زیر چشم در حال حاضر بسیار آسان است. مردم به دلیل اینکه می‌خواهند مشکلات سلامتی‌شان از بین برود و نگرانی‌های زیبایی‌شناختی‌شان افزایش یافته باشد، شروع به نگاه مطلوب‌تر به جراحی‌های زیبایی کرده‌اند. به همین دلیل پرکننده های نور زیر چشم دارند. اگرچه به طور کلی تصور می شود که زنان چنین اقدامات زیبایی را انجام می دهند، اما این درست نیست. امروزه هم مردان و هم زنان تحت عمل هایی مانند فیلر زیر چشم قرار می گیرند.

 

اگرچه مشکلات زیر چشم در افراد مختلف متفاوت است، اما بیشتر ناشی از عوامل ژنتیکی است. با محبوبیت این گونه عمل های زیبایی، افراد با توسل به عمل های زیبایی که نیازی به جراحی ندارند، راه حل هایی را پیدا می کنند، زیرا نمی خواهند با مشکلاتی که در صورت خود از آنها ناراحت هستند به زندگی خود ادامه دهند. فیلر زیر چشم نیز به طور گسترده ای ترجیح داده می شود، زیرا مردم از نظر ایمنی با آن راحت هستند و نتایج سریع دریافت می کنند.

 

کاربرد فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم با استفاده از اسید هیالورونیک به بازگرداندن رطوبت و پری از دست رفته و کاهش ظاهر سیاهی دور چشم کمک می کند. درمان سیاهی زیر چشم ظاهر خسته، پیر و ناخوشایند را تغییر می دهد و حالت شاداب و جوان تری به شما می دهد.

فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

روش پر کردن نور زیر چشم معمولا توسط پزشک متخصص یا متخصص زیبایی انجام می شود. در حالی که می‌توان با استفاده از بی‌حسی موضعی یا کرم ‌های بی‌حس کننده موضعی دور چشم قبل از عمل، این فرآیند را راحت‌تر کرد، اما دور چشم با تونیک مخصوص پاک می‌شود و به این ترتیب چشم‌ها و اطراف چشم‌ها از هرگونه آرایش یا آرایش پاک می‌شوند. هر گونه کثیفی پس از آن، فرآیند پر کردن با تمام لمس های کوچک لازم آغاز می شود. در حالی که فرآیند پر کردن در حال اعمال است، نور به آرامی به ناحیه اعمال می شود و مدت زمان این فرآیند معمولا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه متغیر است.

قبل از انجام پرکردن نور زیر چشم، مانند سایر عمل های زیبایی شناختی، محیط مناسبی برای عمل آماده می شود. ابتدا بیمار معاینه می شود و نیازهای او مشخص می شود. پس از تصمیم گیری برای انجام عملیات، مراحل شروع می شود. قبل از عمل، اطراف چشم ها برای اطمینان از انجام عمل سالم تمیز می شود و صورت بیمار برای عمل زیبایی آماده می شود. پس از آن، مقدار کمی بی حسی در ناحیه اطراف چشم اعمال می شود.

فیلر لایت زیر چشم شبیه پرکننده لب و صورت است و در این روش درمانی به صورت تزریق با سوزن های کوچک با نوک ریز انجام می شود. هدف از تزریق افزایش سطح هیدراتاسیون تامین شده توسط اسید هیالورونیک در عمق پوست و اطمینان از روشنایی و صافی پوست زیر چشم است. بنابراین، پوست ظاهری جوان و زیبایی پیدا می کند.

چیزی که فیلر زیر چشم را از سایر عمل های زیبایی شناختی متفاوت می کند این است. پر کردن زیر پوست قرار نمی گیرد، بلکه یک عمل زیبایی غیر جراحی است که بر روی استخوان اعمال می شود.

چگونه تزریق  فیلر زیر چشم انجام دهیم؟

قبل از شروع عمل، ناحیه چشم بیمار معاینه می شود. برای هر بیمار، محتوای درمانی با بررسی رنگ پوست فرد و میزان مشکل مشخص می شود. تزریق فیلر نور زیر چشم با استفاده از سوزن های با نوک بسیار ظریف درست مانند تزریق فیلر صورت و لب انجام می شود. ابتدا بی حسی موضعی با دوز کم در اطراف چشم اعمال می شود. انتظار می رود بی حسی موضعی برای مدت معینی اثر کند و ناحیه چشم با استفاده از تونیک مخصوص تمیز می شود. به این ترتیب می توان پوست زیر چشم را به طور کامل از آلودگی و آرایش پاک کرد. مقدار کمی فیلر با دوز تنظیم شده به طور خاص برای بیمار، در نقاطی که مسیر خاصی را در اطراف چشم دنبال می کند، تزریق می شود. پس از اتمام تزریق به تمام نقاط، ناحیه چشم با استفاده از یک تونیک تسکین دهنده پاک می شود. از کرم طبی با خاصیت ضد قرمزی استفاده می شود. قرمزی با استفاده از یک پد پنبه ای که در اطراف چشم قرار می گیرد، تسکین یافته و از بین می رود.

برای به دست آوردن نتیجه موثر از روش تزریق  فیلر زیر چشم زیر چشم، باید از حجم های بالا استفاده کرد. از آنجایی که این وضعیتی است که بیشتر مستعد عوارض است، مهم است که درخواست توسط متخصص با تجربه ای که بارها این روش را انجام داده است، انجام شود. در صورت عدم وجود تخصص کافی، ۱ سی سی فیلر زیر هر دو چشم توزیع می شود. اگرچه این حجم به دلیل ادمی که پس از استفاده ایجاد می شود کافی به نظر می رسد، اما ممکن است مشاهده شود که وقتی ادم در عرض چند هفته از بین می رود، اثر کافی حاصل نمی شود. در حجم های بالاتر، پرکننده ممکن است در یک ناحیه جمع شود و برجستگی ها و بی نظمی های قابل مشاهده ایجاد کند. به همین دلیل، کاربرد باید لایه به لایه نه تنها در نواحی توخالی، بلکه در کل واحد تشریحی اعمال شود و باید بسیار دقیق توزیع شود.

پس از استفاده از تزریق  فیلر زیر چشم؛ محل استفاده نباید شسته شود و نباید ورزش کرد. از مناطق بسیار گرم مانند سولاریوم، سونا، حمام ترکی و قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید باید اجتناب شود. در طول روند بهبودی باید آب فراوان نوشید و از مصرف الکل و سیگار خودداری شود.

اگرچه نادر است، اما عوارض جانبی مانند تورم، قرمزی، سرگیجه و خارش ممکن است پس از تزریق تزریق  فیلر زیر چشم مشاهده شود. در این صورت باید با پزشک تماس گرفت.

 

چه مدت بعد اثر خود را از دست می دهد؟

زیره ماندگاری تزریق  فیلر زیر چشم به طور کلی ۹-۱۲ ماه است. اگرچه نتایج برای یک عمر دائمی نیستند، اما این زیره ممکن است بسته به برخی عوامل مانند ساختار پوست و رنگ پوست بیمار متفاوت باشد. با این حال، اگر به طور منظم استفاده شود، امکان افزایش طول عمر روش تزریق  فیلر زیر چشم زیر چشم وجود دارد.

 

خطرات تزریق  فیلر زیر چشم چیست؟

تزریق فیلر لایت زیر چشم را می توان از جمله روش هایی دانست که نسبت به سایر روش ها عوارض و خطرات بسیار کمی دارد. عوارض مشاهده شده یا موقتی یا قابل درمان هستند. اگر چه سوزن های با نوک ریز در هنگام تزریق فیلر استفاده می شود، ممکن است خونریزی خفیفی در بیماران با پوست حساس رخ دهد. به همین دلیل هنگام پرکردن نور زیر چشم باید از کانول های بسیار نازک استفاده کرد.

مواد تزریق  فیلر زیر چشم حاوی اسید هیالورونیک است. و اسید هیالورونیک ماده ای است که قبلاً در بدن یافت می شود. بیشتر مواد مورد استفاده در تزریق فیلر نیازی به تست آلرژی ندارند. با این حال، اگر بیمار سابقه آلرژی مشکل ساز داشته باشد، در صورت عدم انجام آزمایش، ممکن است واکنش های آلرژیک ناخواسته رخ دهد. اگر بعد از عمل قرمزی یا کبودی در ناحیه ایجاد شود، به طور خود به خود در عرض تقریباً ۷۲ ساعت برطرف می شود.

 

اثر پر کردن زیر چشم چقدر طول می کشد؟

فیلر زیر چشم بلافاصله پس از عمل قابل توجه است. حلقه هایی که ظاهری تیره و خسته می دهند روشن می شوند. چشم‌ها که قابل توجه‌ترین ناحیه صورت هستند، ظاهری جوان‌تر و کمتر خسته دارند. اثر فیلر ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و بین ۶-۱۲ ماه تا ۱.۵ سال باقی می ماند. با این حال، تأثیر آن ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. عوامل زیادی مانند رنگ پوست و ساختار پوست بیمار از جمله مواردی است که ماندگاری و اثر فیلر زیر چشم را تغییر می دهد.

عوارض-فیلر-زیر-چشم-چیست

عوارض جانبی فیلر زیر چشم چیست؟

حداقل عوارض جانبی ممکن است پس از پر کردن رخ دهد. پس از پر کردن، عوارض جانبی مانند قرمزی موقت، تورم یا کبودی ممکن است رخ دهد. اما این عوارض در عرض ۵-۳ روز از بین می روند و مشکلی برای بیمار ایجاد نمی کنند.

چه کسانی نباید زیر چشم را با نور پر کنند؟

فیلر زیر چشم برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود. افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی یا حساسیت مفرط یا آلرژی به فیلر برای این روش مناسب نیستند. فیلر زیر چشم برای بیمارانی که ممکن است واکنش های آلرژیک داشته باشند توصیه نمی شود. بیماران ممکن است پس از اعمال پر کردن، مشکلاتی با واکنش های آلرژیک داشته باشند. به همین دلیل توصیه می شود از قبل با کارشناسان متخصص مشورت کنید.

بعد از پر کردن زیر چشم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

از آنجایی که اسید هیالورونیک در استفاده از فیلر زیر چشم به ناحیه زیر چشم تزریق می‌شود، توصیه نمی‌شود در روز اول پس از تزریق، حمام آب گرم داشته باشید. حرکات صورت که نیاز به واکنش بیش از حد دارند در دو روز اول نباید انجام شوند و در هفته اول باید از ورزش های سنگین پرهیز کرد. توصیه می شود تا دو هفته بعد از عمل در معرض گرمای شدید یا سرمای شدید قرار نگیرید. یکی از سوالات متداول این است که آیا می توان صورت را بعد از فیلر لایت زیر چشم شست؟ صورت را می توان نیم ساعت پس از پر کردن نور زیر چشم شست. قرمزی، کبودی یا تورم روی صورت مانعی برای شستشو ایجاد نمی کند.

پر کردن زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری فیلر زیر چشم ممکن است بسته به ساختار پوست یا رنگ پوست بیمار متفاوت باشد. اثراین تزریق برای زندگی دائمی نیست. بسته به ساختار بیمار، مدت ماندگاری ممکن است بین ۶-۱۲ ماه و ۱ سال و نیم متغیر باشد.

آیا پرکردن زیر چشم به چشم آسیب می رساند؟

فیلر زیر چشم به چشم و ناحیه چشم آسیبی نمی رساند. ممکن است بعد از عمل تورم، قرمزی یا کبودی موقت ایجاد شود. با این حال، پس از عمل، این عوارض جانبی خود به خود در عرض ۳-۵ روز از بین می روند. با این حال، توصیه می شود بیمارانی که ممکن است واکنش های آلرژیک نشان دهند، توسط متخصصان مورد ارزیابی قرار گرفته و عمل را آغاز کنند.

آیا فیلر زیر چشم درد دارد؟

بی حسی موضعی یا موضعی برای پر کردن نور زیر چشم اعمال می شود. به لطف بی حسی موضعی که قبل از شروع عمل اعمال می شود، بیمار هیچ دردی را در طول عمل احساس نمی کند.

آیا فیلر زیر چشم برای چین و چروک خوب است؟

اسید هیالورونیک موجود در فیلر زیر چشم با استفاده از آن در زیر پوست ظاهری سالم ایجاد می کند. به همین دلیل برای رفع چین و چروک زیر چشم نیز روشی موثر است.

چند جلسه برای پر کردن زیر چشم لازم است؟

ظاهر مطلوب را می توان پس از اولین استفاده از فیلر زیر چشم به دست آورد. با این حال، اگر پس از تماس متخصص برای معاینه، حلقه‌های تیره زیر چشم وجود داشته باشد، ممکن است یک جلسه دیگر نیز توصیه شود.

 

هنگام پرکردن زیر چشم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

پر کردن زیر چشم با نور یک عمل زیبایی است که به راحتی انجام می شود. از آنجایی که این یک روش غیر جراحی است، نتیجه سریعتر و مطمئن تری به دست می آید. اگرچه امروزه ترس مردم از جراحی پلاستیک کاهش یافته است، اما اضطراب آنها قبل از عمل ممکن است همچنان ادامه داشته باشد. از آنجایی که ناحیه تحت درمان صورت است، ممکن است نگرانی هایی مانند آسیب دائمی بدن پس از عمل زیبایی و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب در عمل زیبایی ایجاد شود.

 

قبل از انجام فیلر زیر چشم، فرد باید ابتدا بررسی کند که آیا محل انجام این عمل قابل اطمینان است و آیا افرادی که این عمل را انجام می دهند متخصص هستند یا خیر. علاوه بر این، باید اطلاعاتی در مورد کیفیت دستگاه های مورد استفاده به دست آورد و نسبت به آن اقدام کرد.

 

چه کسی مناسب فیلر زیر چشم می شود؟

فیلر زیر چشم یک روش درمانی است که برای زنان و مردان در درک امروزی زیبایی ترجیح داده می شود. از هر دو نفر یک نفر دارای حلقه های سیاه زیر چشم، حلقه های قهوه ای و مشکلات چین و چروک است. افرادی که از این مشکلات ناراحت هستند و می‌خواهند ظاهری جوان‌تر داشته باشند، می‌توانند درمان فیلر زیر چشم را انتخاب کنند. به همین دلیل برای افرادی که چنین مشکلاتی دارند و برای درمان مناسب است فیلر نور زیر چشم داشته باشد ضرری ندارد.

 

بعد از فیلر زیر چشم چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اول از همه، افرادی که پرکننده های نور زیر چشم دارند باید طبق توصیه پزشک عمل کنند و دستورالعمل ها را دنبال کنند. نکاتی در مورد آنچه که می توان و نمی توان انجام داد باید در نظر گرفته شود و اجرا شود. علاوه بر این، افرادی که معمولاً پرکننده های نور زیر چشم دارند، باید تا دو هفته بعد از عمل در مورد بسیاری از مسائل حساس و دقیق باشند. نکاتی که بعد از عمل باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است:

 

از آنجایی که یخ روی فیلر زیر چشم اعمال می شود، تا چند روز پس از استفاده نباید با آب داغ دوش بگیرید.

زمان مناسب برای درمان فیلر زیر چشم باید انتخاب شود و باید مراقب بود که پس از درمان در معرض سرما و گرمای بیش از حد قرار نگیرید.

پس از درمان پرکننده لایت زیر چشم باید از تحرک زیاد و ورزش های سنگین اجتناب شود.

سوالات متداول

فیلر زیر چشم چقدر ماندگار است؟

ماندگاری درمان فیلر زیر چشم بسته به مشکلی که فرد زیر چشم دارد از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما میانگین مدت ماندگاری بین ۱۲-۱۸ ماه است.

 

چه کسانی می توانند فیلر زیر چشم را دریافت کنند؟

درمان فیلر زیر چشم را می توان برای افراد بالای ۱۸ سال و افرادی که به مواد استفاده شده در کاربرد حساسیت ندارند، انجام داد.

 

فیلر زیر چشم چند جلسه طول می کشد؟

درمان فیلر زیر چشم از جلسه ای به جلسه دیگر متفاوت است و به طور کلی سه جلسه در فواصل سه هفته ای طول می کشد.

 

فیلر زیر چشم چه زمانی اثر می کند؟

پس از استفاده از فیلر زیر چشم، با پخش همگن اسید هیالورونیک شروع به نشان دادن اثر خود می کند. با این حال، ده روز پس از اعمال روش، واضح‌تر دیده می‌شود.

 

چه کسانی نمی توانند فیلر زیر چشم داشته باشند؟

بسیاری از افراد می توانند پر کردن زیر چشم را با نور انجام دهند. اما در موارد خاص عفونت و برای کودکان زیر ۱۲ سال نمی توان آن را انجام داد. علاوه بر این، افرادی که به مواد موجود در مواد پرکننده حساسیت دارند، نمی توانند این روش پر کردن را انجام دهند.

 

آیا فیلر زیر چشم یک روش دردناک است؟

قبل از عمل فیلر زیر چشم، بیهوشی در ناحیه ای که فیلر اعمال می شود اعمال می شود، بنابراین هیچ دردی در طول عمل احساس نمی شود.

بیشتربدانید:تزریق ژل لب در یوسف آبادتزریق ژل لب در ولیعصربهترین مارک ژل زیر چشمبهترین مارک فیلر زیر چشمتزریق فیلر دور چشم در ونک

فیلر زیر چشم حاوی چه موادی است؟

فیلر زیر چشم حاوی اسید هیالورونیک است که در بدن نیز تولید می شود.

goz-alti-isik-dolgusu

تزریق فیلر زیر چشم در ونک

تزریق فیلر زیر چشم در ونک؛ می توان گفت که چشم جایی است که برای اولین بار با دنیای بیرون ارتباط برقرار می کنیم و بنابراین نقطه کانونی است که توجه افراد را به خود جلب می کند. می توان گفت اولین ارتباط با یک فرد از طریق تماس چشمی حاصل می شود و این باعث ایجاد پیوند ما با دنیای بیرون می شود.

افراد ابتدا سعی می کنند با نگاه کردن به ناحیه صورت یکدیگر را بشناسند و این باعث افتادگی زیر چشم، کبودی و چین و چروک می شود که به دلایل مختلف به عنوان عوامل منفی اجتماعی ایجاد می شود.

افتادگی، کبودی یا چین و چروک دور چشم عواملی هستند که باعث می شوند فرد خسته و پیرتر به نظر برسد. بنابراین، آنها نیاز به درمان یا مداخله دارند. با این حال، اول از همه، داشتن آگاهی مختصر از مشکلات اطراف چشم، ما را قادر می سازد تا اطلاعات بهتری در مورد انواع درمان های مورد استفاده به دست آوریم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق فیلر زیر چشم در ونک مطلب زیر را مطالعه کنید.

مشکلات ناحیه چشم :

دو دلیل اصلی برای مشکلات ناحیه چشم وجود دارد.

  1. پدهای چربی دور چشم حجم و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهند
  2. ذوب شدن ساختار استخوان

چشمان ما در یک پد چربی قرار دارند. در پلک های پایین و بالایی ما بافت های ضخیمی وجود دارد که این روغن ها را ثابت نگه می دارد و از بیرون ریختن آن ها جلوگیری می کند. با افزایش سن، به خصوص پلک پایین شروع به کشیده شدن می کند و بافت چربی بیرون می زند. این باعث ایجاد کیسه های زیر چشم می شود. باز هم با اثر بالا رفتن سن، گونه ها شروع به از دست دادن انعطاف پذیری خود می کنند، به سمت پایین افتادگی می کنند و این باعث فرورفتگی و پوکی می شود. به دلیل اثر کیسه زدن، فرورفتگی در سایه باقی می ماند و عمیق تر ظاهر می شود. این سایه که به صورت سیاهی زیر چشم مشاهده می شود به مرور زمان به دلیل اثر رنگدانه به کبودی های واقعی تبدیل می شود.

 

حلقه های تیره و دایره های قهوه ای زیر چشم و چین و چروک زیر چشم که باعث می شود شما خسته و پیر به نظر برسید قابل درمان است.

این مشکلات سلامتی اطراف چشم نه تنها در نتیجه افزایش سن ایجاد می شود، بلکه به خصوص کیسه های پلک پایین به دلایل ژنتیکی در سنین بسیار پایین تر ایجاد می شود.

تزریق-فیلر-زیر-چشم

پرکننده کلاسیک زیر چشم چیست؟

افتادگی و کبودی در نتیجه از دست دادن حجم لایه های چربی زیر چشم و آب شدن ساختار استخوانی یکی از شایع ترین مشکلات عصر ماست. این وضعیت که باعث می‌شود فرد خسته‌تر و مسن‌تر به نظر برسد، با جراحی پرکننده زیر چشم با خیال راحت برطرف می‌شود.

دلیل بی خطر بودن پرکننده های زیر چشم این است که حاوی هیالورونیک اسید هستند، ماده ای که سیالیت بالایی دارد و به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود. با پر کردن کلاسیک زیر چشم، افتادگی و کبودی زیر چشم را می توان اصلاح کرد و از آنجایی که ناحیه زیر چشم تحت تأثیر حالات صورت قرار نمی گیرد، ماندگاری فرآیند پر کردن می تواند طولانی تر شود. مدت زمان پر کردن جراحی های کلاسیک پر کردن ۱-۱.۵ سال طول می کشد. مشاهده شده است که این دوره ماندگاری در افرادی که فیلرهای زیر چشم معمولی دارند می تواند طولانی تر باشد.

 هدف از استفاده از پر کننده زیر چشم ، بازگرداندن حجم پدهای چربی دور چشم و مداخله در افتادگی، کبودی و چین و چروک زیر چشم است. در این صورت ظاهر خسته از بین می‌رود و حالت چهره جوان‌تر و سالم‌تر ظاهر می‌شود. با این حال، به عنوان یک جایگزین برای کسانی که علاقه ای به جراحی پرکننده زیر چشم ندارند، مردد هستند یا نمی توانند زمان لازم را پیدا کنند، جراحی های پرکننده زیر چشم به عنوان روش های قابل اعتماد و جایگزین در ۵ سال گذشته ظهور کرده اند.

پرکننده زیر چشم، که به عنوان جایگزینی برای جراحی های پرکننده زیر چشم ظاهر شد، اخیراً به یک روش ترجیحی تبدیل شده است. جراحی‌های پرکننده زیر چشم نیز روش‌هایی هستند که راه‌حل‌های دائمی ارائه می‌دهند، اما نمی‌توان آن‌ها را ارجح دانست زیرا حداقل به ۱۰ روز برای بهبودی نیاز دارند. در حالی که جراحی باعث نگرانی است و دوره نقاهت طولانی دارد ، استفاده از پرکننده های نور زیر چشم به روش ترجیحی تبدیل شده است.

علاوه بر ریزش و کبودی در نتیجه از بین رفتن حجم لایه های چربی زیر چشم و ذوب شدن ساختار استخوانی، ایجاد چین و چروک به دلیل کاهش کیفیت پوست بسیار نازک و حساس زیر چشم از جمله مواردی است که مشکلات اطراف چشم با پر کردن کلاسیک زیر چشم ، افتادگی و کبودی زیر چشم را می توان اصلاح کرد. اما از طریق پرکردن نور زیر چشم علاوه بر پرکردن فرورفتگی در ناحیه زیر چشم، کیفیت پوست دور چشم را نیز بهبود می بخشد. دلیل اینکه پرکننده لایت زیر چشم باعث بهبود کیفیت پوست زیر چشم می شود اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان های موجود در آن است.

رای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق فیلر زیر چشم در ونک مطلب زیر را مطالعه کنید.

yanak-dolgusu

بیشتر بخوانید

تزریق فیلر دور چشم

تفاوت بین پر کردن نور زیر چشم و پر کردن کلاسیک زیر چشم

پرکننده زیر چشم در داخل محل اشک اعمال می شود. با استفاده از پرکننده سبک در محل اشک، فرورفتگی بالا آمده و با ادغام شدن با گونه استتار می شود. به این ترتیب می توان ریزش ناشی از آن و کبودی های ناشی از فرو ریختن را از بین برد.

به لطف اسید هیالورونیک موجود در پرکننده زیر چشم، رنگی به دست می آید که با پوست یکپارچه شده و بهترین پخش را به دست می آورد. پرکننده سبک نام خود را از عناصر روی و مس موجود در آن گرفته است. در عین حال سیاهی زیر چشم را می توان از طریق این عناصر خنثی کرد.

پرکننده لایت زیر چشم، درست مانند پرکننده کلاسیک زیر چشم، حاوی اسید هیالورونیک است. با این حال، به عنوان یک اضافی از پرکننده کلاسیک زیر چشم؛ محتوای ۸ اسید آمینه، ۳ آنتی اکسیدان، روی، مس و ویتامین B6 موجود در آن، محتوای پرکننده زیر چشم را به عنوان ترکیبی از فیلر و مزوتراپی نشان می دهد. پرکننده زیر چشم ترکیبی از فیلر و مزوتراپی است که برای بازگرداندن توانایی پوست برای بازتاب نور تولید می شود. مدت زمان دائمی جراحی های نور زیر چشم ۱-۱.۵ سال است. بر اساس مشاهدات به دست آمده از کاربردها، مشاهده شده است که ماندگاری فیلر در افرادی که به طور مرتب از فیلر زیر چشم استفاده می کنند طولانی می شود.

 
yanak-dolgusu

تزریق فیلر دور چشم

تزریق  فیلر دور چشم؛  به طور کلی برای از بین بردن کبودی ها، فرورفتگی ها و شیارهای زیر چشم استفاده می شود .

هدف از فیلر از بین بردن ظاهر ساییدگی و تیرگی زیر چشم است. این کار عموماً روی افراد میانسال انجام می شود اما به دلیل عوامل ژنتیکی، زنان یا پسران جوان باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند.

تزریق فیلر دور چشم اغلب به ویژه برای افرادی که می خواهند از شر تاریکی، سایه ها، حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم خلاص شوند انجام می شود . دلایل نیاز به این روش این است که تصویر خالی، خسته،  بی خواب و پر انرژی در ناحیه چشم ناپدید می شود.

به لطف تزریق فیلر ، مشکلات زیر چشم افراد به بهترین شکل برطرف می شود. بزرگترین تفاوت بین این روش پر کردن با سایر روش های پر کردن این است که پر کردن روی استخوان انجام می شود نه روی پوست.

مواد مورد استفاده در هنگام پر کردن به صورت ژل است. این فرآیند بسیار آهسته و به صورت کنترل شده انجام می شود. مدت زمان عمل و تزریق در کل بافت تقریباً ۳۵ دقیقه است.

فیلر زیر چشم ، یکی از پرطرفدارترین کاربردهای زیبایی شناختی امروز ، با هدف کاهش مشکلات زیر چشمی که به دلایلی مانند افزایش سن و خستگی ایجاد می شود، است. این درمان به زنان و مردان اجازه می دهد تا با به حداقل رساندن علائم پیری مانند کبودی، کیف و چین و چروک، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

 

عوامل خستگی و استرس باعث می شوند که مشکلات اطراف چشم بیشتر شود. بیشترین اثرات منفی این عوامل بر روی پوست عبارتند از: آنها مقدار اسید هیالورونیک را کاهش می دهند . فیلر عملکرد بیشتری نسبت به انواع کرم های چین و چروک دارد. این اجازه می دهد تا بافت های پوست به سرعت اسید هیالورونیک تولید کنند.

پر کردن نور زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم برای کاهش مشکلات ناحیه چشم استفاده می شود. مشکلات ناحیه چشم مردان و زنان را هدف قرار می دهد. این درمان که با مواد مغذی موجود در آن به بازیابی سلامت ناحیه چشم کمک می کند، به دلیل اثربخشی اغلب ترجیح داده می شود.

 

روش تزریق یکی از روش های اعمال فیلر زیر چشم است. به بافت های اطراف چشم؛ اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف تزریق می شود. بنابراین، سلول های آسیب دیده که باعث ایجاد مشکلاتی در اطراف چشم می شوند. سریع غذا می خورد و در مدت کوتاهی سالم تر به نظر می رسد.

کاربرد فیلر زیر چشم چیست؟

فیلر زیر چشم برای کاهش مشکلات ناحیه چشم مانند چین و چروک و خطوط ریز استفاده می شود. فیلر زیر چشم که روشی فوق العاده موثر است برای ظواهر مانند کبودی نیز خوب است. به این ترتیب این امکان برای افراد فراهم می شود که از ظاهر بدی که آزارشان می دهد خلاص شوند.

تزریق

کسانی که پرکننده های نور زیر چشم دارند از مزایای زیر برخوردار هستند:

ساختار آن حاوی اسید هیالورونیک به پوست اجازه می دهد جوان تر و سالم تر به نظر برسد.

به عنوان کرم مراقبت از خطوط چشم عمل می کند.

سطح کشسانی ناحیه چشم و زیر چشم را افزایش می دهد.

تا حد زیادی از خسته و پیر به نظر رسیدن فرد جلوگیری می کند.

چگونه پر کردن فیلر زیر چشم را انجام دهیم؟

فیلر زیر چشم توسط پزشک عملی انجام می شود. تزریق درست بالای استخوان زیر چشم انجام می شود. این ماده پرکننده که از مواد طبیعی تشکیل شده است به فرد اجازه می دهد جوان تر و زیباتر به نظر برسد. در هنگام استفاده از فیلر زیر چشم از کرم ها و محلول های بی حس کننده استفاده می شود.

پرکننده زیر چشم حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک است. بنابراین در نتیجه پر شدن نور زیر چشم دردی احساس نمی شود. این عمل که با روش های طبیعی انجام می شود، کمتر از ۲۰ دقیقه طول می کشد و این امکان را به فرد می دهد که بدون احساس درد، مداخله زیبایی را انجام دهد.

فیلر زیر چشم با کمک کانولا انجام می شود. اسید هیالورونیک به تدریج به مناطقی که تصور می شود مشکل ساز هستند تزریق می شود. بنابراین، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز ناحیه چشم؛ با روش های خارجی منتقل می شود. پر کردن زیر چشم ، که یک روش بسیار عملی است ، اغلب ترجیح داده می شود زیرا موثر و قابل اعتماد است.

 

مراقبت های لازم بعد از انجام تزریق

افرادی که جراحی فیلر سبک انجام می دهند باید حداقل به مدت ۵ ساعت از تماس با آب زیر چشم خودداری کنند. علاوه بر این، وضعیت افراد هنگام خواب نباید به گونه ای باشد که باعث ایجاد مزاحمت در چشم‌ ها شود و در محیط ‌هایی با نور زیاد قرار نگیرند. کیسه های یخی که بعد از تزریق استفاده می شوند نباید مستقیماً روی ناحیه ای که عمل انجام می شود اعمال شود. از آنجایی که بعد از عمل ممکن است خارش یا سوزش در چشم ایجاد شود، نباید چشم را مالش داد و از داروهایی که پزشک توصیه نمی کند استفاده کرد.

پس از انجام عمل نباید زیاد خندید و از حرکات و حالات صورت که بر ناحیه چشم تاثیر می گذارد خودداری کرد. ضمناً از آب گرم و استحمام در روز مشخص شده خودداری شود.

مضرات تزریق فیلر

افرادی که جراحی فیلر سبک انجام می دهند باید حداقل به مدت ۵ ساعت از تماس با آب زیر چشم خودداری کنند. علاوه بر این، وضعیت افراد هنگام خواب نباید به گونه ای باشد که باعث ایجاد مزاحمت در چشم‌ ها شود و در محیط ‌هایی با نور زیاد قرار نگیرند. کیسه های یخی که بعد از تزریق استفاده می شوند نباید مستقیماً روی ناحیه ای که عمل انجام می شود اعمال شود. از آنجایی که بعد از عمل ممکن است خارش یا سوزش در چشم ایجاد شود، نباید چشم را مالش داد و از داروهایی که پزشک توصیه نمی کند استفاده کرد.

پس از انجام عمل نباید زیاد خندید و از حرکات و حالات صورت که بر ناحیه چشم تاثیر می گذارد خودداری کرد. ضمناً از آب گرم و استحمام در روز مشخص شده خودداری شود.

تعداد جلسات تزریق و اثرات آن

با توجه به مشکل زیر چشم و ساختار پوست فرد اعمال می شود. گاهی اوقات می توان با یک جلسه مشکل را برطرف کرد، در حالی که گاهی ممکن است این روند ۳ تا ۴ جلسه طول بکشد.

پر کردن سبک از همان جلسه اول شروع به نشان دادن اثر خود می کند. پس از گذشت یک هفته از جلسه اول، اثر تزریق فیلر قابل مشاهده است. اگر قرار باشد جلسات دیگری برگزار شود، جلسه دوم بعد از ۳ هفته برگزار می شود.

در همین حال، قیمت فیلر های زیر چشم و تأثیرات رویه ها بررسی می شود. گاهی ممکن است بعد از جلسه دوم به فیلر زیر چشم پاسخ دهد. این به دلیل ساختار پوست فرد و تعداد سلول های زنده اطراف چشم است.

ماندگاری فیلر

پس از اینکه عمل تزریق فیلر زیر چشم با موفقیت انجام شد، ماندگاری آن در طول زمان مشاهده می شود. با این حال، این را می توان به وضوح در برخی از انواع استاندارد نشان داد.

فیلر زیر چشم که مشکلی ایجاد نمی کند و به خوبی به جلسات پاسخ می دهد ممکن است یک یا ۲ سال دوام داشته باشد. ساختار پوست به طور مستقیم بر ماندگاری فیلر زیر چشم تأثیر می گذارد.

اگر افراد حساس هستند یا می‌خواهند فیلر زیر چشم سریع‌تر جذب شود، ما قیمت‌ های فیلر زیر چشم را با قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه برای مدت زمان کوتاه‌تری ارائه می‌دهیم.

در صورت خوابیدن بیشتر یا کمتر از نیاز بدن، خستگی بیش از حد لازم، استفاده از الکل و سیگار یا پیروی از یک برنامه تغذیه نامناسب ممکن است مشکلات زیر چشمی ایجاد شود. اولین اثرات پیری به صورت افتادگی، فرورفتگی یا تورم زیر چشم ظاهر می شود. علاوه بر این، داشتن برخی از مشکلات سلامتی نیز ممکن است بر ظاهر زیر چشم تأثیر منفی بگذارد. برخی از افراد به دلیل ویژگی های ژنتیکی ممکن است چنین مشکلاتی را زیر چشم خود تجربه کنند. با استفاده از تزریق  فیلر دور چشم، یکی از روش‌های درمانی رایج در زمان‌های اخیر، می‌توان به ظاهری سالم‌تر و زیباتر دست یافت.

با این حال، تزریق  فیلر دور چشم برای ناهنجاری های پیشرفته پیری مناسب نیست. باید برای بیماران در مراحل اولیه بدشکلی، جایی که پوست هنوز خیلی چروک نشده، لایه عضلانی شل نشده، کیسه ها بسیار سبک هستند و کاهش حجم آن شدید نیست، استفاده شود.

 

تزریق  فیلر دور چشم چیست؟

این یک روش پزشکی است که رنگ پوست را بهبود می بخشد و با افزایش سطح هیدراتاسیون در عمق بافت های پوست، خاصیت ارتجاعی، استحکام و صافی آن را افزایش می دهد و در نتیجه به آن اجازه می دهد نور را بهتر منعکس کند.

 

با تزریق  فیلر دور چشم می توان ظاهر کبودی و سیاهی زیر چشم را بهبود بخشید، ظاهر خسته را کاهش داد، چین و چروک، افتادگی و فرورفتگی را از بین برد و نابرابری های زیر چشم را برطرف کرد. به لطف این روش، کمبود حجم در ناحیه زیر چشم پشتیبانی می شود و ظاهری قوی تر به دست می آید.

تزریق  فیلر دور چشم نه تنها کیسه ها و گودی های زیر چشم را درمان می کند، بلکه به لطف اسید هیالورونیک موجود در پرکننده مورد استفاده، رنگ پوست زیر چشم را روشن می کند. بنابراین ظاهری روشن تر و درخشان تر زیر چشم ایجاد می شود.

 

تزریق  فیلر دور چشم در چه مناطقی اعمال می شود؟

مشکلات زیر چشم می تواند حتی جوانان را پیرتر و خسته تر از آنچه که هستند نشان دهد. با تزریق فیلر لایت زیر چشم می توان تفاوت کد گونه و زیر چشم را از بین برد. در نتیجه تراز کردن حفره‌های زیر چشم با گونه‌ها، با ایجاد ارتفاع لازم در اطراف ناحیه زیر چشم، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر حاصل می‌شود.

عفونت تزریق  فیلر دور چشم عموماً در حفره‌هایی که بین چشم‌ها و بینی و بین چشم‌ها و استخوان‌های گونه ایجاد می‌شود اعمال می‌شود و باعث ایجاد سایه‌های تیره می‌شود. در تزریق تزریق  فیلر دور چشم از ماده پرکننده با خاصیت احتباس آب کم استفاده می شود. اثر کامل برنامه پس از ۱-۲ هفته مشاهده می شود. در روش تزریق  فیلر دور چشم زیر چشم، یک تزریق ۰.۶-۱ سی سی برای اکثر بیماران کافی است. با این حال، برخی از بیماران ممکن است نیاز به تزریق اضافی داشته باشند.

تزریق تزریق  فیلر دور چشم را می توان تقریباً برای هر فردی بین سنین ۱۸ تا ۶۵ سال که زیر چشم مشکل دارد و از این وضعیت ناراحت است انجام داد. با این حال، تزریق  فیلر دور چشم را نمی توان برای افرادی که باردار یا شیرده هستند، دیابت کنترل نشده، بیماری قلبی، اختلال انعقاد خون، عفونت پوست، انسداد عروق، سکته مغزی قبلی، و حساسیت به پرکننده استفاده شده در آن استفاده کرد. کاربرد.

 

محتوای تزریق  فیلر دور چشم چیست؟

ماده ای که در تزریق  فیلر دور چشم استفاده می شود اسید هیالورونیک است که حالتی نرم و روان دارد. اسید هیالورونیک رایج ترین ماده ای است که هم در پرکننده های زیر جلدی و هم داخل پوستی در سراسر جهان استفاده می شود. خواص فیزیکی اسید هیالورونیک، مانند سختی، زمان جذب، سیالیت و زمان جذب، بر اساس مراحل شیمیایی فرآیند سنتز متفاوت است. اسید هیالورونیک مورد استفاده در تزریق تزریق  فیلر دور چشم باید نرمتر و روانتر باشد. این به این دلیل است که پوست ناحیه زیر چشم بسیار نازک است. اگر ماده سختی که اثر جرمی ایجاد می کند به این ناحیه تزریق شود، ممکن است با نتایج نامطلوبی مانند مشاهده از بیرون و ایجاد بی نظمی های قابل مشاهده مواجه شود. به همین دلیل مواد مورد استفاده در تزریق تزریق  فیلر دور چشم با استفاده از تجهیزات تکنولوژیکی مختلف به دست می آید.چگونه تزریق  فیلر دور چشم زیر چشم را انجام دهیم؟

 

yanak-dolgusu

بیشتر بخوانید

تزریق فیلر دور چشم

پرکننده های نور زیر چشم چند جلسه استفاده می شود؟

تعداد جلسات فیلر زیر چشم با توجه به خواسته و نیاز افراد متفاوت است. همه بدن ها در یک مقیاس نیستند و هر فردی نیازهای متفاوتی دارد. فیلر زیر چشم نیز مطابق با این نیازها به صورت شخصی اعمال می شود. با این حال، نتایج به طور کلی در یک جلسه به دست می آید.

تقریباً ۱۵ روز پس از اولین جلسه فیلر زیر چشم، اثرات واقعی این روش ظاهر می شود. بافت های زیر چشم تغذیه شده با اسید هیالورونیک در عرض ۱۵ تا ۲۰ روز کاملا احیا می شوند و در برابر مشکلاتی مانند چین و چروک مقاوم می شوند. مشکلاتی مانند کبودی، کیسه و چین و چروک؛ با فیلر زیر چشم به چیزی از گذشته تبدیل می شود.

بیشتربدانید:تزریق ژل گونههزینه تزریق ژل گونهتزریق فیلر زیر چشم در ولیعصرتزریق فیلر زیر چشم در یوسف آباد

پر کردن نور زیر چشم چقدر دوام دارد؟

اسید هیالورونیک برای رطوبت و خاصیت ارتجاعی بافت های پوست مهم است. بافت‌های پوستی که عملکردشان از نظر اسید هیالورونیک کاهش می‌یابد ممکن است به مرور زمان چروک شده و مشکلاتی را برای خشکی پوست ایجاد کنند. فیلر زیر چشم سطح اسید هیالورونیک زیر چشم را افزایش می دهد. هدف آن درمان نواحی مشکل است.

آیا پر کردن نور زیر چشم عوارض جانبی دارد؟

فیلر زیر چشم برای افراد دارای حساسیت پوستی یا باردار استفاده نمی شود. اگرچه هیچ عارضه جانبی ندارد، اما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی سلامتی؛ توجه به این قوانین مهم است. مادران شیرده نیز نمی توانند از این روش بهره مند شوند. پس از اینکه پزشکان متخصص بیمار را به طور دقیق معاینه کردند. می تواند مناسب بودن برای پردازش را تعیین کند.

 

پس از فیلر زیر چشم ، قرمزی و تورم جزئی ممکن است رخ دهد. بنابراین لازم است در پایان عمل از کمپرس یخ استفاده شود. جدای از این موارد هیچ عارضه ای ندارد و مورد پسند افراد قرار می گیرد. با فیلر زیر چشم، ظاهر بی عیب و نقص زیر چشم امکان پذیر است.

dolgu_dolgu_2

تزریق فیلر زیر چشم در یوسف آباد

تزریق فیلر زیر چشم در یوسف آباد؛ پرکردن زیر چشم  روشی است که باعث بهبود رنگ پوست ، افزایش صافی، انعطاف پذیری و استحکام پوست می شود. با این روش که نوعی تکنیک درمانی است، سطح هیدراتاسیون در عمق بافت های پوست افزایش می یابد.

مشکلات زیر چشم در بسیاری از افراد در زندگی روزمره دیده می شود و می تواند باعث شود که فرد مسن تر از آنچه که هست به نظر برسد. برای جلوگیری از این امر با پرکردن سبک از تفاوت رنگ گونه و زیر چشم جلوگیری می شود. در صورت لزوم می توان به افزایش ناحیه زیر چشم دست یافت. برای خواندن مطلب تزریق فیلر زیر چشم در یوسف آباد ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

کاربرد فیلر زیر چشم چیست؟

با پرکردن صحیح زیر چشم ، گودی های اطراف چشم بلند شده و نور را بهتر منعکس می کنند.

این فرآیند که باعث بازسازی بافت های ناحیه مربوطه می شود، پوست را با محتوای خاص خود تازه می کند. افزایش بلافاصله پس از استفاده شروع می شود. بنابراین، تغییر در پلک را می توان بلافاصله متوجه شد.

با توجه به اظهارات متخصصان، میزان اثربخشی این روش به مداخلات جراحی نزدیک است. برای به دست آوردن اثر مطلوب، لازم است در هنگام استفاده بسیار مراقب باشید. باید مراقب بود که ناحیه عمل استریل باشد و کانول های مورد استفاده باید دارای نوک صاف باشند.

چگونه پر کردن زیر چشم را انجام دهیم؟

این برنامه توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود. قبل از عمل پر کردن زیر چشم، یک کرم بی حس کننده به قسمت پایین چشم زده می شود و به این ترتیب فرد دردی را احساس نمی کند. سپس فیلر با کانول بلانت به ناحیه مربوطه تزریق می شود. برای این روش، از یک نقطه به زیر پوست وارد می شود و ناحیه اطراف چشم با این ماده فیلر پر می شود.

پر کردن زیر چشم چقدر دائمی است؟

filler2

زمان ماندگاری در کاربردهای زیبایی شناسی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. به طور کلی، مدت اثر بسته به عوامل ژنتیکی فردی که برنامه را دریافت می کند و میزان فیلر استفاده شده در حین استفاده متفاوت است. به طور متوسط، پر کردن سبک برای ۱ تا ۱.۵ سال موثر است. در این فرآیند که یک کاربرد موقت است، معمولاً در پایان یک جلسه به ظاهر مطلوب می‌رسد. در برخی افراد، در صورت لزوم، ممکن است به جلسه دوم نیاز باشد. از آنجایی که فیلر مورد استفاده در جلسات به طور اختصاصی برای بافت زیر چشم فرد تولید می شود، هیچ اثر منفی ندارد. این نرم افزار که بیشتر برای تغییر شکل های زودرس پیری ترجیح داده می شود، در افرادی که لایه عضلانی آنها شل نیست و کیسه های زیر چشم سبک هستند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه پر کردن زیر چشم ورم را از بین می برد؟

هنگامی که فیلر زیر چشم به پوست تزریق می شود، تورم و کبودی قابل توجهی در اطراف چشم بیمار ایجاد می شود که بین ۵ تا ۷ روز باقی خواهد ماند. این وضعیت کاملا موقتی است و نوعی واکنش پوست به عمل است. اگرچه بیمار می تواند بلافاصله پس از استفاده به زندگی روزمره خود بازگردد، اما مفید است که چند روز دیگر برای ظاهر شدن صبر کنید. برای ادامه روند به صورت دلخواه، درخواست باید با دقت کامل تکمیل شود. پر کردن باید لایه به لایه، نه تنها در ناحیه توخالی بلکه در کل واحد تشریحی توزیع شود. با استفاده از یک کانول انعطاف پذیر، احتمال خطرات پس از عمل به حداقل می رسد.برای خواندن مطلب تزریق فیلر زیر چشم در یوسف آباد ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

چه کسانی می توانند زیر چشم را پر کنند؟

افرادی که می توانند از فیلر های زیر چشم استفاده کنند، افرادی هستند که دارای حلقه های تیره یا کبودی زیر چشم و کیسه های خفیف یا متوسط ​​اطراف چشم هستند. اصلاح این مشکلات دور چشم در دو مرحله انجام می شود. ابتدا لایه با اسید هیالورونیک تقویت شده و پر کردن چاله ها پشتیبانی می شود. سپس کیسه های زیر چشم و حلقه های تیره استتار می شوند. وقتی به مرحله دوم می رویم، نوسازی سلولی پوست با تأثیر اسیدهای آمینه و ویتامین ها حاصل می شود. برای اینکه این اثرات دیده شوند، ساختار پوست فرد باید برای عمل مناسب باشد.

چگونه از پر کردن زیر چشم مراقبت کنیم؟

پس از استفاده ممکن است قرمزی در اطراف ناحیه زیر چشم ایجاد شود. برای این مشکلات که در عرض سه تا چهار ساعت خود به خود ناپدید می شوند، نیازی به درمان اضافی نیست. با این حال، مناطق تزریق نباید در طول دوره استراحت مالیده شوند. از مالیدن کرم یا هر محصول آرایشی دیگر به صورت خودداری شود. به طور کلی، یک روز پس از استفاده، فرد همچنان آرایش می کند و از پوست خود به طور معمول استفاده می کند. حداقل زمان انتظار برای این کار به صورت چهار ساعت بیان می شود. مدت قرمزی در پوست های حساس کمی بیشتر است. بروز عوارض جانبی مانند کبودی، تورم و ادم طبیعی است. بیشتر اوقات، پوست پس از چهار ساعت شروع به بازگشت به روند طبیعی خود می کند.

پر کردن زیر چشم چند روز طول می کشد؟

اثرات فیلر زیر چشم که اثرات آن از اولین استفاده به وضوح مشخص می شود، در ابتدا با شرایطی مانند کبودی و تورم ظاهر می شود. به طور متوسط ​​۱۰ تا ۱۵ روز طول می کشد تا عوارض جانبی از بین برود و ظاهر ایده آل ظاهر شود.

 

اگرچه بسیار نادر است، برخی افراد ممکن است شرایطی مانند تجمع فیلر در توده های زیر چشم و از دست دادن بینایی را تجربه کنند. بسیار مهم است که برنامه توسط متخصصان انجام شود تا از چنین شرایطی جلوگیری شود. در غیر این صورت، احتمال زیاد نتایج منفی از روش وجود دارد. برای نتایج موفقیت‌آمیز، بیماران باید قبل از عمل تحت معاینه جامع قرار گیرند و کلینیک و پزشکی که در آن روش انجام می‌شود باید به مناسب‌ترین روش انتخاب شود. بنابراین، زمان ته نشین شدن پر کردن کوتاه تر خواهد شد و روند بهتر به نظر می رسد.

آیا پر کردن زیر چشم به چشم آسیب می رساند؟

بسیاری از مردم در مورد مضرات پر کردن زیر چشم با استفاده از فیلر ها تعجب می کنند. با این حال، از آنجایی که فیلر مورد استفاده در فرآیند از اسید هیالورونیک، ویتامین ها، مواد معدنی و اجزای مشابه تشکیل شده است، هیچ آسیبی به چشم وارد نمی کند. این مخلوط که با ساختار طبیعی پوست سازگار است به راحتی در اطراف چشم استفاده می شود.

به طور کلی ناحیه چشم به عنوان یک ناحیه حساس و پرخطر شناخته می شود. بنابراین لازم است در عملیاتی که قرار است انجام شود نهایت دقت را به عمل آورد. هنگامی که توسط یک پزشک متخصص در زمینه پر کردن نور انجام شود هیچ خطری ایجاد نخواهد کرد. از آنجایی که فیلر اعمال شده در یک جلسه با سوزن هایی با نوک مخصوص تزریق می شود، احتمال خطر به حداقل می رسد.

قیمت فیلر های زیر چشم چقدر است؟

در مقایسه با سایر نواحی، چشم و اطراف آن ساختار تشریحی پیچیده ای دارند. از آنجایی که تراکم عروقی در این ناحیه زیاد است، در حین استفاده باید مراقب بود. ویژگی هایی مانند استریل کردن ناحیه عمل، سوزن مورد استفاده و منطقه کاملاً مجهز که در آن عمل انجام خواهد شد، کیفیت کاربرد را افزایش می دهد. علاوه بر این، وضعیت بیمار باید به درستی آنالیز شود و برای هر بیمار برنامه ریزی مناسب برای عمل انجام شود. همه این جزئیات در قیمت فیلر زیر چشم مهم هستند .